مایکروویو کنوود مدل 311

ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد: 520x444x335 میلی‌ متر
وزن: 16.5 کیلوگرم
گنجایش: 30 لیتر
توان مصرفی: 1100 وات
پوشش داخلی: استیل
جنس بدنه: آلومینیوم
قفل کودک: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

مايکروويو کنوود مدل 311 یکی از جدید‌ترین مدل‌های این کمپانی است که با ظرفیت 30 لیتری به بازار عرضه شده است. کنوود سالیان زیادی است که محصولات بسیار با کیفیتی را برای بازار جهان تولید می‌کند و از برند‌های شناخته شده در کشور ما نیز محسوب می‌شود.

مایکروفر 311 کنوود به دلیل قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های خرید برای مصرف کنندگان باشد به همین دلیل ما در ادامه به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت و اشاره‌ای هم به قیمت مایکروفر کنوود در قیاس با محصولات مشابه موجود در بازار خواهیم داشت.

علاوه بر این که زیبایی محصول از اهمیت زیادی برخوردار است، نوع طراحی بر روی کیفیت و کارآیی محصولات هم تاثیر گذار است از همین رو بخشی از توضیحات را به نقد و بررسی ظاهر مايکروويو کنوود مدل 311 اختصاص داده‌ایم.

از لحاظ ظاهری این محصول بسیار شبیه به محصولات پاناسونیک است و احتمالا می‌توانید چندین مدل مشابه با این محصول را در این برند ژاپنی پیدا کنید. مدل 311 کنوود دارای رنگ استیل است و درب آن تقریبا شیشه‌ای با دور مشکی دارد که در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی خواهد داشت.

تعداد برنامه بیشتر امکان پخت غذا های بیشتری را فراهم می کند. برای نمونه هر برنامه ای دمایی مخصوص را دارد هر چند با 5 سطح انرژی در این مایکروفر می توان به صورت منوال Manual برنامه و یا دمای مورد نظر را انتخاب کرد. در آن از 8 برنامه استفاده شده است. قابلیت گریل با توان 1000 وات را دارد بنابراین می توان گوشت و یا انواع سبزیجات را با آن کباب کرد.

بسته به ضخامت گوش می توان دمای مورد نظر را تنظیم کردو هر سطح دمایی خود دو سطح دیگر دارد که برای کباب کردن از ان استفاده می شود.اما دو مورد از برنامه های آن که در مواقع ضروری بسیار کاربردی هستند، قابلیت دفراست و گرم نگهداشتن مواد غذایی هستند. در ان می توان در سریعترین زمان مواد غذایی منجمد را ذوب کرد و یا غذا را در یک دمای ثابت گرم نگه داشت. تعداد 8 برنامه و 5 سطح انرژی در مایکروفر کنوود مدل 311 پخت غذا توسط کاربر را انتخابی تر می کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

520x444x335 میلی‌ متر

وزن

16.5 کیلوگرم

گنجایش

30 لیتر

توان مصرفی

1100 وات

پوشش داخلی

استیل

جنس بدنه

آلومینیوم

قفل کودک

دارد

برنامه پخت

دارد

جوجه گردان

دارد

گریل

دارد

کانوکشن

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو کنوود مدل 311

ارسال فوری

مایکروویو کنوود مدل 311
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن