شناسه محصول:

سینک توکار گوفر مدل مارون Maron-302

ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد سینک: 20 × 50 × 116 cm
نحوه نصب: توکار
عمق لگن: 20 سانتی متر
تعداد لگن: دو لگن
وضعیت لگن: لگن چپ, لگن راست
ضخامت ورق: ضخامت ورق ۰.۸ میلی‌متر
جنس سینک: استیل
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط

5,587,000تومان

- +

توضیحات

شما سینک توکار را ترجیح می‌دهید یا سینک روکار؟ تفاوت این دو را می‌دانید؟ کدام یک مناسب آشپزخانه شماست؟ با ما همراه باشید.

تفاوت سینک روکار و توکار در نحوه نصب آن‌ها است و هر یک ویژگی‌های شاخصی دارند که خود به تنهایی دلیلی منطقی برای خرید آن‌هاست. سینک‌های روکار اگر چه از دیرباز در اکثر خانه‌ها و آشپزخانه‌ها خودنمایی می‌کردند، اما امروزه با روی کار آمدن نمونه‌های توکار از رونق افتاده‌اند و میدان را برای ورود سینک‌های توکار جدید و به روز خالی کرده‌اند. سینک‌های توکار نمایی شیک، مدرن و لاکچری به آشپزخانه شما می‌بخشند و اگر از یک برند معتبر همراه با گارانتی تهیه و خریداری شوند، در درازمدت نیاز به تعویض نخواهند‌داشت. ما در این بخش، به معرفی یکی از پر فروش‌ترین محصولات شرکت گوفر می‌پردازیم. در ادامه با نقد و بررسی این محصول کارآمد همراه ما باشید.

سینک گوفر مدل مارون Maron-302، نوعی سینک توکار بوده که از لحاظ شکل ظاهری و طراحی مشابه سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502 است. این سینک در دسته سینک‌های فانتزی قرار دارد و دارای 2 لگن راست و چپ است

دو باکس توخالی استیل به رنگ نقره‌ای، هر یک به ابعاد حدود 50 سانتی‌متر و با عمقی در حدود 20 سانتی‌متر را تصور کنید که درون کابینت شما فرو رفته‌اند و همچون صاعقه برق می‌زنند. در سمت راست این اتفاق خوشایند، فضایی در حدود 20 سانتی‌متر در راستای باکس سمت راست همراه با شیارهایی موازی و برجسته به چشم می‌خورد. این، همان سینک توکار گوفر مدل مارون Maron-302 است که در آشپزخانه شما چشم‌نوازی می‌کند.
این سینک درخشان در ابعاد 116*50*20 سانتی‌متر طراحی و تولید می‌شود و در حدود 13.5 کیلوگرم وزن دارد.

جهت نصب سینک توکار گوفر مدل مارون Maron-302، ابتدا صفحه کابینت را به کمک شابلون و متناسب با ابعاد سینک، ببرید. سپس سینک گوفر مدل مارون 302 را درون فضای بریده شده قرار دهید، به‌طوری‌‌که لبه آن پایین‌تر از سطح کابینت باشد، و در نهایت آب‌بندی سینک را انجام دهید. به همین سادگی!

شاید در قدیم تنها کیفیت و دوام سینک هنگام خرید، اهمیت داشت. اما امروزه زیبایی و نمای ظاهری سینک ظرفشویی در انتخاب آن، معیاری مهم و اساسی تلقی می‌شود. سینک توکار گوفر مدل مارون Maron-302 با ظاهری شیک و مدرن زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می‌کند.
استیل استفاده شده در ساخت این سینک توکار، ورقی با ضخامت 0.8 میلی‌متر و بسیار باکیفیت و مرغوب است و در برابر وزن و حجم زیاد ظروف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

این محصول همچنین دارای گارانتی 90 ماهه معتبر از هدیکا سنتر بوده که برای استفاده درازمدت، شما را از خرید مجدد، بی‌نیاز می‌کند.

اگر شما هم به دنبال یک سینک باکیفیت، مرغوب، شیک و مدرن هستید که به صورت توکار نصب شود و در درازمدت آسیب نبیند و همواره زیبایی و درخشش خود را حفظ کند، ما به شما سینک توکار گوفر مدل مارون Maron-302 را پیشنهاد می‌کنیم. این سینک به ابعاد 116*50 سانتی‌متر است و 2 لگن هر یک به عمق 20 سانتی‌متر دارد. از خصوصیات این سینک می‌توان به جنس استیل آن اشاره کرد که از ورقی به ضخامت 0.8 میلی‌متر ساخته‌شده و بسیار مقاوم است. این سینک دارای گارانتی 90 ماهه هدیکا سنتر بوده و مناسب هر نوع آشپزخانه‌ای است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد سینک

20 × 50 × 116 cm

نحوه نصب

توکار

عمق لگن

20 سانتی متر

تعداد لگن

دو لگن

وضعیت لگن

لگن چپ, لگن راست

ضخامت ورق

ضخامت ورق ۰.۸ میلی‌متر

جنس سینک

استیل

طرح سینک

فانتزی

سیفون

دارای سیفون معمولی

تخته گوشت

ندارد

سبد

ندارد

جامایع

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سینک توکار گوفر مدل مارون Maron-302
سینک توکار گوفر مدل مارون Maron-302
5,587,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن