فر گوفر مدل ریمو Rimo

دسته: برند: گوفر
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع نصب فر: توکار
ظرفیت: 71 لیتر
ابعاد فر: 57 × 58 × 59 cm
نمایشگرفر: صفحه نمایش 6 کلیده
نوع فر: تمام برق
برنامه پخت: 12 برنامه پخت
یخ زدایی: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
14,055,000تومان
- +

توضیحات

در دنیای مدرن امروز پخت و پز با وسایل متعددی انجام می‌شود که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. برای سرعت بخشیدن به کار، هر وسیله دارای امکانات منحصر به فردی است. فر که از سالیان پیش در دسترس مردم قرار داشته در حال حاضر با کاربری بیشتری تولید می‌شود. افراد در گذشته از فر تنها برای پخت کیک یا مرغ کنتاکی استفاده می‌کردند در حالی که امروزه طبخ بسیاری از غذاها تنها با فر امکان پذیر است. باتوجه به کوچک شدن آشپزخانه‌ها و نداشتن تهویه مناسب این وسیله به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که کمترین میزان پخش بو را داشته باشد و به‌صورت توکار درون کابینت نصب شود. فر گوفر مدل ریمو Rimo از انواع منحصربه فرد این محصول است که در هر آشپزخانه‌ای قابل نصب است و به کاربر امکان پخت انواع غذا را می‌دهد. طراحی ظاهری و لمسی بودن دکمه‌های این محصول به زیبایی آشپزخانه کمک می‌کند.

فر توکار گوفر به دلیل داشتن نمای شیشه مشکی طرفداران زیادی دارد. امروزه فر در رنگ‌های مختلفی مانند طلایی و صورتی تولید می‌شود اما همچنان افراد زیادی تمایل به خرید فر آشپزخانه به رنگ مشکی دارند. این رنگ با سایر اجزای آشپزخانه همخوانی بیشتری دارد و به دکوراسیون شکل ویژه‌ای می‌بخشد. در این مدل فر گوفر از دسته‌ای استیل استفاده شده که تلفیق دو رنگ، نمای بهتری به آن می‌دهد. لعاب قرار گرفته روی بدنه به تمیز کردن آسان آن کمک می‌کند. تخت بودن شیشه جلویی فر حالتی شکیل به آن بخشیده و حس سادگی و مدرنیته را القا می‌کند. پنل لمسی این محصول تنها در قسمتی کوچک قرار دارند که به سادگی هرچه بیشتر آن کمک می‌کند. این وسیله برای آشپزخانه‌های مدرن بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

تنظیمات وسایل برقی به دو صورت لمسی و دکمه فشاری وجود دارد. در نگاه اول تنها زیبایی این دو حالت نظر افراد را به خود جلب می‌کند اما هرکدام دارای ویژگی خاصی هستند. پنل لمسی به راحتی با یک دستمال تمیز می‌شود و برای تنظیم، تنها کافی است حرارت دست توسط حسگر دستگاه احساس شود. مزیت دکمه فشاری زمانی است که فرد دستکشی در دست دارد. با این روش دکمه‌ها چربی را به خود نمی‌گیرند و به راحتی قابل اجرا هستند. انتخاب این ۲پنل به راحتی فرد با آن بستگی دارد اما از نظر زیبایی بسیاری افراد پنل لمسی را ترجیح می‌دهند. فر آشپزخانه گوفر مدل ریمو Rimo با داشتن یک صفحه لمسی به زیبایی هرچه بیشتر کمک می‌کند. قرار گرفتن ۶ دکمه لمسی به صورت قرینه در کناره‌ها و یک تایمر در وسط به شکیل شدن ظاهر این دستگاه کمک کرده است. روی این پنل حروف انگلیسی نوشته نشده بلکه نمادها نشانگر کاربری هر دکمه هستند. دفترچه راهنما به تفهیم هرچه بیشتر کاربری این دکمه‌ها کمک می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید وسایل مقدار جایی است که باید برای آن اختصاص داده شود. با توجه به اینکه این فر درون کابینت به‌صورت توکار قرار می‌گیرد باید فضای کافی درون کابینت وجود داشته باشد. ظرفیت فرهای توکار بین ۵۱ تا ۷۶ لیتر متغیر است. فر آشپزخانه گوفر با داشتن حجم 71 لیتری سایزی کاملا استاندارد دارد که می‌تواند به راحتی در آشپزخانه‌های مختلف جای داده شود. برای زیبایی بیشتر و یک دست بودن آشپزخانه در صورت استفاده از مایکروویو بهتر است ابعاد این وسیله نیز با فر هماهنگ شود.

یکی از غذاهای موردعلاقه همه افراد که به سادگی آماده می‌شود جوجه در طعم‌های مختلف است. با توجه به آپارتمانی شدن خانه‌ها و نبود فضای کافی برای قراردادن باربیکیو در آن، استفاده فر گوفر مجهز به جوجه گردان بسیار کاربرد دارد. جوجه گردان گوفر دائما این ماده غذایی را می‌چرخاند تا همه قسمت‌های آن مغزپخت شوند. باید توجه داشت طعم جوجه کمی با نوع باربیکیویی آن فرق دارد اما به‌طور کلی طعمی بی‌نظیر خواهد داشت.

گاهی موادغذایی درون فر به خوبی گرم نمی‌شوند یا قسمتی از آن‌ها سرد و بخش دیگر گرم می‌ماند. کانوکشن قابلیتی است که به گرم شدن یکسان غذا کمک می‌کند. فر گوفر دارای ۲فن کانوکشن است که حرارت را به طور مساوی و در جهات مختلف روی موادغذایی می‌تاباند. به عبارت دیگر در فر گوفر مدل ریمو Rimo هوا مانند زمان وزیدن باد در قسمت‌های مختلف فر گردش پیدا می‌کند. در فر معمولی حرارت تنها از قسمت خاصی می‌تابد که امکان گرم نشدن یکنواخت موادغذایی را بالا می‌برد. کانوکشن قابلیتی بی‌نظیر است که چند سالی است که به تکنولوژی جدید اضافه شده است. وجود این قابلیت به سرعت پخت غذا تا حدود ۲۵% کمک می‌کند.

امروزه فرهای آشپزخانه در دو نوع برقی و گازی تولید می‌شوند که هرکدام مزیت متفاوتی دارند. استفاده از فر برقیگازی نیاز به لوله کشی گاز تا پشت وسیله را دارد. این کار توسط شرکت سازنده محصول انجام نمی‌شود و باید افراد از قبل پیش‌بینی لوله کشی را کرده باشند. از سوی دیگر هیچ‌گاه نمی‌توان وسیله را به محل دیگری جابجا کرد زیرا لوله کشی گاز تنها در قسمت مشخصی وجود دارد. فر برقی که در ایران مرسوم‌تر است در محیط‌های بیشتری قابل استفاده است. فر گوفر با برق کار می‌کند اما به دلیل داشتن مصرف انرژی پایین هزینه زیادی به کاربر متحمل نمی‌شود.

البته باتوجه به توکار بودن این وسیله استفاده از برق یا گاز اهمیت چندانی ندارد زیرا در هر حال باید قسمت مشخصی از کابینت برش بخورد که احتمالا در آینده این محل تغییری نخواهد کرد. اما این فر برای راحتی هرچه بیشتر کارکنان امکان استفاده از دو حالت برق و گاز را فراهم کرده است.

هنگامی که کاربر زمان محدودی برای پخت غذا دارد یا فراموش کرده که مواد را از انجماد خارج کند این قابلیت بسیار کاربردی است. انجمادزدایی تنها در چند دقیقه و بدون آسیب به بافت ماده غذایی انجام می‌شود. یخ‌زدایی براساس وزن و دما انجام می‌گیرد. فر گوفر با داشتن این قابلیت به ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود افزوده است.

این قابلیت برای افرادی است که در پخت غذا با فر یا مایکروویو کمی حرفه‌ای تر هستند. اگر کاربر به دنبال داشتن وسیله‌ای پیشرفته است و از پیش کار با آن را آموخته است می‌تواند روی این قابلیت حساب ویژه‌ای باز کند. فر گوفر مدل ریمو Rimo دارای ۱۲ برنامه پخت است که سرعت طبخ غذاهای مختلف را بالا می‌برد. این روش پخت اگرچه ساده به‌نظر می‌رسد اما نکاتی دارد که برای آماده سازی ایده‌آل غذا باید به آن‌ها توجه کرد. پس از قراردادن غذا در فر و تعیین زمان می‌توان غذایی دلچسب تهیه کرد.

در فر توکار که قسمت عمده وسیله درون کابینت قرار دارد ریل تلسکوپی بسیار کاربردی است. این ریل مانند کشوهای دراور سینی را داخل فر برده یا از آن خارج می‌کند. این ریل کاملا نرم از درون فر خارج می‌شود تا کاربر بتواند مواد غذایی داخل آن را بردارد. ریل تلسکوپی فر گوفر امکان تمیز کردن راحت آن را فراهم کرده است زیرا سینی‌ها به صورت کامل از داخل دستگاه خارج می‌شوند و دسترسی به تمام نقاط امکان‌پذیر است. این ریل‌ها دارای ۳ مفصل هستند که تحمل وزن ظروف مختلف را فراهم می‌کنند و امکان افتادگی ریل را تقریبا به صفر می‌رسانند.

این نوع از فن که جز بهترین و قوی‌ترین انواع فن برای یکسان سازی دما است در این مدل از فر گوفر وجود دارد. برای خارج کردن رطوبت از درون فر یا جلوگیری از بالارفتن بیش از حد حرارت فن باید درون فر تعبیه شده باشد. با روشن شدن فر این فن نیز شروع به کار می‌کند از این رو می‌توان با خیالی آسوده غذا را در این وسیله طبخ کرد.

پیرکس پرکاربردترین ظرف مورد استفاده در فر است. این ظروف دما را تا حد بالایی تحمل می‌کنند اما دارای ابعادی هستند که در برخی از محصولات نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. فر گوفر با داشتن شلفی جهت قراردادن ظروف پیرکس علاوه بر تامین فضا امکان برخورد کناره‌های ظرف با دستگاه را کاملا از بین برده است. همچنین کاربر می‌تواند به راحتی ظرف را داخل فر بگذارد یا از آن خارج کند.

مجزا بودن قسمت‌های مختلف فر گوفر مدل ریمو Rimo‌ تکلیف کاربر را برای چیدمان روشن می‌کند. البته این بدان معنی نیست که در سینی استیک نمی‌توان ماده غذایی دیگری طبخ کرد ولی این سینی سرعت پخت گوشت خام را بالا می‌برد. استیک‌ها گاهی به خوبی مغزپخت نمی‌شوند اما وجود این سینی شرایط پخت ایده‌آل را فراهم می‌کند. گرمای تابیده شده به سینی به‌صورت چرخشی و کاملا پیش‌بینی شده است همچنین شلف استیک فاصله خوبی با سایر قسمت‌ها دارد.

فر گوفر مدل ریمو Rimo‌ دارای ظاهری منحصر به‌فرد است که با صفحه‌ای تخت و رنگ مشکی خود نظر مشتریان را به خود جلب می‌کند. این فر قابلیت‌های منحصر به‌فردی همچون ۱۲ برنامه پخت، کانوکشن و ریل تلسکوپی دارد که آن را به دستگاهی حرفه‌ای تبدیل کرده است. فر آشپزخانه گوفر به‌صورت توکار درون کابینت قرار می‌گیرد که مناسب هر آشپزخانه به‌خصوص نوع مدرن آن است. ظرفیت 71 لیتری این فر کاملا استاندارد و مناسب برای پخت انواع غذا است. فر گوفر مدل ریمو Rimo‌ با داشتن سیستم هوشمند مصرف بهینه برق به کاهش هزینه‌ها بسیار کمک می‌کند. این فر برای افراد مبتدی و حرفه‌ای کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد و می‌توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد. اگرچه مدل‌های حرفه‌ای‌تر از این محصول نیز وجود دارند اما این وسیله به طور قطع درصد بالایی از نیاز مشتریان را رفع می‌کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع نصب فر

توکار

ظرفیت

71 لیتر

ابعاد فر

57 × 58 × 59 cm

نمایشگرفر

صفحه نمایش 6 کلیده

نوع فر

تمام برق

برنامه پخت

12 برنامه پخت

یخ زدایی

دارد

قفل کودک

دارد

جوجه گردان

دارد

ریل تلسکوپی

دارد

فن خنک کننده فر

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فر گوفر مدل ریمو Rimo

ارسال فوری

فر گوفر مدل ریمو Rimo
14,055,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن