فر توکار آلتون مدل V303W

دسته: برند: آلتون
ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد: 60 * 60 * 53 سانتی متر
گنجایش: 72 لیتر
جنس سطح داخلی: لعاب
برنامه پخت: دارد
فن کانوکشن: دارد
آلارم پایان برنامه: دارد
گریل: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

فر توکار آلتون مدل V303W

فر توکار برقی سفید آلتون مدل V303W جزو دسته فرهای تمام برق ALTON محسوب میشود. فرهای تمام برق آلتون به دو دسته ساده و دو قلو تقسیم میشوند. فر برقی آلتون V303W امکانات کاملی در اختیار سرآشپزانی که میخواهند یک آشپزی لذت بخش انجام دهند قرار میدهد.

فر توکار آلتون مدل V303Wیک محصول کاملا حرفه‌ای با کیفیت ساخت بسیار بالاست که از طراحی ظاهری ساده و مدرنی بهره می‌برد. ظرفیت داخلی این فر 72 لیتر است. پنل دستگاه دیجیتالی و لمسی است. از طریق این پنل  قابلیت تنظیم دمای فر، زمان‌بندی و سایر تنظیمات دستگاه از طریق پنل بالای دستگاه امکانپذیر است. صفحه‌ نمایش دیجیتالی قابل مشاهده خواهد بود.

فر آلتون مدل V303W دارای سیستم ایمنی خودکار و تایمر پیشرفته پخت و پنل دستگاه دیجیتالی و لمسی است. از طریق این پنل قابلیت تنظیم دمای فر، زمان‌بندی و سایر تنظیمات دستگاه از طریق پنل بالای دستگاه امکانپذیر است.

فر توکار آلتون مدل V303W با عملکرد کاملا برقی، دارای درب چهار جداره جدا شونده جهت نظافت آسان, 10 برنامه پخت با قابلیت ذخیره سازی برنامه ها و مجهز به قفل کودک می باشد.

فر برقی توکار آلتون V303W می‌تواند عملکردهای مختلف پخت و پز را برای انتخاب پیش روی شما قرار دهد. اگر به روش‌های سنتی و کلاسیک آشپزی پایبند هستید، دیگر نیازی به خرید فر برقی با عملکردهای زیاد نیستید، اما برای کسانی که دوست دارند آنها را آزمایش کنند فر برقی برند آلتون بهترین و مناسب ترین گزینه است، فر برقی آلتون طیف وسیعی از گزینه‌های پخت و پز را به شما ارائه می‌دهد.

آلتون انواع فر توکار را با تنوع برنامه‌های پخت و پز مثل پخت پیتزا، پخت با فن کانوکشن، گرمایش سریع و جوجه گردان مجهز به سیستم‌های خودکار و تایمر پیشرفته عرضه می‌دارد. کیفیت بالای فر در کنار قطعات به روز و با کیفیت و آپشن‌های پیشرفته فرهای آلتون آن‌ها را به یکی از گزینه‌های محبوب در بازار بدل کرده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

60 * 60 * 53 سانتی متر

گنجایش

72 لیتر

جنس سطح داخلی

لعاب

برنامه پخت

دارد

فن کانوکشن

دارد

آلارم پایان برنامه

دارد

گریل

دارد

یخ زدایی

دارد

قفل کودک

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فر توکار آلتون مدل V303W
فر توکار آلتون مدل V303W
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن