اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V18

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه و استیل
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 50cm
راندمان احتراق: 25 درصد بالاتر از استاندارد
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آیا می دانید مدل های اجاق گاز شیشه ای راحت تر از اجاق انواع استیل تمیز می شوند؟ این موضوع کم اهمیتی نیست زیرا هر بار تمیز کردن اجاق گاز استیل، زمان و انرژی زیادی از شما می گیرد! در صورتی که برای تمیز کردن اجاق گاز شیشه ای، یک دستمال و یک اسپری کفایت می کند.

اگر سایر لوازم آشپزخانه تان استیل هستند نگران نباشید! اخوان، اجاق گاز رومیزی برای شما طراحی کرده است که هم شیشه ای است و هم دارای لبه ای استیل است تا با آشپزخانه ی شما هماهنگی بیشتری داشته باشد! اجاق گاز توکار اخوان V18!

اگر با سری ونوس اجاق گاز اخوان آشنایی داشته باشید، می دانید که بزرگ ترین مزیت آنها این است که راندمان حرارتی بالایی دارند. راندمان حرارتی اجاق گازهای سری ونوس را در جدول زیر ببینید.

جالب است راندمان حرارتی اجاق گازهای سری ونوس، حتی از اجاق گازهای HIGH EFFICIENCY بالاتر است! اگر بخواهیم اجاق گازهای سری ونوس مانند اجاق گاز صفحه ای اخوان V18 را با اجاق گازهای سری G مقایسه کنیم، راندمان حرارتی اجاق گازهای سری ونوس 25 درصد بیشتر است!

وقتی از راندمان حرارتیِ بالا صحبت می کنیم موضوع گازهای سمیِ حاصل از سوختِ ناقصِ اجاق گاز رومیزی نیز مطرح می شود! هر چه راندمان حرارتی بالاتر باشد، میزان کمتری گازهای سمی مانند مونوکسید کربن تولید می شود و هوای اطراف اجاق گاز سالم تر خواهد بود! به این ترتیب باید گفت میزان مونوکسید کربنِ تولیدی اجاق گازهای سری ونوس، 49 درصد کمتر از سری G است. بنابراین با استفاده از اجاق گاز آشپزخانه اخوان 18V هم در مصرف گاز صرفه جویی می شود و هم هوا کمتر آلوده می شود.

سطح مصرف انرژی اجاق گاز مدل 18V اخوان، A است. یعنی مصرف گازِ اجاق گاز مشکی اخوان V18 کم است.

ابعاد اجاق گاز کم مصرف 18V اخوان 86*50 است. در این اجاق گاز، شعله پلوپز در وسط قرار دارد، و یک شعله بزرگ و یک شعله متوسط در گوشه های عقب قرار دارند. یک شعله کوچک و یک شعله متوسط دیگر نیز در جلو قرار دارند که نسبت به شعله های عقبی به داخل تمایل بیشتری دارند.

شیشه های سکوریت یا نشکن در مراحل تولید در کوره تا دمای 800 درجه سانتی گراد حرارت می بینند و به همین دلیل تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاومت گرمایی دارند. استحکام بالا و ایمنی بیشتر نیز از ویژگی های شیشه های سکوریت است. اجاق گاز رومیزی اخوان V18 از شیشه ی سکوریت ساخته شده است. در لبه ی جلویی اجاق گاز مقرون به صرفه اخوان V18 و بین بخش شیشه ای و لبه ی استیل دیواره ای استیل قرار دارد. وجود دیواره برای پیشگیری از داغ شدن ولوم هاست.

ولوم های اجاق گاز زیبای اخوان مدل 18V در قسمت استیل آن قرار دارند و به صورت استوانه هایی به رنگ استیل طراحی شده اند.

هرشعله ی اجاق گاز تخت اخوان 18V، یک شبکه چدنی مجزا دارد که توسط قطعه های پلاستیکیِ زیر آن ثابت نگه داشته می شود تا موقع جا به جایی ظرفِ روی آن تکان نخورد.
در اجاق گاز با راندمان بالای اخوان V18، قطعات داخلی تولید شرکت sabaf ایتالیا هستند. این قطعات شامل شعله پخش کن، ترموکوپل و فندک اتوماتیک است. برای آشنایی بیشتر مقاله ” راهنمای گازهای اخوان ” را مطالعه کنید.
پلِیت اجاق گاز لبه استیل اخوان 18V، روی صفحه ی شیشه ای آن ثابت می شود و اجزای تشکیل دهنده ی شعله به کمک قفل و بست توسط پلیت ثابت می شوند.

اخوان برای اجاق گاز صفحه ای 18V اخوان، ضمانت 18 ماهه و خدمات پس از فروش مادام العمر اعمال می کند. برای اطمینان از کیفیت محصولات اخوان کافی است بدانید اخوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده ی اجاق گازهای صفحه ای در خاور میانه است و با نیم قرن سابقه ی درخشان در صنعت ایران محصولات با کیفیتی را با تکنولوژی روز ارائه می دهد. علاوه بر تولید محصولات متنوع، اخوان دارای استاندارد اروپا و ایران، و برنده ی تندیس کیفیت از سوییس و آلمان است. از سایر افتخارات کارخانه ی اخوان این است که برنده ی گواهینامه ی رعایت حقوق مصرف کنندگان و برگزیده ی زرین کنگره ی ملی حماسه ی اقتصادی در سال 1392 می باشد و دارنده ی استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ISO 9001 است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه و استیل

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

50cm

راندمان احتراق

25 درصد بالاتر از استاندارد

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V18
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V18
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن