اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل روناک

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
4,950,000تومان
- +

توضیحات

امروزه با تولید اجاق گازهای متنوع و مدرن، رقابت بین تولیدکنندگان بزرگ و معتبر بیش از بیش شده است. به ویژه اینکه در تولید محصولات خود اغلب آنها، سعی می کنند تا کیفیت و دوام بالای محصولات را نیز در نظر بگیرند.

ضمن آنکه اجاق گاز به عنوان یکی از اساسی ترین کالاهای مورد استفاده در آشپزخانه نیز محسوب می شود.

یکی از شرکتهای بسیار معتبر و بنام، شرکت آروما می باشد. شرکت آروما با برند بورنیک و تولید سری اجاق گازهای متنوع، توانسته است نظر مثبت بسیاری از مشتریان و خریداران را نسبت به تولیدات خود جلب نماید.

از میان مدل های مختلف، اجاق گاز صفحه ای از اولویت بالایی در انتخاب خریداران، برخوردار می باشد

از سوی دیگر آگاهی شما را در خصوص نکات فنی و مهمی چون، جنس صفحه، قطعات اصلی، ضمانت نامه در اجاق گاز آروما، نیز بیشتر خواهد شد، که در نهایت منجربه خرید یک محصول کارآمد و کاملاً باکیفیت خواهد بود.

مطمئن باشید از حضور در فروشگاه اینترنتی بیژه، پشیمان نخواهید شد و دست خالی نیز از اینجا بیرون نمی روید.

مهمتر از آن دیگران را نیز دعوت به خرید از این فروشگاه خواهید کرد، چرا که با داشتن آگاهی کامل، خریدی مطمئن را تجربه می کنید.

اگر از ایستادن های طولانی مدت کنار اجاق گاز خسته شده اید! در خرید گاز زیبای بورنیک مدل روناک تعلل نکنید.

چنانچه قصد دارید هنر آشپزی خود را در معرض نمایش دیگران قرار بدهید، حتماً با وجود 5 شعله و البته با توان حرارتی بالا، به این مهم دست خواهید یافت.

اگر به تصویر دقت کرده باشید، طراحی گاز توکار بورنیک مدل روناک به صورت کاملاً حرفه ای صورت گرفته است. یعنی با در قرار دادن هر شعله در موقعیت مناسبی از صفحۀ اجاق گاز، مانند شعله پلوپز که در وسط آن تعبیه شده است، شما می توانید از تمام شعله ها، نهایت بهره مفید را ببرید.

اما از سوی دیگر باید به نکته ای در خصوص سرشعله ها توجه کرد. اینکه تمام سرشعله های گاز شیشه ای بورنیک مدل روناک، توسط شرکتی معتبر بنام آریا تکنیک تولید شده است.

ویژگی مهم سرشعله های تولیدی توسط این شرکت، توان حرارتی بالای آنهاست. یعنی شما برای طبخ غذاهای مدرن و خاص، نیازی نیست زمان زیادی را پای اجاق گاز رومیزی، صرف کنید. چرا که با صرف انرژی و زمان کمتر و البته تولید حرارت بالا، شما در زمانی اندک، آشپزی حرفه ای خواهید شد.

همچنین شما می توانید برای کنترل حرارت سرشعله از ولوم هایی که از جنس باکالیت می باشند، استفاده نمایید و ضمناً با کمک فندک اتومات و ضد الکتریسیته تعبیه شده، تنها در چند ثانیه از شعله ور شدن سرشعله ها اطمینان حاصل کنید.

بخشی از زیبایی خاصی که در گاز صفحه ای بورنیک مدل روناک مشاهده می کنید، به دلیل جنس صفحۀ شیشه ای و مشکی آن است.

اما باید توجه داشت که تنها دلیل استفاده از شیشه، به خاطر زیباتر کردن محصول نیست، بلکه دوام و کیفیت بالای جنس آن نیز مورد توجه بوده است.

این کیفیت را شما تنها می توانید در شیشه هایی از نوع سکوریت که به خوبی در برابر حرارت بالا و ضربه مورد آزمون و خطا قرار گرفته اند، مشاهده کنید.

به همین دلیل، اگر شما به طور همزمان بخواهید از هر 5 شعله، با توان حرارتی بالا، بهره ببرید، به هیچ وجه سطح گاز، دچار مشکل یا خرابی نخواهد شد. چرا که این شیشه قابلیت مقاومت در برابر دمای 300 درجه سانتیگراد را دارد.

ناگفته نماند، برای تمیزی سطح گاز شیشه ای بورنیک مدل روناک، فقط کافی است از یک دستمال آغشته به مواد پاک کننده، استفاده کنید تا مثل روز اول، از تمیزی و براق بودن آن لذت ببرید.

اما، بنظر می رسد جنس صفحۀ گاز رومیزی بورنیک مدل روناک، تنها یکی از دلایل امنیت و آرامش ما خواهد بود.

دلیل مهم دیگری که باعث خواهد شد تا ما از زمان روشن کردن اجاق گاز تا مراحل پخت و پز غذا، احساس آرامش داشته باشیم، استفاده از قطعه ای مهم بنام ترموکوپل است.

در حقیقت شما با این قطعه می توانید مانع از رخ دادن اتفاقات ناگواری همچون آتش سوزی یا مواردی این چنینی باشید.

کارکرد این قطعه بدین صورت است که، اگر یکی از سرشعله ها به دلایل مختلف از جمله، قطع گاز شهری یا سرریز شدن مایعات، دچار خاموشی غیردستی و ناگهانی شود، از نشت گاز در محیط جلوگیری شده و امنیت شما را در برابر نشت گازهای سمی، حفظ خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل روناک
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل روناک
4,950,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن