اجاق گاز رومیزی میلان مدل G88

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس: شیشه ای
تعداد شعله: پنج شعله
ابعاد اجاق گاز: 52*89 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
جنس ولوم: باکالیت و فلز
جای ولوم: تخت
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
6,050,000تومان

توضیحات

اجاق گاز رومیزی میلان مدل G88 از سری اجاق گازهای رومیزی شرکت میلان (میلاد) می باشد که در رده ی گاز های شیشه ای قرار می گیرد. ما در ادامه به معرفی کوتاهی از برند میلان، انواع گاز رومیزی (صفحه ای) میلان و بررسی تخصصی مدل نام برده می پردازیم .

گروه تولیدی میلان برنز سینا با نام تجاری میلاد فعالیت خود در زمینه تولید انواع تجهیزات آشپزخانه اعم از اجاق گاز صفحه ای، سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار و شیرآلات بهداشتی را از سال 1391 آغاز نموده است.
تولیدات این شرکت بر مبنای طراحی فنی و مهندسی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با زیبایی منحصر به فرد خود، مناسب برای انواع آشپزخانه های ایرانی می باشد. با توجه به کیفیت بالای محصولات میلان، این شرکت در راستای حمایت از اقتصاد خانوار های ایرانی؛ اقدام به عرضه محصولات خود با قیمت بسیار مناسب و کاملا اقتصادی در بازار ایران نموده است.
میلان همواره مهمترین هدف خود را مشتری مداری و ارائه خدمات نوین و به روز در جهت رفاه حال مشتریان عزیز اعلام می دارد.

امروزه با مدرن شدن آشپزخانه و بیشتر شدن میزان کابینت ها در فضای آشپزخانه ها، تقاضا برای انواع اجاق گاز رومیزی به جای اجاق گازهای مبله قدیم به شدت رو به افزایش است.
نحوه نصب گاز رومیزی بدین صورت می باشد که پس از برش صفحه ی کابینت، گاز را درون آن جای گذاری می کنند. به همین سبب با نام گاز صفحه ای نیز شناخته می شوند.
اجاق گاز های صفحه ای میلان در انواع یک تا شش شعله با جنس ورق استیل ضد زنگ و یا شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت تا 400 درجه سانتیگراد تولید می شود. این گاز ها در طرح های نیم دایره، هلالی و مستطیل هستند که این تنوع در طرح قدرت انتخاب را برای مشتریان بالاتر می برد. قطعات اصلی گاز صفحه ای میلان اعم از شیر گاز و ترموکوپل ساخت Orkli ایتالیا و فندک آن ساخت کشور ترکیه می باشد.
از مهمترین ویژگی گاز صفحه ای میلان باید به موراد زیر اشاره کرد:
– چدنی ها با لعاب سه لایه ی ترکیه ای که دارای خاصیت Easy Clean (موجب سهولت و سرعت در نظافت) می باشند.
– بهره گیری از ترموکوپل Super Top Time ساخت Orkli ایتالیا، این فناوری جدید موجب می شود تا زمان نگه داشتن ولوم برای روشن ماندن شعله، از یک دقیقه به کمتر از سه ثانیه کاهش یابد.
– طراحی اجاق گازها به گونه ایست که شعله پلوپز با حداکثر فاصله از ولوم ها قرار گرفته که همین امر سبب می گردد تا هنگام استفاده از اجاق گاز، ولوم ها در اثر حرارت گرم نشوند.

گاز رومیزی شیشه ای میلان با طراحی روز دنیا و منحصر به فرد و به کارگیری بهترین متریال از شیشه نشکن مقاوم در برابر حرارت (توان تحمل حرارت تا 400 درجه سانتیگراد) در رنگ های مشکی و سفید تولید می شود. اجاق گاز رومیزی میلان مدل G88 ساخته شده از شیشه سکوریت به رنگ مشکی با لبه های تراش خورده است. این گاز به صورت پنج شعله و دارای شعله پلوپز در قسمت وسط اجاق گاز با ابعاد 52*89 سانتیمتر می باشد. قطعات اصلی این گاز شامل شیر گاز و ترموکوپل ساخت کشور ایتالیا است. همچنین ولوم های این گاز از جنس فلز و باکالیت که پلاستیک فشرده نسوز و مقاوم در برابر حرارت است، تولید شده و به صورت تخت روی صفحه ی اجاق گاز قرار گرفته است.
سرشعله های این گاز از تیپ F با راندمان احتراق بالا و فندک آن اتوماتیک و ضد شوک، تولید کشور ترکیه می باشد.
اجاق گاز رومیزی میلان مدل G88 مجهز به محافظ چدنی سه لایه ای با لعاب مات ترکیه ای می باشد که دارای خاصیت Easy claen است.
فروشگاه مرکزی میلان همواره در تلاش است که امکان خرید انواع گاز شیشه ای میلان با بهترین قیمت بازار را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد.
انواع اجاق گاز رومیزی میلان دارای استاندارد ملی و گارانتی 18 ماه می باشند. به خاطر داشته باشید که نصب انواع محصولات میلان باید توسط نصاب و متخصصین شرکت میلان که در سراسر کشور فعالیت دارند، انجام پذیرد. همچنین زمان شروع گارانتی گاز های صفحه ای میلان از تاریخ نصب محصول محاسبه می گردد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس

شیشه ای

تعداد شعله

پنج شعله

ابعاد اجاق گاز

52*89 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

جنس ولوم

باکالیت و فلز

جای ولوم

تخت

محافظ شعله

چدن

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی میلان مدل G88
اجاق گاز رومیزی میلان مدل G88
6,050,000تومان
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن