گاز صفحه ای آروما مدل PIACHENZA

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
تعداد شعله: پنج شعله
ابعاد: 92×52 cm
جنس صفحه گاز: استیل
ترموکوپل: اتوماتیک
جنس شبکه: چدن
فندک اتوماتیک: دارد
کابل برق: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

خسته از کار بیرون از خانه برگشتید و فرزندانتان از شما درخواست غذایی خوشمزه کردند؟ نگران هستید که وقت کافی برای جا افتادن غذا نداشته باشید؟!

بعد از پختن غذا، آن چیزی که باب دل شما بوده از آب درنیامده است؟

فکر می کنید ایراد کار کجاست؟

مسلما برای جا افتادن غذا مخصوصا غذا های ایرانی و سنتی شما به شعله های قدرتمندی نیاز دارید. برای رفع این مشکل باید نگاهی به اجاق گاز آشپزخانه یتان بیاندازید.

ما به شما اجاق گاز PIACHENZA از سری اجاق گاز های آروما را توصیه می کنیم.

مژده: در اجاق گاز آروما مدل PIACHENZA از گاونر استفاده شده است. گاونر وسیله ایست که بر سر راه ورودی گاز قرار می گیرد و وظیفه آن تثبیت فشار گاز است. پس نگران افت فشار گاز نباشید و به شعله های یکنواخت اجاق گاز PIACHENZA آروما اعتماد کنید.

با وجود این اجاق گاز رومیزی در خانه شما دیگر نگران جا افتادن غذای خود نخواهید بود.

یکی از مواردی که هنگام خرید اجاق گاز صفحه ای باید در نظر گرفت، ابعاد این نوع اجاق گاز هاست. ابعاد اجاق گاز رومیزی PIACHENZA آروما برای یک گاز پنج شعله ابعادی استاندارد است. این اجاق گاز رومیزی 92 در 52 سانتی متر است یعنی با وجود پنج شعله تنها کمتر از یک متر از رویه کابینت شما را اشغال می کند.

این اجاق گاز زیبای پنج شعله دارای 2 شعله پلوپز است. یکی در وسط صفحه و دیگری سمت چپ. فاصله ی سر شعله های اجاق گاز PIACHENZA آروما طوری طراحی شده است که شما با گذاشتن همزمان چند ظرف بر روی آن با مشکلی مواجه نخواهید شد.

ولوم های کنترل شعله در گاز آروما مدل PIACHENZA در وسط صفحه این اجاق گاز رومیزی قرار دارد و کاملا در دسترس می باشند. جنس ولوم ها از استیل است و در برابر حرارت به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهند داد. بهتر است یاد آوری کنیم برای ولوم های این گاز زیبا، صفحه ی محافطی نیز قرار داده شده است که از حرارت زیاد محفوظ باشند و داغ نشوند.

یکی از عوامل مهم آسایش و راحتی در آشپزخانه عدم تعویض سریع وسایل توکار آن است. شما بایست اجاق گاز رومیزی داشته باشید تا با خیالی آسوده بتوانید سالیان متمادی در آشپزخانه از آن استفاده کنید.

صفحه ی اجاق گاز رومیزی آروما PIACHENZA از استیل است. استیل بکار رفته در این اجاق گاز ماندگار، از نوع آلیاژ 304 می باشد و این نوع آلیاژ از ترکیب عنصر آلومینیوم و درصد مناسب از عناصر نیکل، کروم و کربن است. این درصد های عناصر دیگر باعث شده تا استیل 304 در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم باشد و آسیب پذیری پایینی داشته باشد. از طرف دیگر این نوع استیل به استیل نگیر هم معروف است؛ هیچ آهن ربایی به استیل 304 نمی چسبد که نشان دهنده ی عدم وجود آهن در این آلیاژ و کیفیت بالای آن است.

مزیت دیگر صفحه ی استیل در اجاق گاز زیبای آروما PIACHENZA این است که صفحه ی استیل گرد و غبار و لک را خیلی دیر بر روی خود نشان می دهد، پس اگر خسته هستید نگران نباشید می توانید بدون ناراحتی تمیز کردن اجاق گاز خود را به بعد از استراحت تان موکول کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

تعداد شعله

پنج شعله

ابعاد

92×52 cm

جنس صفحه گاز

استیل

ترموکوپل

اتوماتیک

جنس شبکه

چدن

فندک اتوماتیک

دارد

کابل برق

دارد

شعله پلوپز

دارد (دو عدد)

محل شعله پلوپز

وسط و سمت چپ

حرارت بزرگ

3.8 کیلو وات

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل PIACHENZA
گاز صفحه ای آروما مدل PIACHENZA
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن