مایکروویو کنوود مدل MWM30

ویژگی‌ها
گنجایش: 30 لیتر
ابعاد: 520x444x335 میلی‌ متر
توان مایکروویو: 900 وات
توان گریل: 1000وات
جنس سطح داخلی: لعاب
برنامه پخت: دارد
قفل کودک: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

مایکروویو کنوود مدل MWM30

این دستگاه قابلیت تنظیم زمان دارد. شما می توانید زمان پخت و خاموش و روشن شدن را در آن تنظیم کنید تا طبق برنامه ریزی و زمان بندی شما عمل کند. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که به سیستم ایمنی قفل کودک مجهز شده است. این سیستم ایمنی موجب می شود تا شما بتوانید با خیالی راحت دستگاه را روشن و از آن استفاده کنید و نگران باز شدن درب مایکروویو توسط کودکان خود و آسیب رسیدن به آن ها نباشید. این دستگاه به سیستم جوجه گردان نیز تجهیز شده است که می توانید به وسیله ی آن به پخت غذا هایی مانند مرغ بریان و… بپردازید.

جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده که منوی تنظیمات در قسمت راست و درب آب به سمت چپ باز می شود. درب جلویی آن از جنس شیشه‌ ای و پیرکس بوده که در برابر حرارت و ضربه مقاوت بالایی دارد. و همچنین نمایشگر دیجیتال در قسمت بالای ولوم چرخشی تعبیه شده است. در این صفحه نمایش اطلاعات مربوط به زمان پخت مواد غذایی و نوع عملکرد دستگاه نشان داده می شود.

کنوود یکی از شرکت های بزرگ ژاپنی معتبر تولید لوازم خانگی است که در سال 2008 تاسیس گردید. یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار این شرکت، مایکروویو ها هستند. مايكروویو 30 لیتر کنوود مدل MWM30 تقریبا 20 کیلوگرم وزن دارد و در ارتفاع 335 میلی متر، عرض 520 و عمق 44 میلی متر ساخته شده است. این محصول با گنجایش 30 لیتر مناسب برای استفاده خانواده های با جمعیت زیاد است.

مايكروویو 30 لیتر کنوود مدل MWM30 مجهز به جوجه‌ گردان و پخت ترکیبی می‌ باشد که امکان کباب کردن انواع مواد گوشتی و مرغ و ماهی را در مدت زمانی کوتاه برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌ سازد. علاوه بر موارد فوق این دستگاه مجهز به قابلیت های دیگر همچون گرم شدن سریع، پخت خودکار و تنظیم حرارت پخت می باشد.

وجود چنین قابلیتی موجب می شود تا گرما و حرارت به صورت کاملا مساوی در تمامی قسمت های مختلف دستگاه پخش شود و در نتیجه از سوخته شدن و یا پخته نشدن قسمت هایی از غذا جلوگیری می کند و موجب می شود تا تمامی قسمت های غذا به خوبی برشته شوند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

30 لیتر

ابعاد

520x444x335 میلی‌ متر

توان مایکروویو

900 وات

توان گریل

1000وات

جنس سطح داخلی

لعاب

برنامه پخت

دارد

قفل کودک

دارد

فن کانوکشن

ندارد

یخ زدایی

دارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو کنوود مدل MWM30
مایکروویو کنوود مدل MWM30
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن