مایکروویو تکنوگاز مدل 8HBFC

ویژگی‌ها
رنگ:
گنجایش: 28 لیتر
ابعاد: 50*31.5 سانتی متر
تعداد برنامه: 5 برنامه غذایی
جنس سطح داخلی: استیل
قفل کودک: دارد
برنامه پخت: دارد
فن کانوکشن: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

در دستگاه های ماکروویو، شرکت تکنوگاز سیستم‌های به روز و کم نظیری را به این محصولات اضافه کرده است. از جمله این فناوری‌ها هیتر فوقانی است، تا غذاهای برشته و لذیذ را در اختیار شما قرار دهد. استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه باعث شده تا عمر مفید این محصول افزایشی قابل توجه داشته باشد. این محصول به رنگ کرم عرضه شده است. ویژگی‌های اصلی محصولات تکنوگاز استفاده همزمان از تکنولوژی در کنار هنر اصیل ایتالیایی است. اگر از خوردن غذاهای گریل شده لذت می‌برید، این ماکروویو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

امروزه برای حداکثر راحتی و سرعت در پخت غذا، انواع برنامه های پخت اتوماتیک غذاهای ایرانی و فرنگی در مایکروفرها برنامه ریزی شده است، به نحوی که تنها با چند بار فشار دادن دکمه ها و گهگاه هم زدن مواد غذایی، می توان بیشتر انواع غذاها را تهیه نمود.

البته هرچه این تنوع بیشتر بوده و کارایی مایکروویو بالاتر باشد، هزینه ای که باید برای خرید آن بپردازید نیز بالاتر است. یکی دیگر از حالت های پختی که در مایکروویو تکنوگاز می توان از آن استفاده کرد، پخت ترکیبی بوده که بسته به نوع غذا می توانید از دو حالت پخت به طور همزمان استفاده کرد

همچنین این مایکروفر دارای درب شیشه ای است، که با وجود آن می توان مراحل پخت غذا را از بیرون مشاهده کرده و به راحتی بر آن نظارت نمود. در مایکروفرهایی که از این قابلیت کانوکشن برخوردارند، از طریق یک المنت هوای داغ ایجاد شده و سپس این هوا به وسیله یک فن به گردش در می آید. با استفاده از سیستم گردش هوای داغ، غذا به صورت یکنواخت بدون از دست دادن آب و ویتامین های خود طبخ می شود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

28 لیتر

ابعاد

50*31.5 سانتی متر

تعداد برنامه

5 برنامه غذایی

جنس سطح داخلی

استیل

قفل کودک

دارد

برنامه پخت

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو تکنوگاز مدل 8HBFC

ارسال فوری

مایکروویو تکنوگاز مدل 8HBFC
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن