هود داتیس مدل فالکون

دسته:
ویژگی‌ها
رنگ:
سایز هود: 70 سانتیمتری
دور موتور: شش دور
قدرت مکش: 700متر مکعب بر ساعت
میزان صدا: کم صدا
صفحه کلید: لمسی
نوع هود: مخفی
نوع فیلتر: آلومینیومی قابل شستشو
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
7,592,000تومان

توضیحات

هود های مخفی جز جدیدترین مدل هودهای هستند که امروزه بیشترین فروش هود را به خود اختصاص داده اند. بدنه این مدل هودها کاملا داخل کابینت به طوری که کف کابینت بالای اجاق گاز برش خورده در محل برش خورده نصب می شود. به دلیل قرار گرفتن قسمت فوقانی هود داخل کابینت مقداری از صدای هود نیز کاهش پیدا میکند. از مزایای عمومی هود مخفی می توان به قیمت نسبتا مناسب تر، کاهش صدای موتور هود، فیلتر آلومینیومی قابل شست شو، صفحه کلید لمسی همراه با داشتن ریموت کنترل و کمک به زیباتر شدن نمای کابینت ها نام برد. از معایب هود مخفی می توان به عدم سایز بندی و عدم قابلیت نصب فیلتر ذعالی و عدم داشتن تمام آبشن های ذکر شده در تمام مدل ها اشاره کرد
هود های مورب جز محبوب ترین مدل هودهای آشپزخانه میباشند که اکثر سلایق کاربران را پوشش داده اند. فرقی نمیکند دکور آشپزخانه مدرن باشد یا نه، این هود بصورت 45 درجه و براحتی امکان نصب در بالای اجاق گاز آشپزخانه را دارد. نمای این مدل هود های مورب اکثرا از شیشه سکوریت شده مقاوم در برابر گرما با بدنه فولاد یا استیل تولید می شوند. از مزایای عمومی هود های مورب می توان به قدرت مکش زیاد، داشتن موتور فلزی با صدای کمتر و دور موتور بالا، مجهز به سنسور و تایمر دیجیتال ، تنوع طرح و سایز زیاد، فیلتر آلومینیومی قابل شست شو، پنل صفحه کلید لمسی همراه با ریموت کنترل، امکان نصب فیلتر ذغالی و … اشاره کرد. از معایب هود مورب می توان به قیمت بالا و عدم داشتن تمام آبشن های ذکر شده در تمام مدل ها اشاره کرد.
هود های شومینه ای جز قدیمی ترین مدل هودهای آشپزخانه میباشند که امروزه جایه خود را به هود های مورب داده اند. این مدل هودها بصورت فلت و طوری که کل سطح اجاق را پوشش دهند نصب می شوند. نمای هود های شومینه ای اکثرا از استیل با ترکیب شیشه سکوریت شده میباشد. از مزایای عمومی هود های شومینه ای می توان به قدرت مکش، داشتن موتور پلاستیکی نسوز، مجهز به سنسور و تایمر دیجیتال ،سایز بندی های 60، 80 و 90 سانتیمتری، فیلتر آلومینیومی قابل شست شو، پنل صفحه کلید لمسی همراه با ریموت کنترل و امکان نصب فیلتر ذغالی و … اشاره کرد. از معایب هود شومینه ای نیز می توان به قدیمی بودن و عدم داشتن تمام آبشن های ذکر شده در تمام مدل ها اشاره کرد.
هود های زیرکابینتی جز قدیمی ترین مدل هودهای آشپزخانه بوده که دیگر جای در آشپزخانه های امروزی ندارند. این مدل هودها از زیر کابینت بالایی اجاق نصب می شوند طوری که کل سطح اجاق را پوشش می دهند. از مزایای عمومی هود های زیرکابینتی می توان به قیمت پایین و استفاده از چراغ روشنایی هود موقع آشپزی اشاره کرد. از معایب هود زیرکابینتی نیز می توان به صدای گوش خراش، قدرت مکش پایین و موتور ضعیف و فیلتر نوع الیافی اشاره کرد.
هنگام تمیز کردن هود حتما برق اصلی آن را قطع کنید. / برای تمیز کردن هودهای استیل از تمیز کننده های مخصوص استفاده کنید. / فیلتر ذغالی کارایی لوله خرطومی را ندارد و هر شش ماه یکبار آنرا تعویض نمایید. / فیلتر های آلومینیومی هود را هر 2 الی 3 ماه یکبار با آب داغ و مایع ظرفشویی بشورید. / به هیچ عنوان از اسکاج زبر و سیم ظرفشویی برای شستن بدنه هود استفاده نکنید. / از محلول جوش شیرین و آب داغ برای از بین بردن چربی های فیلتر هود استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سایز هود

70 سانتیمتری

دور موتور

شش دور

قدرت مکش

700متر مکعب بر ساعت

میزان صدا

کم صدا

صفحه کلید

لمسی

نوع هود

مخفی

نوع فیلتر

آلومینیومی قابل شستشو

نمایشگر

دارد

تایمر

دارد

قابلیت فیلتر ذغالی

ندارد

ریموت کنترل

دارد

سنسور

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود داتیس مدل گلوریا الترا
هود داتیس مدل فالکون
7,592,000تومان
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن