فر توکار کن مدل لیناک

ویژگی‌ها
ابعاد: 60*56.3*60 سانتی متر
ظرفیت: 65 لیتر
عملکرد: 13
مدار فرمان: تاچ
یخ زدایی: دارد
چراغ داخلی: دارد
قابلیت تنظیم حرارت: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

فر توکار کن مدل لیناک

فر توکار کن مدل لیناک از جدیدترین محصولات و تولیدات باکیفیت و کارآمد شرکت نام آشنای لوازم خوانگی کن است. همانطور که از نامش نیز پیداست، فر توکار برای نصب درون یونیت کابینت ها طراحی‌شده‌ است و فضای مناسب برای نصب آن‌ها هنگام طراحی کابینت باید در نظر گرفته شود.

این فر دارای 12 برنامه پخت به صورت اتوماتیک می باشد محفظه 65 لیتری این فر در اندازه ای استاندارد تولید شده که دارای سینی عمیق، روغن گیر و جوجه گردان می باشد.از دیگر امکانات این فر میتوان به سنسور پخت گوشت اشاره کرد که خیال شما را از بابت مغز پخت شدن غذا راحت می کند. همچنین این فر دارای دو فن می باشد که یکی فن کانوکشن است که وظیفه آن یکنواخت کردن حرارت داخل محظه فر می باشد.

عملکرد فر توکار کن مدل لیناک به صورت برقی می‌باشد. در این حالت فر با استفاده از نیروی برق کار می‌کند که بنابراین توصیه می‌شود از یک پریز در نزدیکی فر استفاده کنید. این نوع فر توکار برای مکان‌هایی که دسترسی به لوله‌کشی گاز ندارند یا از خطرات احتمالی گاز می‌ترسند بهترین گزینه می‌باشد.

فر توکار کن مدل لیناک دارای عرض 60 سانتی‌متر می‌باشد. یکی‌دیگر از ابعاد مهم که باید در هنگام خرید فر توکار به آن توجه نمود عمق آن است، فرهای توکار با توجه به نیاز مصرف‌کننده در عمق‌های متفاوتی تولید می‌شوند، در مورد فرتوکار کن مدل لیناک می‌توان گفت که عمق داخلی این فر 56.3 سانتی‌متر است که شما می‌توانید ظروفی با همین ابعاد را درون فر قرار دهید.

این مدل فر توکار کن دارای المنت حلقه ای بوده که به وسیله توربو فن دمای یکنواختی را در تمام نقاط فر فراهم می کند . این مدل فر توکار کن قابلیت برنامه پذیری دارد. این دستگاه مجهز به قفل کودک می باشد و صفحه کنترل آن تمام لمسی است.

فر توکار کن مدل لیناک این مدل فر دارای نمای شیشه سکوریت مشکی با خطوط سفید میباشد که با امکاناتی از قبیل سنسور پخت گوشت , فن گردش هوای داغ به همراه سیستم پخت سریع تولید میگردد

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

60*56.3*60 سانتی متر

ظرفیت

65 لیتر

عملکرد

13

مدار فرمان

تاچ

یخ زدایی

دارد

چراغ داخلی

دارد

قابلیت تنظیم حرارت

دارد

صفحه نمایشگر

دارد

جوجه گردان

دارد

کانوکشن

دارد

تایمر

دارد

گرید مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فر توکار کن مدل لیناک

ارسال فوری

فر توکار کن مدل لیناک
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن