فروش ویژه

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل پرستو

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
5% 5,415,000تومان
- +

توضیحات

اجاق گازهای امروزی در شکلها و رنگ های مختلف و برحسب نیاز مشتریان، از سوی شرکتهای معتبر تولید می گردند. یکی از این شرکت های کاملاً موفق که محصولاتی با طراحی جهانی و مدرن را در دست کار دارد، شرکت بورنیک می باشد.

این شرکت با تولید گاز رومیزی با طراحی های به روز و زیبا، توانسته نظر مثبتی از سوی متقاضیان جلب کرده و به روند تولیدات باکیفیت و مرغوب خود ادامه دهد. آنچه باعث گردیده تا محصولات این شرکت موردتوجه قرار بگیرد، نوع مواد و قطعات درجه یکی می باشد که در ساخت اجاق گاز من جمله گاز توکار بورنیک مدل پرستو بکار رفته است.

گاز صفحه ای بورنیک مدل پرستو، همانطور که در تصویر مربوطه مشاهده می نمایید، از صفحه ای شیشه ای و مشکی ساخته شده که باید باتوجه به نوع کارکرد اجاق گاز در دماهای بالا، جنس شیشه مورد استفاده نیز از مقاومت بالایی برخودار باشد. این نوع شیشه ها به عنوان شیشه سکوریت شناخته می شوند. عدم شکنندگی و مقاومت در برابر دمای 300 درجه سانتیگراد، از مهمترین مزایای این مواد و جنس شیشه می باشد.

اما استفاده از گاز رومیزی بورنیک مدل پرستو به دلیل نصب توکار بیشتر حائز اهمیت بوده، چرا که باعث افزایش میزان فضای آشپزخانه شده است

برای آنکه هنگام فعالیت در آشپزخانه و به ویژه کار با گاز صفحه ای، آسوده باشید لازم است تا با قطعه ای بنام ترموکوپل به خوبی آشنا شده و مزایای استفاده از آن را در گاز توکار بورنیک مدل پرستو بدانید.

آنچه باعث حفظ ایمنی محیط آشپزخانه و از همه مهمتر شما خواهد شد، وجود ترموکوپلی است که در صورت مواجه با خاموشی ناگهانی سرشعله ها، مانع از انتشار بوی گاز در فضا می گردد. بنابراین در صورت عدم حضور شما در آشپزخانه و خاموش شدن شعله های گاز بورنیک، به واسطه جریان باد یا قطع گاز شهری، شما هرگز شاهد نشت گاز و خطرات ناشی از آن نخواهید شد و در نتیجه باعث حفظ امنیت شما و دیگران می گردد.

پس از آنکه گاز استاندارد بورنیک مدل پرستو در ابعاد 52*88 سانتی متری را نصب کردید، باید منتظر اتفاقی شیرین و دلچسب هنگام آشپزی کردن باشید!

این اتفاق زمانی احساس می گردد که شما با توان حرارتی بالای سرشعله ها مواجه شده و ضمن آن، از سرعت عمل بیشتری هنگام تهیه و پخت غذا بهره مند می شوید.

آنچه باعث رخ دادن چنین رویداد شیرینی می گردد، استفاده از قطعاتی مرغوب و درجه یک از تولیدات شرکت معتبر آریا تکنیک است.

توان حرارتی موجود در سرشعله ها بدین معنی است که، شما در زمانی اندک و با صرف انرژی گاز کمتر، سرعت بالای طبخ غذاهای مختلف و موردعلاقه تان را به خوبی احساس کرده و حس آشپزی حرفه ای را خواهید داشت. البته با وجود ولوم کنترلهای کاملا مقاوم و باکیفیت در کنار فندکی ضد الکتریسیته، به راحتی می توانید کنترل میزان حرارت سرشعله ها را نیز به دست بگیرید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروش ویژه
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل پرستو

ارسال فوری

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل پرستو
5% 5,415,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن