اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G42-HE

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
جنس صفحه: استیل
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 68cm
عرض: 50cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هر آشپزخانه ای به یک اجاق گاز باکیفیت و زیبا نیاز دارد. زیبایی یک اجاق گاز باعث می شود تا شما هنگام طبخ غذا از ایستادن در کنار آن لذت ببرید و کیفیت نیز موجب می شود تا شما برای سالهای سال از وجود این اجاق گاز احساس رضایت داشته باشید. در نتیجه، همیشه باید برای خرید اجاق گاز، نکات و موارد مهم را به یاد داشت و در راستای اطلاعاتی که در خصوص اجاق گاز موردنظر کسب کرده ایم، خرید مطمئن خود را انجام بدهیم.

در حال حاضر، در بازار تقاضا و فروش، استفاده از گاز رومیزی بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. اجاق گازهایی که با نصب به روش توکار و بر روی کابینت، فضای کمی را اشغال کرده و باعث بهتر دیده شدن دکوراسیون آشپزخانه می شوند. شرکت معتبری مانند اخوان با تولید اجاق گازهای باکیفیت و مرغوب توانسته نظر مثبت بسیاری از مصرف کنندگان را نسبت به تولیدات خود جلب کند. از جمله گاز صفحه ای اخوان مدل G42 که با دارا بودن قابلیتهای فراوان، مسلما نظر شما را برای خرید جلب خواهد کرد.

گاز استاندارد مدل G42 اخوان در حقیقت از صفحه ای مستحکم، قطعاتی کاملاً مرغوب و ایمن، شعله های با توان حرارتی بالا و همچنین گارانتی معتبر تولید شده است. در نتیجه آگاهی در خصوص تک تک این موارد باعث می شود تا شما فرصت خرید گاز اخوان را از دست نداده و در اولین زمان ممکن حتما خرید آن را همراه با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی بیژه انجام دهید.

به همین دلیل از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا از خرید گاز زیبای مدل G42 اخوان به دوستان و اقوام خود با افتخار سخن بگوئید.

جنس هر محصولی وقتی از استیل یا آلیاژهای دیگر باشد، نشان دهندۀ دوام و ماندگاری آن در طول سالها استفاده خواهد بود. به خصوص در مورد محصول پرمصرفی مانند اجاق گاز این ویژگی بسیار موردتوجه است. اگر اجاق گازی در اختیار دارید که با وجود استیل بودن صفحۀ آن، شاهد زنگ زدگی، لک، تیرگی یا خوردگی سطح آن هستید، لازم است بدانید که این استیل از نوع مرغوب و باکیفیت نیست. به این خاطر که استیل بکار رفته در گاز رومیزی اخوان مدل G42، از نوع استیل 304 می باشد.

استیلی که با ترکیب عناصر مختلف و دقیق مانند نیکل، کروم و کربن، از رخ دادن زنگ زدگی، خوردگی و تیرگی جلوگیری کرده و در ضمن مهمتر از آن در برابر شوک و دمای حرارتی بالا نیز مقاوم است. در نتیجه شما هنگام خرید و سپس تهیۀ غذا با گاز توکار مدل G42 اخوان، به ندرت شاهد موارد ذکر شده خواهید شد و درخشندگی صفحه گاز صفحه ای برای مدتها و سالها حفظ می گردد.

اطمینان داشتن از اینکه وسایل گازسوز خطری برای شما و عزیزانتان نخواهند داشت، باعث خواهد شد تا شما از خرید چنین محصول ایمنی احساس امنیت داشته باشید. از سوی دیگر به قطعات مرغوب به کار رفته در آن نیز آگاهی بیشتری خواهید داشت.

استانداردسازی که در اجاق گاز صورت می گیرد، اغلب با تعبیه یک ترموکوپل فوق سریع انجام می شود. برای نمونه، گاز رومیزی اخوان مدل G42 با داشتن ترموکوپل فوق سریع، در حقیقت، باعث می شود تا در صورت بروز خاموشی های ناگهانی در شعله ها، نشتی گاز در فضای خانه و آشپزخانه رخ ندهد. بنابراین ایمنی محیط آشپزخانه و خانه حفظ می شود. لازم به ذکر است که این خاموشی ها به دلیل قطع گاز شهری، جریان باد یا سرریز شدن مواد غذایی رخ می دهد. این ویژگی مهم در گاز مدل Gi-42 نیز حفظ شده تا در ضمن اطمینان از تولیدات شرکت اخوان، همواره از انتخاب خود خرسند باشید.

البته فندک تمام اتوماتیک گاز توکار مدل G42 اخوان نیز از نوع عایق بندی شده است که می توان بدون استفاده از کبریت و با کمک چرخاندن ولوم های موجود، در کسری از ثانیه شعله ها را شعله ور کرد و میزان حرارت را کنترل نمود.

آشپزی کردن با شعله هایی که دارای توان حرارتی بالا هستند بسیار لذت بخش خواهد بود. به ویژه اگر قصد آشپزی کردن برای دوستان و عزیزانمان را داشته باشیم و بخواهیم برای تک تک آنها غذاهای موردعلاقه شان را طبخ کنیم. امکان این اتفاق خوشایند با گاز 5 شعله اخوان مدل G42 بسیار برای شما راحت و میسر خواهد بود. به این دلیل که این اجاق گاز با دارا بودن شعله های پرتوان و ساخته شده توسط شرکت معتبر ساباف ایتالیا، از پَس طبخ و تهیۀ هر نوع غذایی برمی آید. راندمان بالای حرارتی که در شعله های گاز رومیزی اخوان مدل G42 شما با آن روبرو خواهید شد، باعث می شود تا در زمان اندک غذای موردعلاقه تان با حرارت بالا پخته شود، از سوی دیگر انرژی گاز کمتری نیز مصرف خواهد شد.

البته برای آنکه ارتفاع مناسبی بین شعله و ظروف ایجاد شود و در کنار آن حرارت زیر ظروف به خوبی منتشر شود، استفاده از گارد چدنی نیز برای هر شعلۀ گاز زیبای اخوان مدل G42 با ابعاد 50*86 سانتی متری، در نظر گرفته شده است. همچنین شبکه های چدنی محافظ خوبی برای شعله ها محسوب می شوند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

جنس صفحه

استیل

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

68cm

عرض

50cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

شیب دار

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G42-HE
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G42-HE
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن