شناسه محصول:

سینک ظرفشویی استیل میلان مدل 7014

ویژگی‌ها
جنس سینک: استیل
طول: 120 سانتیمتر
عرض: 51 سانتیمتر
عمق لگن: 21 سانتیمتر
ضخامت ورق: 0.7 میلیمتر
کارکرد: توکار
تعداد لگن: دو لگن
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

سینک ظرفشویی استیل میلان مدل 7014 از سری سینک های ظرفشویی استیل شرکت میلان می باشد که نصب آن به صورت توکار است. ما در ادامه به معرفی کوتاهی از برند میلان ، انواع سینک ظرفشویی میلان و مدل نام برده می پردازیم.

گروه تولیدی میلان برنز سینا با نام تجاری میلاد فعالیت خود در زمینه تولید انواع تجهیزات آشپزخانه اعم از اجاق گاز صفحه ای، سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار و شیرآلات بهداشتی را از سال 1391 آغاز نموده است.
تولیدات این شرکت بر مبنای طراحی فنی و مهندسی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با زیبایی منحصر به فرد خود، مناسب برای انواع آشپزخانه های ایرانی می باشد. با توجه به کیفیت بالای محصولات میلان، این شرکت در راستای حمایت از اقتصاد خانوار های ایرانی؛ اقدام به عرضه محصولات خود با قیمت بسیار مناسب و کاملا اقتصادی در بازار ایران نموده است.
میلان همواره مهمترین هدف خود را مشتری مداری و ارائه خدمات نوین و به روز در جهت رفاه حال مشتریان عزیز اعلام می دارد.

بیشتر کالاهای اساسی که در آشپزخانه به کار میروند جزء دسته‌‌ی کالاهای ساختمانی قرار دارند. یکی از این اساسی ترین کالاها سینک ظرفشویی است. حضور سینک در آشپزخانه یک الزام است. پس مهم است که در هنگام خرید سینک ظرفشویی بدانیم که چه نوع سینک را برای آشپزخانه مان برگزینیم. سینک های آشپزخانه ای که دارای سینی هستند در دو مدل تولید می شوند. در یک مدل لگن در سمت چپ و سینی سمت راست، در مدل دیگر لگن در سمت راست و سینی سمت چپ قرار گرفته است. با توجه به نوع قرار گیری سینک در آشپزخانه تان و محل شیر آب، جهت لگن را باید با دقت تمام انتخاب کرد.
سینک ظرفشویی میلان در انواع توکار و روکار با جنس استیل، گرانیتی و شیشه ای تولید می شود.
سینک ظرفشویی استیل همواره در بازار از طرفداران زیادی برخوردار بوده است . و مهم ترین دلیل این استقبال را میتوان همخوانی سینک استیل با انواع دکوراسیون ها به شمار آورد. یک سینک استیل خوب باید مقاوم در برابر ضربه ، ضد زنگ و از فولاد مناسب ساخته شده باشد. سینک استیل میلان با بهره گیری از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر ضربه تولید می شود. این سینک در انواع روکار و توکار طراحی و به بازار عرضه شده است. در حال حاضر سینک استیل میلان یکی از جدیدترین و بهترین سینک ظرفشویی های موجود در بازار داخلی محسوب می گردد.

سینک ظرفشویی استیل میلان مدل 7014 ساخته شده از ورق استیل استنلس 304 پولیش شده با ضخامت 0.7 میلیمتر می باشد. نصب این سینک به صورت توکار بوده و دارای دو لگن عمیق 21 سانتیمتری است. ابعاد آن 51*120 سانتیمتر است. به همراه سینک توکار میلان بست و زیرآب و نوار آب بندی PU نیز عرضه می شود.
سینک ظرفشویی میلان مدل 7014 مطابق با طراحی روز دنیا به صورت دوقلو و دارای سینی با زیرآب گرد و مجهز به سرریز سینی می باشد.
فروشگاه مرکزی میلان همواره در تلاش است که امکان خرید انواع سینک توکار میلان با بهترین قیمت بازار را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد.
انواع سینک ظرفشویی میلان دارای استاندارد ملی و گارانتی 10 سال پس از فروش می باشند.

توضیحات تکمیلی

جنس سینک

استیل

رنگ

طول

120 سانتیمتر

عرض

51 سانتیمتر

عمق لگن

21 سانتیمتر

ضخامت ورق

0.7 میلیمتر

کارکرد

توکار

تعداد لگن

دو لگن

نوع لگن سینک

,

سینی

دارد

سر ریز سینی

دارد

سر ریز لگن

ندارد

زیرآب

گرد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سینک ظرفشویی استیل میلان مدل 7014
سینک ظرفشویی استیل میلان مدل 7014
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن