اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G23-HE

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: دو شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 50cm
عرض: 35cm
راندمان احتراق: 25 درصد بالاتر از استاندارد
قابل نصب روی کابینت عرض 50: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اگر برای خانواده دو نفره ای که مهمان زیادی ندارند اجاق گاز فرزی می خواهید، اگر برای شرکت یا اداره تان اجاق گاز رومیزی کوچک و تند و تیزی لازم دارید، اگر جای کمی برای اجاق گاز در اختیار دارید اما نمی خواهید کیفیت را فدای کمیت کنید، بی تردید اجاق گاز اخوان مدل G23-HE جزو بهترین گزینه های ممکن برای شماست

با سر شعله های high efficiency آشنا شوید! این سر شعله ها دارای راندمان حرارتی بالا هستند یعنی مونوکسید کربن کمتری تولید می کنند و میزان بیشتری از گاز ورودی را به حرارت تبدیل می کنند. به عبارتی گاز کمتری مصرف می کنند و آب یا غذای شما را به دمای مورد نیاز شما می رسانند.

می توان به طور خلاصه گفتتنواع اجاق گاز صفحه ای با سر شعله های HE در زمان کمتری حرارت مورد نیاز شما را تامین می کنند!!! این به معنی صرفه جویی همزمان در وقت و مصرف گاز است!

سرشعله های ساده اجاق گاز تخت اخوان G23-HE تولید SABAF ایتالیا و با راندمان حرارتی بالا هستند. بنابراین اجاق گاز توکار مدل G23-HE اخوان همان اجاق گاز فرزی است که نیاز دارید!

تصور کنید مستطیل شیشه ای مشکی رنگی در اختیار دارید. حالا دو شعله را به نحوی روی آن قرار دهید که بزرگترین ظرف ممکن روی هر کدام از آنها جا شود. طبیعتا شعله ها را در قطر صفحه شیشه ای قرار می دهید. حالا ولوم ها را جانمایی کنید. حتما آنها را در سمت شعله کوچک تر و در دورترین فاصله از آن قرار می دهید تا داغ نشوند. اخوان هم برای ساخت اجاق گاز مشکی اخوان G23-HE دقیقا همین کار را کرده است. عرض شیشه 35 سانتی متر و طول آن 50 سانتی متر و شعله بزرگ تر، پلوپز است و در سمت چپ قرار دارد. جنس ولوم ها باکالیت است و در برابر حرارت و تغییر شکل مقاوم است.

شیشه تمام مدل های گاز اخوان مانند اجاق گاز صفحه ای G23-HE اخوان، سکوریت است و در برابر شوک حرارتی و تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاومت دارد.
برای افزایش ایمنی، پشت شیشه ی اجاق گاز 2 شعله اخوان G23-HE، روکش آلومینیومی و چند لایه عایق قرار دارد.
اطراف شیشه اجاق گاز اخوان کد G23-HE تراش خورده و احتمال لب پر شدن آن کاهش یافته است.
رویه ی اجاق گاز G23-HE اخوان دارای سطح صاف و صیقلی و زیباست.
امتیاز بسیار بزرگ اجاق گازهای شیشه ای مانند اجاق گاز توکار اخوان G23-HE، تمیز شدن راحت آنهاست.

شبکه ی چدنی اجاق گاز چپ پلوپز اخوان G23-HE به صورت جداگانه و دایره ای شکل ساخته شده است. این شبکه دارای صفحه زیر چدنی یا پلیت است تا مانع از فشار آمدن به سطح شیشه یا رویه شود. همچنین شبکه چدنی اجاق گاز اخوان مدل G23-HE روکش لعاب دارد که از نفوذ چربی به چدنی ها پیشگیری می کند و در برابر حرارت بالا و فشار و ضربه مقاوم است. در زیرِ چدنی ها قطعاتی از لاستیک نسوز قرار دارد تا در برابر فشار و ضربه مقاومت کند و از جابه جایی شبکه چدنی بر روی صفحه ی صاف و صیقلیِ اجاق گاز جلوگیری کند.

هنگامی که می خواهید اجاق گاز صفحه ای اخوان G23-HE را روشن کنید کافی است به راحتی ولوم را بچرخانید و با فندک اتوماتیکِ آن، روشنش کنید. حالا اگر به هر دلیلی اجاق گاز کد G23-HE اخوان خاموش شد نگران نشت گاز نباشید چون ترموکوپل فوق سریع یا top time آن، ظرف 3 ثانیه گاز را قطع می کند و مانع هر خطری برای شما می شود.

پیشنهاد می کنیم برای اطمینان از خریدتان مقاله ی “مشاوره ی خرید گاز توکار” را مطالعه کنید. اگر اجاق گازی شبیه G23-HE اما با قیمت مناسب تر می خواهید اجاق گاز GI23 اخوان همان چیزی است که می خواهید.

این گاز کوچک اما پرکاربرد توسط شرکت خوب اخوان دارای ۱۸ ماه ضمانت نیز است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

دو شعله

شعله برقی

ندارد

طول

50cm

عرض

35cm

راندمان احتراق

25 درصد بالاتر از استاندارد

قابل نصب روی کابینت عرض 50

دارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G23-HE
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G23-HE
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن