مایکروویو ال جی مدل MH 6535 GIS

ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد: 476 × 272 × 389 میلی‌متر
گنجایش: 25 لیتر
توان مایکروویو: 1100 وات
جنس سطح داخلی: لعاب
برنامه پخت: دارد
قفل کودک: دارد
فن کانوکشن: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

مایکروویو ال جی مدل MH6535GIS با دارا بودن پوشش  anti-bakery easy clean می توانید دستگاه را فقط با چند دستمال تمیز کنید و سطح آن را از باکتری های مضر پاک کنید .نسل جدید این مایکروویو ها با فشردگی اندازه بیرونی ،اما با ظرفیت داخلی بسیار بزرگتر این امکان را به شما می دهد که حتی در کوچکترین آشپزخانه ها هم مورد استفاده قرار بگیرد.

وجود موتور قدرتمند Smart Inverter Technologie منجر شده کنترلی دقیق برای گرم کردن و حتی یخ زدایی مواد غذایی به میان آید، این موتور با قدرت فوق العاده اش هر نوع عملکردی را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد و از کمترین مقدار انرژی صرف می کند.

مایکروویو 6535 ال جی با قابلیت پخت سریع و سینی گردان هر نوع غذایی را طبخ و یا یخزدایی می کند و دور تا دور غذا را به مرحله ای از پخت می رساند به طوری که هر گوشه از بشقاب گرمای لازم را دریافت می کند.

طراحی دستگیره این مایکروفر به صورت توکار می باشد و از سمت چپ به اندازه ی 90 درجه باز می شود و این نیز به شما کمک می کند تا ظروف بزرگ را به راحتی داخل آن قرار دهید. درب این مایکروفر همانند سایر مدل های با کیفیت ال جی از یک شیشه نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد، حتی در برابر گرما و سرما کاملا مقاوم می باشد.

مهم ترین بخش در مایکروفر های امروزی مربوط به قسمت داخلی آن می باشد که هنگام کثیف شدن اکثرا کاربران از این موضوع رنج می برند، چراکه تمیز کردن آن کار چندان آسانی نیست و ممکن است بسیار ظاقت فرسا باشد. به همین دلیل ال جی برای مایکروفر 6535 خود از مرغوب ترین مواد استفاده نموده تا در صورت کثیف شدن فضای داخل مایکروفر جرم نگیرد و به راحتی توسط کاربر تمیز شود.

شما می توانید یخ زدایی مواد منجمد را با آن انجام دهید. در زمان یخ زدایی نیز تمام قسمت ها به یک میزان حرارت را دریافت می کنند و در مدت زمانی کم ذوب می شوند. زمان پخت هر نوع مواد غذایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد چرا که در آن توان 1200 وات اعمال می شود. مایکروفر ال جی 6535 در اصل 4 کاره است و می توان با آن انواعی از غذا ها را درست کرد.

مایکروفر ال جی 6535 ال چی 4 کاره است و می تواند رنج زیادی از مواد غذایی را مورد پخت قرار دهد. از گرم کردن مواد غذایی بعه صورتی ایده آل گرفته و تا ذوب کردن مواد منجمد و کباب کردنگوشت و درست کردن Popcorn همه و همه با این مایکروفر امکان پذیر است.

در مایکروفر پیشرفته ال جی نیز تکنولوژی هوشمند اینورتر با کنترل عوامل متعدد سعی می کند بهینه ترین حالت ممکن را برای توان دستگاه برای پخت و پز، یخزدایی، گرم کردن و .. محاسبه و تنطیم کند. پس می توان گفت این تکنولوژی اسمارت بر کنترل توان مصرفی، میزان دما تاثیر گذاشته و  غذاهای مورد نیاز شما به بهترین شکل طبخ شود و دیگر بابت سوختن و یا نپختن آن نگران نباشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

476 × 272 × 389 میلی‌متر

گنجایش

25 لیتر

توان مایکروویو

1100 وات

جنس سطح داخلی

لعاب

برنامه پخت

دارد

قفل کودک

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

یخ زدایی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو ال جی مدل MH 6535 GIS
مایکروویو ال جی مدل MH 6535 GIS
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن