گاز صفحه ای آروما مدل H 132

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 60X52cm
ابعاد برش: 540X460mm
طول گاز: 60cm
جنس صفحه: شیشه
جنس شبکه: چدنی
نوع شیشه: سکوریت
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز بزرگ تر لزوما بهتر نیست. شاید فکر کنید اگر اجاق گاز صفحه ای بزرگ تری داشته باشید راحت تر آشپزی می کنید زیرا فضا و تعداد شعله های بیشتری در اختیار دارید. اگر شما اجاق گازی با 5 شعله داشته باشید همزمان از هر پنج شعله استفاده خواهید کرد؟ احتمال این کار شاید نزدیک صفر باشد! با توجه به کوچک شدن خانه ها و به تبع آن آشپزخانه ها لازم است لوازمی انتخاب و خریداری کنید که اندازه آنها برای آشپزخانه تان مناسب باشد و در عین حال کارایی خوبی داشته باشند. در مورد اجاق گاز رومیزی لازم است محصولی که خریداری می کنید شعله های پر کاربرد را داشته باشد و کیفیت این شعله ها بالا باشد.

اجاق گاز تخت آروما H132 دارای 60 سانتی متر طول و 52 سانتی متر عرض است. چهار شعله آن در رئوس یک لوزی روی صفحه شیشه ایش قرار گرفته اند. شعله سمت چپ آن پلوپز است و 3 شعله دیگر آن کوچک، متوسط و بزرگ هستند. پس تنوع شعله های اجاق گاز شیشه ای آروما H132 عالی است و به شما امکان می دهد برای هر ظرف و هر میزان غذا از شعله مناسب آن استفاده کنید. ولوم های اجاق گاز زیبای آروما H132 در جلوی آن و در طرفین قرار دارند.

شبکه چدنیِ اجاق گاز صفحه ای آروما H132 دایره ای شکل است و به طور جداگانه ساخته شده است و جابه جایی آنها و تمیز کردن اجاق گاز را راحت کرده است. اما امتیاز اجاق گاز استاندارد آروما H132 نسبت به اکثر اجاق گازها، چدنیِ شعله پلوپز آن است. قابلیتی که آروما به اجاق گاز داخلی H132 افزوده است تجهیز چدنی آن به آرام پز و چهار پر قهوه جوش است. چدن آرام پز با افزایش ارتفاع ظرف و افزایش فاصله آن از حرارت شعله، روند پخت را کند می کند. اگر می خواهید غذایتان دیرتر آماده شود این شعله برای شما مناسب است. و در صورتی که بخواهید ظروف کوچکی مانند قهوه جوش را استفاده کنید قسمت داخلی چدنی، که به آن چهار پر قهوه جوش می گویند، زیر ظرفتان قرار می گیرد و مانع کج شدن یا دمر شدن آن می شود.

طرفداران اجاق گازهای شیشه ای هر روز بیشتر می شوند. دلیل آن علاوه بر زیبایی، صیقلی بودن سطح شیشه است که باعث می شود تمیز کردن اجاق گاز 4 شعله آروما H132 با یک دستمال و یک اسپری و به راحتی انجام شود.

نگرانی برای شکستن رویه شیشه ای اجاق گاز مشکی آروما H132 بی مورد است زیرا صفحه اجاق گاز صفحه ای آروما H132، سکوریت یا شیشه نسوز است. این نوع شیشه در کوره تا دمای 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و مقاومت آن در برابر گرما تا دمای 300 درجه سانتی گراد افزایش یافته است.

پشت صفحه اجاق گاز توکار آروما H132، نیز با چند لایه عایق و برچسب با روکش آلومینیوم پوشانده شده است تا ایمنی اجاق گاز H132 آروما را بیشتر کند و مانع شکستن صفحه شیشه ای آن شود.

اجاق گاز آروما مدل H132 برای تولید مقدار مشخصی گرما، گاز کمی مصرف می کند. دلیل این مدعا گرید مصرف انرژی اجاق گاز مدرن آروما H132 است که A برآورد شده است. پس با داشتن این اجاق گاز در مصرف گاز صرفه جویی می کنید.

تمامی قطعات اجاق گاز زیبای آروما H132، ایرانی هستند. حسن بزرگ این موضوع این است که هرگاه اجاق گاز شما ایرادی داشته باشد و لازم باشد قطعه ای از آن تعویض شود لازم نیست از این مغازه به آن مغازه بروید و به دنبال آن بگردید.

وقتی به فکر خرید یک وسیله گازسوز می افتید ایمن بودن آن از اولویت های شماست. هیچ کس تمایل ندارد خرید یک وسیله جدید باعث انفجار و آتش سوزی در خانه اش و گازگرفتگی و خطرات جانی برای خانواده اش شود. اما چاره چیست؟ از خرید لوازم گازسوز بدون ترموکوپل اکیدا خودداری کنید! کافی است شما اجاق گاز صفحه ای بخرید که ترموکوپل داشته باشد!

روش کار ترموکوپل به این صورت است که قطعه ای به نام بوبین به ترموکوپل متصل است. هنگام فشار دادن ولومِ اجاق گاز به جلو، بوبین را به عقب هل می دهیم تا جریان گاز وارد سرشعله شود و با جرقه ی فندک، شعله روشن شود. بعد از روشن شدن شعله، ترموکوپل گرم می شود و بوبین را عقب نگه می دارد تا مسیر عبور گاز باز باشد. اما به محض این که شعله خاموش شود، فارغ از این که دلیل خاموش شدن آن چیست، ترموکوپل سرد شده بوبین را رها می کند تا مسیر عبور گاز را ببندد و از این طریق امکان نشت گاز از بین می رود. اجاق گاز رومیزی آروما 132H را با خیال راحت بخرید چون دارای ترموکوپل است.

شما هم می توانید با بررسی کلیه مدل های اجاق گاز آروما، مدل مناسب و کاربردی مورد علاقه تان را انتخاب کنید. اگر اجاق گازی مشابه مدل اجاق گاز توکار آروما H132 می خواهید که سه شعله باشد اجاق گاز آروما H138 را ببینید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

60X52cm

ابعاد برش

540X460mm

طول گاز

60cm

جنس صفحه

شیشه

جنس شبکه

چدنی

نوع شیشه

سکوریت

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

کابل برق

دارد

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

چپ

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل H 132
گاز صفحه ای آروما مدل H 132
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن