مایکروویو کنوود مدل MWM25

ویژگی‌ها
گنجایش: 25 لیتر
ابعاد: 48*27 سانتی متر
توان مایکروویو: 800 وات
جنس سطح داخلی: لعاب
برنامه پخت: دارد
قفل کودک: دارد
فن کانوکشن: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

این مایکروفر از ابعاد ۳۰۰×۴۰۰×۴۲۰ میلی‌متر و وزن ۱۶ کیلوگرم بهره می‌برد. این دستگاه دارای بدنه فلزی و درب شیشه‌ای است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و ظاهر جذابی به دستگاه می‌بخشد. این مایکروویو از گنجایش ۲۵ لیتری بهره می‌برد و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید غذاهای مورد نظر خود را در حجم دلخواه درون آن قرار دهید. توان خروجی این دستگاه ۸۰۰ وات است که برای یک مایکروویو خانگی کاملا کفایت می‌کند.

این مایکروویو از قابلیت گریل کردن مواد غذایی، پخت ترکیبی، کانوکشن برای پخت یکنواخت غذا، سینی چرخشی، قابلیت یخ‌زدایی و گرم کردن غذا بهره می‌برد. همچنین با این دستگاه می‌توانید تا ۸ برنامه پخت متنوع را به صورت دلخواه اجرا کنید. این وسیله از یک نمایشگر بهره می‌برد که به شما اجازه می‌دهد تا دما، زمان باقی‌مانده، نوع برنامه در حال اجرا و اطلاعات دیگر را مشاهده کنید.

این دستگاه برای افرادی که تعداد افراد خانواده بالا هست بسیار کاربردی است. زیرا این دستگاه حجم و ظرفیت بسیاری دارد. مایکروویو کنوود دارای قابلیت یخ زدایی برای مواد غذایی یخ زده می‌باشد. این محصول دارای پنل و دسته از جنس استیل می‌باشد. قطر صفحه گردان این محصول 25 سانتی‌متر است و قدرت یخ‌زدایی ان بر اساس وزن و زمان می‌باشد.

این دستگاه از مزایای بسیاری از جمله برنامه‌های پخت متنوع، قابلیت کانوکشن، تایمر، تنظیمات سطح دما، طراحی زیبا و با کیفیت، حرارت یکنواخت به همه جای غذا، نظافت آسان، اشغال فضای بسیار کم و قابلیت پخت ترکیبی بهره می‌برد. قیمت مایکروویو کنوود مدل MWM25 با توجه به این ویژگی‌های جذاب بسیار مناسب است و این دستگاه ارزش خرید بالایی دارد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

25 لیتر

ابعاد

48*27 سانتی متر

توان مایکروویو

800 وات

جنس سطح داخلی

لعاب

برنامه پخت

دارد

قفل کودک

دارد

فن کانوکشن

ندارد

یخ زدایی

دارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو کنوود مدل MWM25
مایکروویو کنوود مدل MWM25
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن