هود آروما مدل AR_D_1006

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه‌ای
سایز هود: 60 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
میزان صدا: کاملا بی صدا
صفحه کلید: لمسی
سنسور: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

از قدیم الایام یکی از مشکلات آشپزی بلند شدن بو های نامطلوب و خفگی هوای آشپزخانه بود. در قدیم چون آشپزخانه ها در گوشه ای از حیاط و به دور از محل اقامت و استراحت افراد خانواده قرار داشت، این مشکل با باز گذاشتن در و پنجره آشپزخانه به راحتی حل میشد. اما امروزه که آشپزخانه داخل محل سکونت و حتی گاهی جزئی از اتاق نشیمن هم هست با باز گذاشتن یک پنجره کوچک نمی توان از این مشکل رها شد.

با ما همراه باشید تا راه حلی مفید و دائمی را به شما پیشنهاد دهیم، تا دیگر هیچگاه از بین بردن بوی غذا، دغدغه ی ذهنی شما نباشد.

حتما شما هم هود پر سر و صدایی را دیده اید که وقتی روشن است، هیچ کس از سر و صدای آنها در امان نیست. اما ما امروز به شما هود آروما D1006 را به شما پیشنهاد می دهیم که بی صدا و آرام در کنج آشپزخانه شما جا خوش می کند و به شما کمک میکند تا زندگی با کیفیت تری را تجربه کنید.

زندگی های امروزی بسیار جمع و جور و خودمانی شده است؛ نمونه ای از این خودمانی شدن وجود آشپزخانه های اپن در آپارتمان ها و حتی خانه های بزرگ و ویلایی است. همه دوست دارند زمانی که در خانه هستند پیش هم باشند و مادر خانواده نیز از این امر مستثنی نیست؛ اما او باید در آشپزخانه هم باشد. این نکته باعث ایجاد آشپزخانه های اپن شده است. که نکته ی بسیار خوبی نیز می باشد اما از طرفی به علت باز بودن آشپزخانه این قسمت خانه نیز در دید همگان قرار می گیرد پس زیبایی و شیک بودن وسایل آشپزخانه هم مهم خواهد بود.

هود سفید آروما D 1006، از نوع هودهای مورب است که بر روی دیوار آشپزخانه نصب می شود، و زیبایی خاص و شیکی را با خود به آشپزخانه ی شما می آورد. شکل ظاهری اکثر هود های مورب به شکل قیف برعکس است و مزیت آن باز بودن فضای بالای هود می باشد که آشپزخانه را از محیطی خفه و دلگیر، به محیطی دلباز تبدیل می کند.

این هود زیبا با شیشه ی سفید در آشپزخانه ی شما خودنمایی خواهد کرد و شما را به آشپزخانه ی ایده آلتان نزدیکتر می کند.

هود آروما D 1006، دارای طول 60 سانتی متری است که سایز استانداری بوده و بهتر است در بالای اجاق گازی با این ابعاد قرار بگیرد تا از نظر بصری هماهنگی داشته باشند. اگر اجاق گاز شما عریض تر از این سایز می باشد، می توانید به صفحه ی هود D1005 آروما مراجعه کنید.

هود خوب! به چه هودی می توانیم بگوییم هود خوب! هود خوب از نظر شما چه خصوصیاتی دارد؟

حتما 2 نکته اساسی و مهم به ذهن تان رسیده است. هود کم صدا با مکش عالی.

درست است! هودی که مکش خوبی داشته باشد و صدای کم، مسلما یک هود آشپزخانه ایده آل است.

هر دوی این نکات وقتی تامین می شود که هود آشپزخانه موتوری قوی داشته باشد. موتوری مانند موتور هود آروما D 1006.

این موتور قوی دارای دو فن است. مکش هوای ورودی به هود، توسط این دو فن انجام شده که باعث مکش بهتر و در عین حال صدای کمتر هود می شود. قدرت مکش هود مشکی D 1006 آروما به میزان 1000 متر مکعب در هر ساعت می باشد که این قدرت مکش بالا نشان دهنده این موضوع است که کل هوا و دودی که در محیط آشپزخانه و خانه وجود دارد در کمترین زمان ممکن می‌تواند به بیرون هدایت شود.

این موتور فلزی سر و صدای بسیار کمی دارد، به همین دلیل این نسل از سیستم‌های تهویه مطبوع به نام هودهای کم صدا یا بی صدا مشهور هستند. جنس فلزی بدنه و پروانه این موتور باعث می شود که این هود طول عمر بیشتری داشته و نسبت به حرارت هوایی که داخل هود می شود، مقاوم تر باشد. اگر شما از کاربرانی هستید که می‌خواهند یک هود زیبا را برای سال‌ها استفاده کنند به سراغ این محصول شرکت آروما بروید.

همیشه استفاده از آتش همراه با تولید انواع دود و گازهای سمی مانند دی اکسید کربن و منوکسید کربن بوده است. بله درست است، آتش علاوه بر مزایای بسیار، خطرات جانبی زیادی هم به همراه دارد. هنگامی که در کنار اجاق گاز ایستاده اید و با اشتیاق مشغول آماده کردن بهترین ها برای خانواده خود هستید، در حال تنفس بدترین ها هم هستید و اگر فراموش کنید که هود را روشن کنید این تنفسِ مدام آلاینده ها ممکن است بعدها برای شما دردسر درست کند.

اما با وجود هود آروما D1006 این نگرانی را کنار بگذارید. تعجب نکنید!

این هود زیبا مجهز به سنسور دود و دما است که با تشخیص حرارت بالا، دود و یا گاز سمی در هوای اطراف هود، موتور هود شروع به کار کرده و تهویه به طور اتوماتیک آغاز می شود و در زمانی که هوا به حالت نرمال برگردد تهویه متوقف شده و موتور هود خاموش می شود. البته این ویژگی در زمان خاموشی کامل هود اتفاق نمی افتد بلکه باید هود در حالت آماده به کار یا همان استندبای (stand by) باشد.

مسلما موتور خوب هود آرما D 1006 در برابر ورود چربی ها نیاز به محافظت دارد. برای محافظت از قلب هود آروما D 1006، این هود مجهز به فیلتر چند لایه ی آلومینیومی مگنتی شده است. آهنربای قوی در قاب این فیلتر باعث اتصال این فیلتر به بدنه هود می شود که جای گذاری و درآوردن این فیلتر را بسیار آسان کرده است. فیلتر هود مورب آروما D 1006 از چند لایه توری آلومینیومی که روی هم قرار گرفته تشکیل شده است و مانع از ورود آلودگی­ های محیط مانند چربی، به درون هود شده، در نتیجه طول عمر دستگاه را بیشتر می ­کند.

راحتی و آسایش شما دوست خوش سلیقه در این هود زیبا در نظر گرفته شده است. برای کنترل این هود زیبا می‌توانید علاوه بر صفحه کلید لمسی از ریموت کنترل که برای آن در نظر گرفته شده استفاده کنید. تمام قابلیت‌هایی که کاربر برای کنترل عملکرد هود آروما 1006 نیاز دارد در صفحه کلید این محصول تعبیه شده است.

همچنین صفحه نمایشگر LCD وضعیت فعلی هود را نمایش می دهد.

این هود دارای تایمر است و قابلیت خاموشی با تاخیر را به هود می دهد. شما غذای خود را پخته اید و حالا می خواهید پیش اعضای خانواده بروید و در کنار هم مشغول تماشای سریال مورد علاقه یتان شوید ولی هنوز بوی غذا را در آشپزخانه حس می کنید. به راحتی زمان را برای هودتان تنظیم کنید و بروید و مشغول لذت بردن از زندگی تان شوید. هود مورب آروما D 1006 تا زمان تعیین شده به کار خود می رسد و هوای مطبوعی را در آشپزخانه ی شما جایگزین می کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه‌ای

سایز هود

60 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی

قدرت مکش

1000 متر مکعب

میزان صدا

کاملا بی صدا

صفحه کلید

لمسی

سنسور

دارد

صفحه نمایش

دارد

تایمر

دارد

کنترل از راه دور

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR_D_1006
هود آروما مدل AR_D_1006
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن