اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل مینا

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 75 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد (دو عدد)
محل شعله پلوپز: قسمت راست و چپ
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
4,100,000تومان
- +

توضیحات

طرفداران اجاق گازهای صفحه ای که امروزه نیز استفاده از آنها در بسیاری از آشپزخانه ها رایج شده است، تنوع و کیفیت را همواره در این نوع از اجاق گازها بسیار حائز اهمیت می دانند.

یکی از دلایل بکار بردن اجاق گاز رومیزی در آشپزخانه، نصب آنها به صورت توکار است که با گنجاندن در قسمت مشخص شده روی کابینت باعث می شود، زیبایی خاصی به آشپزخانه داده شود. ضمن آنکه نسبت اجاق گازهای قدیمی فضای کمی را در آشپزخانه درگیر خواهد کرد.

اجاق گاز بورنیک مدل مینا نیز از همین ویژگی ها برخوردار است. این اجاق گاز که در ابعاد 40*70 سانتی متر طراحی گردیده با روش نصب توکار مورد توجه بسیاری از خریداران می باشد.

ضمن آنکه اجاق گاز سه شعله بورنیک مدل مینا، می تواند برای آن دسته از افرادی که از آشپزخانۀ کوچکی بهره می برند، در محیط کار یا حتی می تواند به عنوان یک اجاق گاز در کنار اجاق گاز اصلی در بسیاری از منازل مورد توجه قرار بگیرد.

شاید شما می خواهید زیبایی آشپزخانه خود را با خرید یک کالای شیشه ای و لوکس جلوه بیشتری داشته باشد.

اما آیا از دوام و ماندگاری شیشه بکار رفته در اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل مینا، مطمئن هستید؟

در تجهیزات آشپزخانه ای که امروزه توسط شرکتهای مختلف تولید می گردد، به شدت به نوع و مرغوب بودن جنس بکار رفته تاکید می شود. چرا که این امر باعث خواهد شد تا خرید بیشتری از محصولات آن شرکت صورت بگیرد.

به همین دلیل شرکت معتبر بورنیک نیز با تولید اجاق گاز شیشه ای بورنیک مدل مینا علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که در نظر گرفته، قیمت بسیار مناسبی نیز برای آن تعیین کرده است.

بهتر است بدانید که جنس صفحۀ شیشه ای اجاق گاز بورنیک مدل مینا از نوع شیشه سکوریت می باشد. در حقیقیت این شیشه ها به دلیل ضربه پذیری و مقاومت در برابر حرارت بسیار مورد توجه بوده اند.

شیشه های سکوریت قابلیت تحمل دمای بالای 250 درجه سانتیگراد را دارند که این مزیت باعث خواهد می شود که شما دیگر نگران کیفیت پایین آن در طول سالها استفاده، نباشید.

این قطعه در واقع باعث خواهد شد تا شما در صورت عدم حضور در آشپزخانه از خاموش شدن اجاق گاز و روی دادن اتفاقات ناگوار، نگران نباشید.

باید به شما بگویم این اجاق گاز با دارا بودن سرشعله هایی که از توان حرارتی بالایی برخوردارند، می تواند با مصرف کمتر گاز، گرمای بیشتری را تولید کند تا شما بتوانید در زمانی اندک، غذاهای مورد علاقه تان را طبخ کنید.

از سوی دیگر کافی است شما برای روشن کردن سرشعله های گاز صفحه ای بورنیک مدل مینا، ولوم های کنترل اجاق گاز را چرخانده تا با کمک فندک عایق بندی شده، در کسری از ثانیه شاهد فعال شدن سرشعله ها شوید.

اما همانطور که در تصویر ارائه شده از اجاق گاز شیشه ای بورنیک مدل مینا مشاهده می کنید، برای حفاظت از سرشعله ها و جای گیری صحیح ظروف از صفحات چدنی با پوشش مناسب لعاب استفاده شده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

75 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد (دو عدد)

محل شعله پلوپز

قسمت راست و چپ

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل مینا

ارسال فوری

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل مینا
4,100,000تومان
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن