گاز صفحه ای آلتون مدل G514

ویژگی‌ها
نوع اجاق گاز: رو میزی
رنگ:
جنس: شیشه
ابعاد اجاق گاز: 51×91 cm
تعداد شعله: پنج شعله
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط و سمت راست
سر شعله: 2تیکه
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

گاز صفحه ای آلتون مدل G514

گاز صفحه ای آلتون G514 این گاز دارای شبکه چدنی لولایی و یک تکه برای شستشوی اسان تر دارای سطح مقطع مناسب برای قرار دادن قابلمه های بزرگ و رده مصرف انرژی A می باشد.

این اجاق گاز G 514 التون به صورت ۵ شعله عرضه شده است. ابعاد این گاز ۵۱.۵*۹۱ سانتی متر و ابعاد برش آن ۴۷.۴*۸۷.۴ سانتی متر است. پلوپز این اجاق گاز دارای راندمان بالا و در وسط قرار گرفته است. ولوم آن از نوع تخت و در جلوی اجاق گاز قرار دارد. اجاق گاز دارای ترموکوپل و درجه انرژی آن در سطح A می باشد.

کی از فاکتورهای خرید اجاق گاز صفحه ای ابعاد آن میباشد. در واقع یکی از سوالات متداولی که خریداران درباره گاز رومیزی دارند، این است که چه ابعادی را انتخاب کنند. بهتر است بدانید که بایستی گاز رومیزی خود را با توجه به اندازه محل نصب خود خریداری کنید.

تصور کنید گازی در اختیار دارید که با فضای کابینت آَشپزخانه هم سطح باشد. در این حالت می توانید حدس بزنید که چقدر بر زیبایی فضای آشپزخانه شما افزوده خواهد شد. مدل هایی از گاز رومیزی که به صورت توکار هستند، داخل کابینت قرار می گیرند.

امروزه بیشتر مدل های اجاق گاز رومیزی دارای فندک اتوماتیک بوده بدین صورت که با چرخاندن ولوم گاز، بطور همزمان گاز از مجرا های کنار شعله به خارج منتشر شده و فندک نیز شروع به جرقه زدن میکند و باعث روشن شدن شعله اجاق گاز میشود. لازم به ذکر است که اجاق گاز رومیزی آلتون مدل G514 مجهز به فندک اتوماتیک میباشد.

نمودار مصرف انرژی این محصول A است. شعله های این محصول 5 عدد می باشند که جنس شبکه های آن ها نیز چدنی است و به صورت لولایی طراحی و ساخته شده اند که جلوه ای بسیار زیبا و جذاب دارند. و در برابر گرما نیز از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند.

 

 

توضیحات تکمیلی

نوع اجاق گاز

رو میزی

رنگ

جنس

شیشه

ابعاد اجاق گاز

51×91 cm

تعداد شعله

پنج شعله

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط و سمت راست

سر شعله

2تیکه

نوع ولوم

باکالیت.فلزی

نوع فندک

اتوماتیک

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آلتون مدل G514

ارسال فوری

گاز صفحه ای آلتون مدل G514
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن