فر گوفر مدل کارنوسا Karnosa

ویژگی‌ها
رنگ:
نوع نصب فر: توکار
ظرفیت: 71 لیتر
ابعاد فر: 58 × 60 × 60 cm
نمایشگرفر: صفحه نمایش 3 کلیده لمسی
نوع فر: برق و گاز
فن خنک کننده فر: دارد
یخ زدایی: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
12,669,000تومان
- +

توضیحات

یکی از مدل‌های مناسب‌ فر با طراحی بسیار زیبا و کارآمد فر گوفر مدل کارنوسا karnosa است که با تجهیزات و امکانات زیاد برای تهیه غذا در همه آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل فر توکار برقی و گازی است و در برخی موارد از برق برای تامین حرارت و چرخش جوجه گردان استفاده می‌کند. امروزه یکی از کاربردی‌ترین وسایل در آشپزخانه فر است که برای پخت انواع کیک، شیرینی و غذاهای متنوع مورد کاربرد فراوانی دارد. فر گوفر مدل کارنوسا Karnosa مطابق با تمامی استانداردهای مناسب کیفی ساخته شده است، و با سطح انرژی مصرفی A این محصول طرفداران زیادی دارد و بهترین انتخاب برای هر خانه و آشپزخانه می‌باشد.

فر گوفر مدل کارنوسا Karnosa با ظاهری شیک و خاص با شیشه مشکی و استیل طراحی شده است. شیشه جلوی فر با شکلی تخت طراحی شده که در عین سادگی زیبایی دوچندانی دارد از این رو مناسب آشپزخانه‌های مدرن با نصب توکار است. استیل کار شده در این فر بسیار بادوام و مقاوم است در مرور زمان با شستشو تغییر ظاهر نمی‌دهد و رنگ آن ثابت می‌ماند. در ساخت رویه فر از لعاب قابل شستشو استفاده شده است که به راحتی و بدون نگرانی آن را تمیز کرد. دستگیره فر هماهنگ با آرگونومی انسان به صورت خمیده از جنس استیل طراحی شده است. طول و عرض فر با ابعاد 60*60 سانتی‌متر و عمق 58 سانتی‌متر طراحی شده است و با اشغال فضای کم در هر آشپزخانه‌ای قابل نصب است. روی فر با نمایشگر دیجیتال به همراه تایمر سه کلید لمسی و درجه‌های پخت در یک خط به زیبایی تعبیه شده‌اند. برنامه پخت به وسیله تایمر دیجیتالی که بر روی قسمت اصلی فر نمایش داده می شود قابلیت تنظیم دارد، از این رو می‌توان زمان پخت را به دلخواه با توجه به نوع غذا تغییر داد .

فر گوفر مدل کارنوسا karnosa دارای گنجایش 71 لیتر است و سیستم یخ‌زدایی این محصول فوق‌العاده به شما امکان پخت و گرم کردن مواد غذایی یخ زده را فراهم می‌کند. این فر مجهز به جوجه‌گردان، شلف و سینی استیک‌پز و شلف ظروف پیرکس است که قابلیت پخت مرغ به صورت بریانی و گشت استیک را بسیار ساده کرده است و برای آسانی در حالت کشویی شلف‌ها ریل تلسکوپی 3 مفصل استفاده شده است.برای خنک کردن سریع فر هم مجهز به فن خنک‌کننده و فن سیرکوله تعبیه شده است. فر گوفر مدل کارنوسا karnosa دارای سیستم هوشمند مصرف بهینه برق، یکی از کم مصرف‌ترین فرها در نوع خود می‌باشد و موفق به کسب A در جدول بهینه انرژی شده است. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شیر یا آب را روی شعله گاز و کیک یا غذایی را در فر گذاشته‌اید و محل را بدون خاموش کردن شعله گاز ترک می‌کنید. این اتفاق باعث فاجعه‌ای غیرقابل بازگشت می‌شود، بنابراین فر گوفر مدل کارنوسا karnosa مجهز به سیستم ایمنی ODS است، عبارت ODS برگرفته از ابتدای کلمات Oxygen Depletion Sensor است. یک سیستم ایمنی منحصر بفرد است که در کنار دیگر قطعات مانند مگنت و ترموکوپل ضریب ایمنی محصول شما را افزایش می‌دهد. پیلوت ODS خود از قطعات متفاوتی تشکیل شده است، موثرترین قطعه آن، آنالیزور یا حسگر اکسیژن است که قطعه‌ای بسیار دقیق و حساس برای سنجش درصد اکسیژن در محیط استفاده می‌شود. زمانیکه به دلیل تهویه نامناسب میزان درصد اکسیژن در محیط کاهش می‌یابد و یا بدسوزی مشعل برای ساکنین به حد خطر می‌رسد، آنالیزور یا حسگر اکسیژن، شعله پیلوت را از روی کلاهک ترموکوپل جدا کرده و موجب سرد شدن سریع ترموکوپل و قطع جریان میلی ولت در ترموکوپل و میلی آمپر در مگنت شده و متعاقبا جریان گاز قطع و شعله مشعل خاموش خواهد شد.

همانطور که میدانید فندک فر، قطعه ای در فر است که برای روشن کردن شعله فر بدون استفاده از کبریت کاربرد دارد. فندک اجاق گاز یا فر دارای دو نوع فندک‌های اتوماتیک و فندک های غیر اتوماتیک هستند .

نحوه کار فندک‌های اتوماتیک فر گوفر مدل کارنوسا karnosa برای روشن کردن شعله بدین صورت است که ولوم تنظیمات شعله را به داخل فشار داده و در خلاف عقربه های ساعت می‌چرخانیم با این کار همزمان گاز از مجراهای کنار شعله به خارج منتشر شده و فندک نیز شروع به جرقه زدن می‌کند و درنهایت باعث روشن شدن شعله گاز می‌گردد.

برای اجاق گاز و فرهای قدیمی که دارای فندک غیر اتوماتیک هستند نحوه کار کمی متفاوت تراست. برای روشن کردن شعله، ولوم تنظیمات گاز شعله را کمی به داخل فشار داده و در خلاف عقربه های ساعت می‌چرخانیم ولی برای استفاده از فندک باید دکمه که بصورت جداگانه برای فر تعبیه شده را هم‌زمان با پیچاندن ولوم ، فشار دهیم تا فندک شروع به جرقه زدن کند و شعله روشن شود. مرغ های گریل شده درون فر و یا جوجه گردان فر بسیار خوشمزه هستند می‌توانید در خانه و با استفاده از فر گوفر مدل کارنوسا karnosa جوجه و مرغ های خوشمزه ای را درست کنید شاید برای شما استفاده از جوجه گردان فر کمی دشوار باشد و فکر کنید فرتان کثیف خواهد شد ولی با استفاده از سینی که درون فر برای شما گذاشته شده است خیالتان راحت باشد. در راستای نیاز به هوشمند سازی لوازم خانگی صنعت تولید پنل‌های دیجیتال لوازم خانگی، به‌خصوص تایمرهای دیجیتال فر جهت کنترل عملکرد لوازم خانگی پدید آمد. و این فر نیز برای مدرن سازی و مطلوب بودن محصول دارای نمایشگر دیجیتالی لمسی می‌باشد که می‌توان زمان پخت و پز را با آن تنظیم نمود.

این فر بسیار ایمن است و با در نظر گرفتن مصرف برق بهینه که در جدول مصرف انرژی A علامت‌گذاری شده است و اندازه فر که با ابعاد 60 در 60 ساخته شده است بسیار مناسب خانواده‌های کم جمعیت و آشپزخانه‌های مدرن که با کابینت‌هایی که جایگاه اینگونه فرهای توکار تعبیه شده است و یا افرادی که گازهای رومیزی دارند و نیاز فر در آشپزخانه آنها نمایان است. فر کارنوسا بسیار زیبا بوده است و ظاهری شیک و خاص استیلی به آشپزخانه شما می‌بخشد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع نصب فر

توکار

ظرفیت

71 لیتر

ابعاد فر

58 × 60 × 60 cm

نمایشگرفر

صفحه نمایش 3 کلیده لمسی

نوع فر

برق و گاز

فن خنک کننده فر

دارد

یخ زدایی

دارد

قفل کودک

دارد

جوجه گردان

دارد

ریل تلسکوپی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فر گوفر مدل کارنوسا Karnosa
فر گوفر مدل کارنوسا Karnosa
12,669,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن