فروش ویژه

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل پریسا

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: قسمت راست
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
5% 5,415,000تومان
- +

توضیحات

اجاق گاز را باید به عنوان محصولی ضروری در آشپزخانه محسوب کرد. به این دلیل که برای هر شخص رفع گشنگی و تهیه غذا در طول روز بسیار مهم بوده و این احساس نیاز، باعث می گردد تا در تهیه گاز رومیزی دقت و توجه بیشتری نیز گردد.

البته که امروزه با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه ها، معمولا استفاده از گازهای توکار و رومیزی بسیار مورد استقبال بوده است اما دلایل دیگری مانند کیفیت صفحه اجاق گاز، میزان امنیت و استاندارد بودن قطعات و از همه مهمتر گارانتی اجاق گاز نیز، حائز اهمیت می باشد.

یکی از نمونه اجاق گازهای صفحه ای، گاز رومیزی بورنیک مدل پریسا است. این اجاق گاز که از نمونه محصولات شرکت معتبر بورنیک می باشد، دارای مزایا و قابلیتهایی است که می توانید در همین مقاله به خوبی با آنها آشنا شده و از انتخاب خود، سالهای سال احساس رضایت داشته باشید.

یکی از دلایل استقبال از گاز استاندارد مدل پریسا بورنیک که در ابعاد 52*88 سانتی متری طراحی شده است ، فضای کمی می باشد که این اجاق گاز در آشپزخانه اشغال می کند. با چنین مزیتی شما می توانید به راحتی از فضای بیشتر کابینت ها برخوردار شوید. همچنین سطح زیبای گاز شیشه بورنیک مدل پریسا، با فضای آشپزخانه بسیار هماهنگ خواهد بود.

شاید بارها پیش آمده که هنگام کار با گاز صفحه ای، مدت زمان طولانی را برای به جوش رسیدن آب، مایعات و حتی پخت غذاهای ساده صرف کرده اید و این امر به مرور زمان، باعث گله مندی و نارضایتی شما از حضور در کنار اجاق گاز شده است.

این اتفاق زمانی رخ می دهد که گاز رومیزی شما از شعله هایی با توان حرارتی پایین برخوردار باشد که چنین مشکلی را هرگز در گاز توکار بورنیک مدل پریسا مشاهده نخواهید کرد. در حقیقت، سرشعله های گاز 5 شعله بورنیک مدل پریسا، با داشتن توان حرارتی بالا، می توانند در کمترین زمان ممکن و با صرف انرژی کم، سرعت تهیه و پخت غذا را برای شما بالا ببرند. ضمن آنکه باید یادآور شویم، این قطعات از شرکتی معتبر و ایرانی بنام آریا تکنیک تهیه شده است.

برای محافظت و ایجاد ارتفاع مناسب بین سرشعله ها و ظروف استفاده از گارد چدنی مستحکم نیز لحاظ شده است که در گاز زیبای بورنیک مدل پریسا نیز به شکلی زیبا طراحی آن انجام گردیده.

استفاده از اجاق گاز شیشه ای ممکن است کمی نگران کننده یا سخت باشد. به این دلیل که از شکنندگی بالایی برخوردار بوده و از سوی دیگر تمیز نمودن سطح آن ممکن است چندان راحت به نظر نرسد. اما نکتۀ قابل توجه در خصوص جنس صفحه گاز رومیزی بورنیک مدل پریسا، نوع شیشه مستحکم و مقاوم آن است.

این نوع شیشه ها که به شیشه سکوریت معروفند، به دلیل فرآیندی که در تولید شیشه ها صورت می گیرد، شاهد مقاومت بالای آنها در برابر دمای 300 درجه سانتیگراد بوده و همچنین از ضربه پذیری خوبی نیز برخودار می باشند. این قابلیت مهم را شما می توانید در محصول مشابه مانند گاز مدل رومینا بورنیک به خوبی مشاهده و مقایسه کنید.

اما آنچه باعث حفظ جان و امنیت شما هنگام کار با گاز توکار بورنیک مدل پریسا می شود، قطعه ای مهم به نام ترموکوپل است.

وظیفه این قطعه، جلوگیری از نشت گاز در محیط آشپزخانه، هنگام خاموش شدن غیردستی سرشعله ها می باشد. بدین معنا که اگر سرشعله های گاز استاندارد بورنیک مدل پریسا به دلایلی مانند سرریز شدن مواد غذایی یا جریان باد خاموش شوند، این ترموکوپل است که از عبور جریان گاز جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه هرگز شاهد رخ دادن اتفاقات تلخ و ناگوار نخواهید شد و با خیالی آسوده از وجود گاز زیبای بورنیک مدل پریسا لذت خواهید برد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

قسمت راست

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروش ویژه
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل پریسا
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل پریسا
5% 5,415,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن