سینک گوفر مدل باکسی ۴۰۴۰

ویژگی‌ها
ابعاد سینک: 40*40
نحوه نصب: توکار، روکار و زیرسنگی
عمق لگن: 22 سانتیمتر
تعداد لگن: تک لگن
وضعیت لگن: یک لگن
ضخامت ورق: ۱.۲۵ میلی‌متر
جنس سینک: استیل
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
4,933,000تومان
- +

توضیحات

آیا تا به حال الماسی به ابعاد 40 سانتی‌متر در 40 سانتی‌متر را از نزدیک دیده‌اید؟ سینک گوفر مدل باکسی 4040 الماس آشپزخانه شماست.سینک‌های ظرفشویی در ابعاد و انواع گوناگون شامل دو لگه، سه لگنه و تک لگنه تولید می‌شوند. و متناسب با نیاز و فضایی که برای آن اختصاص داده‌اید، می‌توانید آن را انتخاب می‌کنید.

سینک ظرفشویی گوفر مدل باکسی 4040 با درخششی فوق‌العاده، بیان‌گر سلیقه کدبانوی خانه است. این سینک تک لگن نقره‌ای با عمق 20 سانتی‌متر مناسب هر نوع آشپزخانه‌ای است و نمایی استثنایی و منحصربفرد به دکوراسیون خانه شما می‌بخشد.

سینک ظرفشویی گوفر مدل باکسی به ابعاد 40*40 سانتی‌متر و با عمق 20 سانتی‌متر به بازار عرضه می‌شود. این سینک دارای یک لگن است و به همین منظور، فضای کم‌تری را نسبت به سینک‌های دو لگنه اشغال می‌کند. شما می‌توانید به راحتی یک ماهیتابه و یا قابلمه را درون آن بشویند و یا این‌که میوه و سبزیجات خود را به آسانی شستشو دهید.

جنس این سینک، ورق استیل نوع STAINLESS STEEL 304با ضخامت 1.25 میلی‌متر بوده و بسیار مقاوم است. تمیز کردن این سینک آسان است و قیمت مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های این سینک استیل، می‌توان به امکان هماهنگی آن، با بیشتر دکوراسیون‌ها از جمله مدرن و کلاسیک اشاره ک

از خصوصیات این سینک می‌توان به نحوه نصب آن اشاره کرد. نصب این سینک هیچ گونه محدودیتی ندارد و بسیار ساده است. سینک گوفر مدل باکسی نوعی سینک توکار، روکار و حتی زیر سنگی است. اگر چیدمان آشپزخانه شما در مرحله طراحی و یا جاسازی کابینت‌هاست، نگران نباشید می‌توانید از این سینک به عنوان یک وسیله توکار بهره‌‌مند شوید. و یا اگر آشپزخانه شما قابلیت جانمایی روکار را دارد، از نمایی دیگر به این الماس درخشان نگاه کنید.

این سینک با گارانتی 90 ماهه هدیکا سنتر و به رنگ نقره‌ای در بازار به فروش می‌رسد. ضمانت‌نامه این سینک به منظور رفع مشکلات احتمالی است. بروز هرگونه مشکل در قطعات فنی استیل، وجود هر گونه دفورماسیون و یا مشکل شرکتی در این قطعات، مشمول گارانتی هدیکا سنتر است. بنابراین با خرید این سینک جادویی دیگر نگران خدمات پس از فروش نباشید.

سینک ظرفشویی گوفر مدل باکسی نوعی سینک توکار، روکار و زیر سنگی‌ست. سینک ظرفشویی گوفر مدل باکسی 4040 یک سینک مقاوم از جنس استیل است که علاوه بر طراحی زیبا و به روز بسیار با دوام است. این سینک با هر تمی هماهنگ است و به سادگی می‌توانید از این محصول در آشپزخانه خود استفاده کنید. این سینک دارای یک لگن به عمق 20 سانتی‌متر و با ابعاد 40 در 40 سانتی‌متر است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از سینک ظرفشویی به ندرت استفاده می‌کنید با توجه به ابعاد و تک لگنه بودن آن برای شما بسیار مناسب و کاربردی است، زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد سینک

40*40

نحوه نصب

توکار، روکار و زیرسنگی

عمق لگن

22 سانتیمتر

تعداد لگن

تک لگن

وضعیت لگن

یک لگن

ضخامت ورق

۱.۲۵ میلی‌متر

جنس سینک

استیل

طرح سینک

باکسی

سیفون

دارای سیفون معمولی

تخته گوشت

ندارد

سبد

ندارد

جامایع

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سینک گوفر مدل باکسی ۴۰۴۰
سینک گوفر مدل باکسی ۴۰۴۰
4,933,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن