هود سیمر مدل سانتو

ویژگی‌ها
رنگ:
سایز هود: 70 سانتی متری
دور موتور: سه دور
قدرت مکش: 700-900 متر مکعب بر ساعت
نوع فیلتر: آلومینیومی
توضیحات فیلتر: قابل شست‌ و شو
روشنایی: دارد
نوع هود: مخفی
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هود سیمر مدل سانتو

گروه تولیدی صنعتی داتیس در سال 1387 اقدام به ثبت برند دوم خود به نام سیمر نمود و با همان خط تولید و کارخانه داتیس اقدام به تولید محصولات با برند سیمر کرد و دارای گواهی نامه مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا، استاندارد صادرات به اروپا CE و هم‌چنین دارنده استاندارد خدمات پس از فروش صنف هود و گاز و سینک در ایران است.

بارزترین مشخصه سیمر، استفاده از قطعات با کیفیت داخلی و خارجی با استانداردهای اروپا است که با قیمت مناسب برای بازار مصرف در نظر گرفته شده است. هود مخفی مشکی سانتو با قرارگیری در داخل کابینت به صورت کاملا مخفی و توکار میباشد و قابلیت هم سطح شدن با کابینت را داراست.

این هود موتور 3 دور در جک مکانیکی و قدرت مکش 700 تا 900 متر مکعب بر ساعت را دارا می باشد. مجهز به سنسور دود و سنسور حرارت است. کاملا کم صدا و در حدود 60 دسی بل تولید صدا دارد.

دو لامپ LEDمستطیلی برای این مدل طراحی شده است. مجهز به تایمر هوشمند است و با فیلتر آلومینیومی سه لایه قابلیت شستشو را داراست. هود های مخفی سیمر با ظرافت خود، بسیار مناسب برای انواع سلیقه ها می باشد.

هود مخفی سیمر مدل سانتو دارای طرحی زیبا با عرض 70 سانتی متر می باشد که با ورق رنگ شده مشکی و شیشه جلوه ای خاص به آشپزخانه شما می دهد و شیشه سکوریت مقاوم به حرارت است.این هود دارای موتور 3 دور فلزی با قدرت مکشی برابر با 700 تا 900 مترمکعب بر ساعت است.موتور این هود دارای ترموگارد است.

در واقع قدرت مکش مدل های مختلف هود آشپزخانه سیمر در بازه 750 تا 900 متر مکعب قرار گرفته و نیز مجهز به فناوری ترموگارد می باشند. ویژگی خاصی که موتورهای ترموگارد دارند این است که موتور را در برابر حرارت بالای هود آشپزخانه ایمن نگه می دارد و در واقع در جهت ایمنی موتور بسیار کاربردی است. وجود سنسور های حرارت، دود، بو و گاز نیز از دیگر ویژگی هایی است که در مدل های مختلف هود آشپزخانه سیمر دیده می شود.

هود سانتو با قرارگیری در داخل کابینت به صورت کاملا مخفی و توکار میباشد. . این هود موتور 3 دور در جک مکانیکی  و قدرت مکش 700 تا 900 CFM  می باشد. هود های مخفی سیمر  با ظرافت خود ، زیبایی را به آشپزخانه شما میبخشد.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

سایز هود

70 سانتی متری

دور موتور

سه دور

قدرت مکش

700-900 متر مکعب بر ساعت

نوع فیلتر

آلومینیومی

توضیحات فیلتر

قابل شست‌ و شو

روشنایی

دارد

نوع هود

مخفی

میزان صدا

کمتر از60

صفحه کلید

لمسی

نمایشگر

ندارد

تایمر

دارد

ریموت کنترل

دارد

سنسور

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود سیمر مدل سانتو
هود سیمر مدل سانتو
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن