هود سیمر مدل کلاسیک

ویژگی‌ها
رنگ:
سایز هود: 90 سانتی متری
دور موتور: سه دور
قدرت مکش: 750-900 متر مکعب بر ساعت
نوع فیلتر: آلومینیومی
توضیحات فیلتر: قابل شست‌ و شو
روشنایی: دارد
نوع هود: مورب
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هود سیمر مدل کلاسیک

همانطور که از شکل مشخص است هود آشپزخانه سیمر مدل کلاسیک از نوع هود مورب می باشد. امروزه مدل های مختلف هود مورب با توجه به طراحی مدرن و کاربرپسند خود مورد توجه بسیاری از هموطنان عزیز قرار گرفته است. این نوع هود آشپزخانه در رنگ های سفید یا مشکی و با شکل های مستطیلی و یا منحنی تولید می شود.

نمای ظاهری آن نیز به شکل شیشه ای و در برخی اوقات با ترکیب شیشه و استیل همراه است و نیز بر روی دیوار نصب می‌شود. علاوه بر آن می توان گفت که هود مورب دارای یک درپوش یا لوله بوده که در بالای هود نصب می‌شود و فیلتر را مورد پوشش خود قرار می دهد. همچنین انواع هود مورب قابلیتی داشته که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند. در واقع برخی از هودهای مورب دارای جک برقی بوده که برای تنظیم موقعیت درب هود به کار می رود.

هود مورب سیمر مدل کلاسیک است . در سال های اخیر توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کرده و فروش بسیار خوبی داشته است. قصد داریم مشخصات فنی و ویژگی های آن ها را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم.

این هود شومینه ای ساخته شده از شیشه سکوریت مقاوم به حرارت، با ابعاد  90 سانتیمتر تولید شده و دارای قدرت مکشی برابر با 700 تا 900 مترمکعب بر ساعت می باشد. فیلتر ساخته شده برای هود سیمر مدل کلاسیک از نوع آلومینیومی سه لایه ای قابل شستشو است.

در زیر هود 2  لامپ LED با توان 1.5 وات تعبیه شده که روشنایی و دید بهتر در هنگام پخت را امکانپذیر می سازد و گفتنی است، این هود مورب با پنل لمسی که دارد، یکی از بهترین و خوش ساخت ترین هودهای موجود در بازار به شمار می رود. همچنین سیمر برای افزایش کارایی، هود کلاسیک را به سیستم اتوماتیک (عملکرد خودکار) و جک مکانیکی نیز مجهز نموده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سایز هود

90 سانتی متری

دور موتور

سه دور

قدرت مکش

750-900 متر مکعب بر ساعت

نوع فیلتر

آلومینیومی

توضیحات فیلتر

قابل شست‌ و شو

روشنایی

دارد

نوع هود

مورب

میزان صدا

کمتر از 60

صفحه کلید

لمسی

نمایشگر

دارد

ریموت کنترل

دارد

سنسور

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود سیمر مدل کلاسیک
هود سیمر مدل کلاسیک
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن