شناسه محصول:

سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502

ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد سینک: 120*60 سانتی‌متر
نحوه نصب: روکار
عمق لگن: 20 سانتی متر
تعداد لگن: دو لگن
وضعیت لگن: لگن چپ, لگن راست
ضخامت ورق: 0.8 میلیمتر
جنس سینک: استیل
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط

5,945,000تومان

- +

توضیحات

یکی از مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه، سینک ظرفشویی است که در مقابل با سایر لوازم آشپزخانه مظلوم واقع شده‌است. تنها زمانی کاربرد و اهمیت سینک ظرفشویی را از نزدیک لمس خواهیدکرد که با کوهی از ظروف کثیف و نشسته بر روی کابینت مواجه شوید. آن وقت است که یک سینک بزرگ و کارآمد از چند صد یخچال ساید بای ساید فلان برند خارجی برایتان با ارزش‌تر خواهد بود. در بازار متناسب با نیاز و کاربری، انواع سینک‌های ظرفشویی موجود است: سینک‌های تک لگنه، دو لگنه و سه لگنه. برای خرید سینک مورد نظر ابتدا پی به نیاز خود ببرید سپس برای خرید آن اقدام کنید. در این بخش از سایت، به نقد و بررسی یکی از کاربردی‌ترین و پرفروش‌ترین سینک‌های ظرفشویی شرکت گوفر می‌پردازیم: سینک ظرفشویی گوفر مدل مارون Maron-502 ! در ادامه همراه ما باشید.

سینک ظرفشویی گوفر مدل مارون Maron-502 نوعی سینک روکار با 2 لگن مجزا چپ و راستی و همراه با سیفون معمولی ا‌ست که با گارانتی 90 ماهه هدیکا سنتر به فروش می‌رسد. در ادامه با ویژگی‌های اصلی این سینک بیش‌تر آشنا خواهید شد.

در طراحی و ساخت سینک ظرفشویی گوفر مدل مارون Maron-502 تمامی نکات ریز مهندسی با دقت و ظرافت خاص اعمال شده‌است. 2 لگن با 2 پنجره زیرآبی در کف، هر یک با جانمایی کاملا متقارن همراه با جا ظرفی در سمت راست آن، این سینک را به یک محصول کاملا کارآمد تبدیل کرده‌است. 2 لگن یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ، یکی مخصوص شستن ظروف و دیگری ویژه آب‌کشی این محصول را بسیار کاربردی کرده‌اند.

این سینک ظرفشویی از ورق استیل به ضخامت 0.8 میلی‌متر ساخته شده‌است. استیل بسیار مقاوم است و در برابر وزن بالا و حجم زیاد ظروف، تغییر شکل نمی‌دهد. سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502 به رنگ نقره‌ای در بازار عرضه می‌گردد و با سایر ملزومات آشپزخانه شما به راحتی هماهنگ می‌شود.

این سینک دارای طولی در حدود 120 سانتی‌متر و عرض 60 سانتی‌متر و عمق 20 سانتی‌متر است. و به طور کلی در هر فضایی به راحتی نصب می‌شود. وزن کلی این سینک چیزی در حدود 13.5 کیلوگرم را به خود اختصاص داده که در قیاس با سایر سینک‌ها بسیار سبک است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502 به صورت روکار زیر آب‌چکان و بر روی صفحه کابینت نصب می‌شود. به گونه‌ای که لبه‌های آن به راحتی قابل مشاهده‌‌است. امروزه در آشپزخانه‌های مدرن و لاکچری کم‌تر از سینک روکار استفاده می‌کنند، زیرا نمونه‌های توکار از دقت و ظرافت بیشتری برخوردار هستند و زیبایی چشم‌گیری به آشپزخانه شما می‌بخشند. اما با این حال نمی‌توان ویژگی‌ها و محاسن سینک‌های روکار را نادیده گرفت.

در سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502 در صورتی‌که آب حاصل از شستشوی ظروف، به اطراف پخش شود، روی صفحه سینک و در محدوده لبه آن قرار می‌گیرد و به این ترتیب مانع از نفوذ آب به بافت صفحه کابینت شما که معمولا از جنس ام دی اف است، می‌شود. این ویژگی سینک گوفر سبب می‌شود برای مدت طولانی، مانع از تعویض و تغییر صفحه رو کابینتی آشپزخانه خود شوید.

اگر شما هم به دنبال یک سینک ظرفشویی دو لگنه برای آشپزخانه خود می‌گردید که روکار باشد و به راحتی بتوانید انواع ظرف و میوه‌جات و سبزیحات را درون آن بشویید، بدون این‌که آب به بیرون تراوش کند و به صفحه روی کابینتتان آسیب بزند، ما به شما سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502 را پیشنهاد می‌کنیم. این سینک در ابعاد 120*60*20 سانتی‌متر و از جنس استیل است. رنگ نقره‌ای آن به راحتی با تمامی لوازم آشپزخانه شما ست می‌شود و نمایی زیبا و چشم‌گیر به آشپزخانه شما می‌بخشد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد سینک

120*60 سانتی‌متر

نحوه نصب

روکار

عمق لگن

20 سانتی متر

تعداد لگن

دو لگن

وضعیت لگن

لگن چپ, لگن راست

ضخامت ورق

0.8 میلیمتر

جنس سینک

استیل

طرح سینک

فانتزی

سیفون

دارای سیفون معمولی

تخته گوشت

ندارد

سبد

ندارد

جامایع

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502
سینک روکار گوفر مدل مارون Maron-502
5,945,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن