سولاردوم ال جی مدل MA3882QC

دسته: برند: الجی
ویژگی‌ها
ابعاد: 51*38 سانتی متر
گنجایش: 38 لیتر
توان مایکروویو: 900 وات
جنس سطح داخلی: استیل
برنامه پخت: دارد
پخت و پز سریع: دارد
نمایشگر LED: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آشپزی آسان را با سولاردام ال جی 3882 تجربه کنید! ال جی از محصول جدید خود ضمن طبخی سریع و آسان رونمایی کرده است تا شما را به سمت سبک زندگی راحت و بدون دردسر آشپزی دعوت نماید. توان بالای 900 وات قطعا امکان پخت سریع و یکنواخت غذا را به ارمغان آورده که کمک می کند در کمترین زمان به غذایی لذیذ و خوش طعم دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که کاربر می تواند در 5 مرحله به تنظیم توان خروجی مایکروویو ال جی 3882 بپردازد.

شکل ظاهری و تمام رخ این سولاردم از یک استیل ضد زنگ می باشد و با قرار گیری آن در هر گوشه ای حتی خارج از دکور آشپزخانه زیبایی چشم انداز و ظرافش چشم کاربر را می گیرد و هر توجه ای را به سمت خود می کشد.

به خصوص برای خانم ها چه چیزی می تواند از زیبایی ظاهری لوازم حانگی اش مهم تر باشد. قابلیت باز و بسته کردن درب آن کشویی بوده و از بالا به سمت پایین کشیده می شود و این نیز به شما امکان می دهد به راحتی هر نوع ظروفی را داخل آن قرار دهید.

این سولاردام را به گزینه ای مناسب برای اکثر خانواده ها مناسب سازد، آن را در ظرفیت بالای 38 لیتر روانه بازار کرده است. بدین وسیله می توانید پخت غذای مورد علاقه خود را در حجم زیاد به دست این محصول با کیفیت بسپارید. یکی دیگر از دارایی های مایکروویو 3882 قابلیت یخ زدایی می باشد که به وسیله آن می توان در کمترین زمان مواد منجد شده را یخ زدایی کرد.

بر روی این صفحه تمامی تنظیمات مربوط به دستگاه به نمایش گذاشته می شود. بنابراین با هر بار روشن کردن و راه اندازی آن به راحتی می توانید میزان دما و سطح آن را مشاهده کنید. به علاوه چندین دکمه جهت تنظیم و انتخاب قدرت سولاردام در این قسمت تعبیه شده است و سهولت استفاده از این محصول را برای ما به میان می آورند. قابلیت تنظیم شدن در 5 سطح دما مختلف به وسیله یک ولوم چرخان که در وسط دستگاه قرار گرفته امکان پذیر بوده و با توجه به پخت و پزی که می خواهید انجام دهید می توانید آن را تمیز کنید.

در هر مایکروفر وسولاردومی توان و خروجی آن با وات نمایش داده می شود. در واقع این توان نشانگر قدرت آن برای پخت و پز می باشد. به طوری که هرچه بیشتر باشد غذای شما سریع تر و یک دست تر پخته خواهد شد. پس دستگاه های پخت و پزی که توان بالاتری داشته در کیفیت پخت و طبغ غذاهایی شما تاثیر مستقیمی دارند. با این حال نباید از توان و قدرت خروجی آن غافل شد و خوشبختانه سولاردوم ال جی قدرتی معادل 900 وات دارد بنابراین برای تمام افراد خانواده غذایی سالم و مغز پخت در اختیار قرار می دهد.

به وسیله این دستگاه به تنهایی می توانید خوشمزه ترین غذا ها و دسرها را برای خود آماده کنید. از جمله کارهایی که می توان با این سولاردوم انجام داد شامل یخزدایی، پخت و پز، گریل کردن و گرم کردن می باشد. از نقطه قوت های دیگر آن قابلیت پخار پز کردن Steam Cook  است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

51*38 سانتی متر

گنجایش

38 لیتر

توان مایکروویو

900 وات

جنس سطح داخلی

استیل

برنامه پخت

دارد

پخت و پز سریع

دارد

نمایشگر LED

دارد

گریل

دارد

یخ زدایی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سولاردوم ال جی مدل MA3882QC
سولاردوم ال جی مدل MA3882QC
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن