اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V28

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: چهار شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 60cm
عرض: 51cm
راندمان احتراق: 25 درصد بالاتر از استاندارد
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

سری V یا همان ونوس اجاق گاز اخوان یکی از با کیفیت ترین اجاق گازهای موجود در بازار می باشد. سِری ونوس جزو محصولات لوکس اخوان بوده و دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد. به طوری که می توان گفت در بازار یکه تاز است. اما سری ونوس اجاق گاز اخوان چه ویژگی هایی دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟ در زیر قرار است به همین موارد اشاره کنیم.
اول از همه بایستی به این نکته اشاره کنیم که کلیه قطعات اصلی آن شامل شعله پخش کن، ترموکوپل و فندک تمام اتوماتیک آن ساخت کشور ایتالیا است. دومین موردی که بایستی بدانید این است که سری V اجاق گاز اخوان از نظر محیط زیست و مصرف انرژی نیز جایگاه بسیار خوبی دارد. در این مدل راندمان حرارتی به دلیل استفاده از سرشعله های SABAF به اندازه 25 درصد بیشتر از حد استاندارد است. همچنین استفاده از قطعات ایتالیایی باکیفیت باعث کاهش 49 درصدی مونو اکسید کربن شده است. بنابراین این مدل مصرف گاز کمتری داشته و نیز میزان آلایندگی کمتری دارد. با خرید اجاق گاز صفحه ای اخوان سری V کاربری بسیار راحتی را تجربه خواهید کرد. آب در این مدل از اجاق گاز با سرعت بسیار بیشتری به جوش می آید و به دلیل راندمان حرارتی بالا نیز زمان پخت غذا کاهش می یابد. همچنین شعله پخش کن های آن دارای بست هستندکه باعث می‌شود به راحتی تکان نخورند. از نظر جنس بدنه نیز اجاق گاز صفحه ای اخوان به صورت استیل، شیشه و شیشه استیل تولید شده که جنس شیشه آن از نوع سکوریت بوده و در مقابل ضربه و حرارت مقاوم است. برخی از مدل های گاز شیشه ای اخوان سری V دارای شیشه های ضد خش هستند. برخی دیگر مجهز به شیشه آینه ای و ضد لک هستند که زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه شما می‌بخشند. اگر عرض کابینت شما 50 است و علاقه مند به خرید سریv اجاق گاز اخوان هستید، نیازی نیست نگران باشید. زیرا اخوان در این سری نیز همانند سریG خود به تولید اجاق گازهایی با عرض 50 سانتی متر می پردازد.

بدون شک شما نیز با ما هم عقیده هستید که اولین چیزی که در خرید گاز رومیزی جلب توجه می کند، جنس صفحه آن است. به طور کلی جنس صفحه اجاق گاز رومیزی از نوع شیشه، استیل و شیشه و استیل می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. البته جنس صفحه از منظری دیگر نیز قابل توجه است و آن ظاهر زیبایی است که به آشپزخانه شما می بخشد، پس باید اجاق گاز انتخابی شما با دکوراسیون آشپزخانه‌تان و وسایل موجود در آن همخوانی داشته باشد. از طرفی دیگر انتخاب نوع جنس صفحه اجاق گاز صفحه ای به میزان استفاده شما از آن و همچنین سلیقه شما بستگی دارد. جنس صفحه گاز رومیزی اخوان مدل V28 از نوع شیشه می باشد.
مدل های اجاق گاز شیشه ای به معنای واقعی زیبا هستند و اگر با سلیقه و فضا نیز هماهنگی داشته باشند، مانند جواهری در آشپزخانه شما می درخشند. از قدیم گفته اند: هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد. منظورمان این است که مدلهای شیشه ای اجاق گاز به مراقبت بیشتری نیاز داشته و به نوعی می توان گفت که زود لک می گیرند. اما اگر پس از هر بار پختن غذا اجاق گاز رومیزی را تمیز کنید، همیشه درخشندگی اولیه خود را حفظ خواهند کرد. همچنین عموما تولید کنندگان برای مدل های شیشه ای از نوعی شیشه مخصوص که نشکن می باشد، استفاده می کنند. این شیشه ها در برابر حرارت بالای گاز بسیار مقاوم بوده و نیازی نیست در مورد ترک خوردن آن نگران باشید. صفحه اجاق گاز V28 از نوع شیشه سکوریت نشکن مقاوم به حرارت ساخته شده است.

یکی از مواردی که در خرید گاز رومیزی از اهمیت بالایی برخوردار است، تعداد شعله های آن می‌باشد. مدل های مختلف گاز رومیزی به صورت ، تک شعله دو، سه، چهار ، پنج و شش شعله در بازار وجود دارند. بهتر است با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیز میزان مصرف خود و فضایی که برای نصب گاز رومیزی در نظر گرفته اید، تعداد شعله آن را انتخاب کنید. از طرفی هر چه تعداد شعله ها بیشتر باشد، قیمت گاز رومیزی بیشتر بوده و بایستی بودجه بیشتری برای آن اختصاص دهید. گاز رومیزی اخوان مدل V28 دارای 4 شعله میباشد.

یکی از مواردی که در کاهش مصرف انرژی و همچنین افزایش راندمان حرارتی تأثیر بسزایی دارد، طراحی مناسب و استفاده از سر شعله مرغوب می‌باشد. امروزه تولید کنندگان برای افزایش کیفیت محصولات خود از سر شعله‌های SABAF استفاده می‌کنند. کشور ایتالیا از قطب‌های مهم در صنعت اجاق گاز است. شرکت ساباف که در سال 1949 در کشور ایتالیا تأسیس‌شده، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات لوازم پخت و پز خانگی در جهان می‌باشد. خوب است بدانید که برترین برندهای تولیدکننده اجاق گاز در دنیا، قطعات اصلی اجاق‌گازهای خود را از این شرکت تامین می‌کنند. این شرکت تمرکز خود را بر روی نوآوری و ایمنی قرار داده است. سر شعله‌های SABAF از توان حرارتی بسیار بالایی برخوردار بوده و بازده بالایی در حدود 66 درصد دارند. بازده بالای این مشعل باعث کاهش مصرف انرژی آن شده و از نظر مصرف انرژی در گرید A قرار می‌گیرد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

چهار شعله

شعله برقی

ندارد

طول

60cm

عرض

51cm

راندمان احتراق

25 درصد بالاتر از استاندارد

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V28
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل V28
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن