گاز رومیزی گوفر مدل ولگا Volga

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 51 × 88 cm
محدوده سایز: 51-88 سانتی‌متر
طول گاز: ۸۸ سانتی‌متر
جنس صفحه: شیشه
جنس شبکه: چدن
نوع ولوم: دستی
سیستم ایمنی: ترموکوبل Ultra Rapid
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
11,091,000تومان
- +

توضیحات

گاز رومیزی گوفر مدل ولگا Volga با طراحی متفاوت شعله‌ها مناسب محیط کار و منزل است. در این اجاق گاز گاردهای اضافی حذف شده تا فاصله شعله‌ها زیاد و فضای کافی برای قراردادن ظروف بزرگ وجود داشته باشد. همچنین چند ظرف درکنارهم به راحتی روی اجاق گاز قرار می‌گیرند. صفحه‌ای مشکی با شعله‌های قرینه، ظاهری زیبا به این گاز بخشیده‌اند. شعله‌ها به صورت دو به دو در کنار اجاق گاز قرار گرفته‌اند و شعله مخصوص پلوپز در قسمت میانی قرار دارد. این گاز ۸۸ سانتی‌متر طول دارد که جز گازهای بزرگ به شمار می‌رود. این اجاق با گاز شهری هماهنگ می‌شود و مصرف انرژی گرید A دارد. ترموکوپل که تقریبا در همه گازها تعبیه شده در این گاز نیز جهت حفظ امنیت وجود دارد. ولوم‌های این گاز برای کم و زیاد کردن شعله به صورت دستی کار می‌کنند. ولوم‌ها بر روی صفحه گاز طراحی شده‌اند.

صفحه این اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای است که ۵‌شعله روی آن قرار گرفته است. مشکی بودن صفحه، چربی‌ و کثیفی برجای مانده روی گاز را کمتر نشان می‌دهد. از طرفی شیشه‌ای بودن اجاق، تمیزکردن آن را آسان می‌کند. شیشه را به راحتی با مواد شوینده یا شیشه پاک‌کن و یک دستمال می‌توان پاک نمود. بهتر است صفحه گاز رومیزی پس از هر استفاده تمیز شود تا در اثر چسبندگی چربی‌ها پاک کردن آنها سخت نباشد.. دور شیشه این اجاق، تراش خورده و سکوریت است. جهت حرکت شعله‌ها با نمادی روی بدنه مشخص شده تا از آتش‌سوزی جلوگیری شود. در اجاق گازها جهت حرکت ولوم‌ها خلاف جهت عقربه‌های ساعت است. در صورتی که به این نکته توجه شود احتمال آتش‌سوزی کاهش می‌یابد. بدنه گاز رومیزی از استیل، شیشه و لعاب تولید می‌شود. هرکدام از این مواد دارای نقاط ضعف و قوتی هستند. استیل دارای جنس مقاومی است اما در اثر حرارت زیاد، تغییر رنگ می‌دهد. تمیزکردن گاز رومیزی استیل با یک سیم و کمی مواد شوینده امکان پذیر است. گاز لعابی کمی سخت‌تر تمیز می‌شود. این گاز را باید به سرعت پس از هربار استفاده تمیز نمود. در صورتی که مواد غذایی روی لعاب ریخته شود نمی‌توان آن را با اسکاچ تمیز کرد زیرا روی بدنه خط می‌اندازد. برای تمیزکردن گاز شیشه‌ای از انواع مواد پاک کننده می‌توان استفاده کرد و تحمل دمایی ۳۵۰ درجه برای شیشه‌ها در نظر گرفته شده است. برای نصب این گاز امکانات خاصی وجود ندارد اما کابینت را باید به اندازه گاز برش داد. لازم است ابعاد گاز به درستی اندازه گیری شود تا برای نصب مشکلی ایجاد نکند. گاز صفحه‌ای در مدتی کوتاه جاسازی می‌شود. تست تحمل ضربه برای شیشه‌ها در کارخانه به صورت دقیقی انجام می‌شود از این رو جای نگرانی در مورد شکستن این صفحه گازی وجود ندارد.

روی سرشعله‌ها چدنی قرار دارد که قابلمه و ظروف به راحتی روی آن قرار گیرند. چدن طراحی شده امکان قراردادن هر سایز ظرفی را روی گاز امکان پذیر می‌کند. شبکه چدنی شکلی ضربدری دارد تا اجاق گاز ظاهری زیباتر داشته باشد. همه شعله‌های این اجاق گاز اندازه یکسانی ندارند تا بتوان ظروف مختلف را روی آن قرارداد. برای شیرجوش شعله کوچک‌تری نسبت به یک ماهیتابه بزرگ نیاز است. شبکه چدنی در گازهای مختلف به شکل‌های مختلفی وجود دارد. طراحی گاز باتوجه به این شبکه تغییر می‌کند. در برخی از گازها چدن به صورت سرتاسری است تا بتوان انواع ظروف را روی آن قرار داد. شبکه چدنی ناپیوسته که در این مدل از گاز صفحه‌ای گوفر وجود دارد برای هر ظرف به صورت مجزا در نظر گرفته شده است. شست و شوی این چدن‌ها راحت‌تر انجام می‌شود. شکل ضربدری این چدن برای قرارگیری هرچه بهتر ظروف بزرگ روی شعله است.

ابعاد این گاز رومیزی ۸۸.۵۱ سانتی‌متر است که استاندارد یک گاز را دارد. این بدان معنی است که این گاز برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ کاربرد دارد. برای طول ۸۸ سانتی‌متری این اجاق گاز در کابینت محفظه مخصوصی در نظر گرفته می‌شود. درمورد ابعاد استاندارد صفحه رومیزی گوفر جای هیچ نگرانی نیست. انتخاب رنگ اجاق گاز سلیقه‌ای و بستگی به رنگبندی وسایل خانه دارد.

ولوم‌های این گاز روی بدنه و در قسمت میانی پایین صفحه قرار دارند. ولوم در مقابل حرارت مقاوم است اما در اثر حرارت گرم می‌شود. در هنگام پخت بهتر است ولوم‌ها را با دستکش تنطیم نمود. ولوم گاز رومیزی گوفر به تعداد هر شعله و ۵عدد در نظر گرفته شده است.

روی شعله‌ها چدنی گرد قرار می‌گیرد که سرشعله نام دارد. سرشعله برای کنترل حرارت و پخش نشدن آن کاربرد دارد. سرشعله در بالارفتن ایمنی دستگاه تاثیر دارد. قطعات این گاز رومیزی از شرکتی ایتالیایی که نامی آشنا در جهان دارد تهیه می‌شود. سرشعله این گاز متعلق به شرکت DEFENDI ایتالیا است.

استفاده از کبریت به دلیل خطراتی که دارد سازندگان گازها را به بهره‌گیری از فندک مجاب کرد. برای استفاده از فندک اتوماتیک تنها کافی است ولوم هر شعله را به سمت داخل فشار داده، آن را چرخانده و پس از چند ثانیه رها کرد تا گاز به صورت خودکار روشن شود. در فندک غیراتوماتیک همراه با چرخاندن ولوم باید دکمه فندک را فشار داد که با یک دست امکان پذیر نیست. فندک اتوماتیک علاوه بر بالابردن امنیت انجام کارها را آسان کرده است.

در اجاق گازهای مدرن امروزی قطعه‌ای به‌نام ترموکوپل طراحی شده که شعله گاز پس از سر رفتن غذا خاموش می‌شود. ترموکوپل در کنار سرشعله قرار دارد. در هنگام خاموش شدن ناگهانی گاز این قطعه با قطع گاز به ایمنی در مقابل آتش‌سوزی کمک می‌کند. ایمنی این اجاق با ترموکوپل اولترا رپید تامین می‌شود. این ترموکوپل پس از عمکلرد شعله باعث سریع شدن اجاق گاز می‌شود. برای تست ترموکوپل می‌توان شعله گاز را روشن کرده؛ سپس با بادبرن خاموش نمود. در صورتی که جریان گاز قطع شد نشانه عملکرد درست ترموکوپل است. گاهی شعله به صورت خود به خود در هنگام پخت خاموش می‌شود. این نشنه خراب بودن ترموکوپل است. در این گاز انواع تست مانند تست نشت گاز و جریان الکتریسیته انجام شده و هنگام خرید می‌توان از سلامت دستگاه اطمینان داشت.

در مکان‌هایی مانند ادارات که میزان پخت و پز پایین است گازهای رومیزی با تعداد شعله کم کاربرد دارد اما در خانه‌های ایرانی به‌طور معمول طبخ غذا در آن انجام می‌شود ۵شعله کافی به نظر می‌رسد. پخت غذای ایرانی به ظروف متعددی نیاز دارد. گاز کمتر از ۴شعله در مصارف خانگی کاربرد ندارد.

شعله‌های این اجاق گاز توان بالایی دارند به طوری که یک ظرف آب در مدت کمی به نقطه جوش می‌رسد. تمامی شعله‌ها تا حد قابل قبولی زیاد می‌شوند. گاهی فرصت کم برای پخت و پز نیاز به زیادکردن شعله‌ها دارد. البته باید توجه داشت که زیادکردن شعله احتمال آتش‌سوزی را بیشتر می‌کند. هنگامی که اجاق با شدت بالایی درحال کارکردن است باید درکنار اجاق گاز ایستاد و از اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد. توان حرارتی هر شعله متفاوت است. برای شعله کوچک ۱کیلو وات در نظر گرفته شده، شعله متوسط توان ۱.۵ کیلووات دارد. شعله‌های بزرگ‌تر ۳ و ۴ کیلووات توان دارند. با توجه به آگاهی نسبت به توان هر شعله برای پخت و پز سریع بهتر است قابلمه را روی شعله مناسب قرار داد.

اجاق گاز گوفر از طریق شلنگ‌هایی به گاز شهری وصل می‌شوند اما این گاز امکان اتصال به کپسول‌های گاز را دارد که مزیتی خوب در هنگام قطع گاز در شرایط بحرانی به‌شمار می‌رود. البته باید توجه داشت که قطع گاز شهری احتمالی بسیار پایین است اما در صورت قطع شدن، پخت و پز را کاملا مختل می‌کند. گازهای برقی قابلیت اتصال به گاز شهری را ندارند اما چون در مقابل حرارت مستقیم شعله نیستند از امنیت بالاتری برخوردارند. البته باید توجه داشت که قدرت حرارت این اجاق‌ها از مدل متصل به گاز شهری کمتر است. برای پخت و پز روزانه گاز رومیزی که با گاز شهری تنظیم شده توصیه می‌شود. در گاز صفحه‌ای قابلیت اتصال به کابل برق در نظر گرفته شده تا در مواقع ضروری از آن استفاده شود. باتوجه به هزینه‌های برق بیشتر افراد تمایل به استفاده از گاز شهری دارند. حرارت تامین شده از گاز شهری به صورت مستقیم است از این رو سرعت پخت و پز را بالا می‌برد.

برچسب انرژی که روی اکثر وسایل خانگی درج شده میزان مصرف برق را نشان می‌دهد. روی این برچسب نشانه‌های رنگی وجود دارد که هرکدام تعیین کننده درجه خاصی از مصرف هستند. حرفA نمایانگر کمترین مقدار مصرف انرژی است و بیشترین مصرف به حرف G تعلق می‌گیرد. مشتریان با استفاده از این نشانه‌ها می‌توانند محصولی مقرون به صرفه را خریداری کنند. مصرف انرژی گاز رومیزی گوفر در درجه A قرار دارد.

اجاق گاز رومیزی گوفر با بهره‌گیری از صفحه‌ شیشه‌ای سکوریت مقاومت بالایی دارد. این گاز باتوجه به سایز استاندارد برای استفاده در منزل و محیط کار مناسب است. ۵‌شعله تعبیه شده روی بدنه و فندک اتوماتیک از مزایای خوب این گاز هستند. رده مصرف انرژی A تا حد زیادی از مصرف انرژی می‌کاهد. باتوجه به اینکه در گاز رومیزی امکاناتی مانند شیشه سکوریت، فندک اتوماتیک و بهره‌گیری از ۵شعله وجود دارد این گاز باتوجه به قیمت مناسبش ایده‌آل به نظر می‌رسد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

51 × 88 cm

محدوده سایز

51-88 سانتی‌متر

طول گاز

۸۸ سانتی‌متر

جنس صفحه

شیشه

جنس شبکه

چدن

نوع ولوم

دستی

سیستم ایمنی

ترموکوبل Ultra Rapid

توان حرارتی پلوپز

11 کیلووات (KW)

کابل برق

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

فندک اتوماتیک

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز رومیزی گوفر مدل ولگا Volga
گاز رومیزی گوفر مدل ولگا Volga
11,091,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن