مایکروویو کنوود مدل MWM31

ویژگی‌ها
گنجایش: 30 لیتر
ابعاد: 30*45*30 سانتی متر
توان مایکروویو: 900 وات
توان گریل: 1100وات
جنس سطح داخلی: استیل
برنامه پخت: دارد
قفل کودک: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

مایکروویو 30 لیتری کنوود مدل MWM31 یک محصول با ظرفیت بالا از این کمپانی است که می توان از ان برای پختن انوع غذا ها و دسر های مختلف استفاده کرد. این محصول فوق العاده کاربردی برای مواقعی است که کاربران در پخت غذا عجله دارند چراکه می تواند در مدت زمان کمی با قدرت بالا  هر نوع غذایی را کاملا مغز پخت و بسیار لذیذ  اماده سرو کند.

در این مایکروویو 11 برنامه مختلف و تکنولوژی و قابلیت های مختلفی وجود دارد که هر یک می توانند عملکرد ویژه و خاص خود را به صورتی عالی انجام دهند. در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

با این دستگاه خوراکی های مختلف مانند گوشت و غذا های کبابی و گریل شده و همچنین انواع کیک و پیتزا های مختلف قابل پخت می باشند. برنامه های پخت و پز خودکار و همچنین برنامه های پخت سریع مختلف این دستگاه را می توان با در نظر گرفتن نیاز خود برای پخت خوراکی های مختلف مورد استفاده قرار داد.

عملکرد یخ زدایی این مدل را می توان برای اب کردن مواد یخ زده در مدت کوتاه استفاده کرد. این قابلیت بر دو اساس وزن و زمان قابل تنظیم است بنابراین در یخ زدایی انواع مواد مختلف می تواند کارایی عالی داشته باشد. موادی مانند گوش یخ زده و ماهی و یا خوراکی های دیگر بدون تغییر در طعم و بو به اسانی یخ زدایی خواهند شد.

قابلیت کباب پز را می توان برای اماده کردن غذا های کبابی لذیذ مانند مرغ های کبابی و … استفاده کرد. منو های خودکار نیز با توجه به نوع خوراکی می توانند پختی عالی را برای مواد غذایی در مدت زمان کوتاه انجام دهند. پختن دسر و شیرینی های خوشمزه نیز با استفاده از این محصول بسیار سریع و اسان می باشد. این مایکروویو دارای 95 دقیقه زمان از پیش تعیین شده می باشد.

مایکروویو MWM31 دارای ظرفیت 30 لیتر است. یکی از ویژگی های بسیار خاص و قابل اهمیت این مایکروویو  توان خروجی900 وات آن است که پخت سریع و یکنواخت را ایجاد میکند. همچنین توان گریل کردن آن 1100وات و کانوکشن هم دارای توان 1400 وات می باشد که بیشترین توان کلی این دستگاه 2500 وات است. این مایکروویو برنامه های پخت بسیار گوناگون و متنوعی دارد که همه بسیار کاربردی هست. این مایکرویو دارای طراحی خاصی است به گونه ای که دارای پوشش داخلی بسیار صاف و صیقلی است که به آسانی میتوان در کمترین زمان آن را پاک‌ و تمیز کرد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

30 لیتر

ابعاد

30*45*30 سانتی متر

توان مایکروویو

900 وات

توان گریل

1100وات

جنس سطح داخلی

استیل

برنامه پخت

دارد

قفل کودک

دارد

فن کانوکشن

دارد

یخ زدایی

دارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

3 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 3.0

    نسیم فراهانی پاسخ

    پشتیبآنی عالی.تنها ایرادش نداشتن دفترچه راهنمایی فارسیه.

مایکروویو کنوود مدل MWM31

ارسال فوری

مایکروویو کنوود مدل MWM31
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن