اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S601

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: استیل
طول: 95سانتی متر
عرض: 52 سانتی متر
تعداد شعله: 6عدد
جرقه زن: اتومات
سیستم ایمنی: ترموکوپل
قرارگیری پلوپز: بغل
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
9,350,000تومان

توضیحات

اجاق گاز صفحه ای توکار آلتون مدل S601

اجاق های شیشه ای ساخته شده از شیشه سکوریت مقاوم در برابر گرما، با طراحی زیبا و امروزی، دارای جرقه زن اتومات و ترموکوپل، نصب، نظافت و جابجایی آسان، تنوع طراحی شیشه، تنوع رنگ، قابلیت ست کردن با هود آشپزخانه و … از مزایای اجاق گاز های شیشه ای می باشد که در خانه های مدرن امروزی بیشتر مورد استقبال گرفته شده است.اجاق گاز های استیل معمولا دارای صفحه ای از جنس استنلس استیل بوده که رایج ترین و پرفروش ترین نوع اجاق ها می باشند.

دارای جرقه زن اتومات که با فشردن ولوم باعث روشن شدن شعله ها می شود. در اجاق گاز های استیل قطعه ای به اسم ترموکوپل وجود دارد که سیستم ایمنی اجاق را تضمین می کند. در صورتی که شعله اجاق گاز بر اثر وزش باد و یا سر رفتن قابلمه هنگام آشپزی، خاموش شود باعث قطع شدن سریع جریان گاز و جلوگیری از نشتی گاز می شود.

از مزایای اجاق استیل طول عمر بالا، مقاوم در برابر ضربه، ضد زنگ، نصب، نظافت و جابجایی آسان، قابلیت ست شدن با هود و سینک آشپزخانه میباشد.معمولا اجاق گاز های پنج و شش شعله برای خانواده های پر جمعیت تر مناسب می باشد به دلیل تعداد شعله های بیشتر امکان آشپزی راحت تر و سریع تر برای تعداد افراد بیشتر مناسب می باشد. اجاق های سه و چهار شعله مناسب آشپزخانه های با متراژ کوچک تر هستند.

اگر قصد خرید اجاق گاز برای ادره و یا محل کار خود دارید پیشنهاد ما اجاق های تک شعله و دو شعله هستند. خیلی سخت گیر نباشید و سلیقه ای رفتار کنید اکثر اجاق گاز های موجود در بازار بیشتر از لحاظ شکل ظاهری و طراحی با یکدیگر تفاوت دارند.اجاق گاز های خارجی دارای کیفیت بسیار مطلوبی هستند. این اجاق گازها از طراحی دقیق و بالایی برخوردار بوده بطوریکه دوام زیادی نیز دارند.

نکته قابل توجه قیمت بالای اجاق های خارجی می باشد که با توجه به نرخ ارز نسبت به مدل اجاق گاز های ایرانی هزینه ای دو تا سه برابری می توانند داشته باشند. همچنین با توجه به این نکته که بسیاری از برندهای خارجی در ایران نمایندگی ندارند؛ لذا استفاده از خدمات پس از فروش آنها ممکن نمی باشد، و این موضوع مهمی است که باید به آن توجه نمایید. در عوض اجاق گاز های ایرانی دارای قیمت مقرون به صرفه تر بوده و نسبت به اجاق های خارجی ارزان ترند، همچنین خدمات پس از فروش گسترده برندهای ایرانی بزرگترین مزیت آنها محسوب می شود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

استیل

طول

95سانتی متر

عرض

52 سانتی متر

تعداد شعله

6عدد

جرقه زن

اتومات

سیستم ایمنی

ترموکوپل

قرارگیری پلوپز

بغل

قطعات مصرفی

ایرانی

نمودار مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای توکار آلتون مدلS601
اجاق گاز صفحه ای آلتون مدل S601
9,350,000تومان
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن