اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کیانا

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 60 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: سمت چپ
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
4,570,000تومان
- +

توضیحات

با توجه به اینکه اجاق گازهای تولید شده توسط شرکت معتبر بورنیک از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند حتما می توانند، نظر بسیاری از خریداران را با توجه به قابلیت های شان جلب کنند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از پرفروش ترین مدل های این اجاق گاز رومیزی یعنی مدل کیانا آشنا کنیم.

اجاق گاز توکار بورنیک مدل کیانا دارای مزایای بسیاری است که یکی از مهمترین آنها دوام و ماندگاری این اجاق گاز می باشد.

چرا که مواد به کار رفته در فرآیند تولید این محصول کاملاً از نوع مرغوب و باکیفیتی است. می توان به جنس صفحه این اجاق گاز که از شیشه ای کاملاً مقاوم تهیه شده است. ضمن آنکه، اگر به ضلع جلویی اجاق گاز بورنیک مدل کیانا دقت کرده باشید، به دلیل اینکه تراش و ابزار بسیار مناسبی به آن زده اند، زیبایی این محصول را در کنار جنس و رنگ شیشه، دو چندان نموده است.

قطعات اصلی گاز توکار بورنیک مدل کیانا از برندی معتبر بنام آریا تک، تهیه شده اند.

یکی از دلایل انتخاب شرکت آریا تک، استفاده از قطعاتی است که در کنار کارآیی، می توان از دوام بالای آنها نیز اطمینان داشته و بنابراین از دوام و اصالت کالا بسیار مطمئن باشیم.

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، استفاده از یک کالای باکیفیت می تواند سالهای سال، خیال شما را هنگام استفاده از آن آسوده کند.

اما در کنار کیفیت یک محصول، حفظ موارد ایمنی و استاندارد سازی آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

در گاز رومیزی بورنیک مدل کیانا شما به خوبی امنیت و ایمنی را احساس خواهید کرد. چرا که از قطعاتی استفاده شده است که تضمین کنندۀ امنیت شما و محیط خانه خواهند شد.

یکی از مهمترین این قطعات، ترموکوپل فوق سریع می باشد. در حقیقت وجود ترموکوپل در وسایل گازسوز، به ویژه در اجاق گاز، که در طول روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، امری بسیار مهم و قابل توجه است.

وظیفه اصلی ترموکوپل ممانعت از انتشار گاز در صورت خاموشی ناگهانی سرشعله ها می باشد. این در حالیست که اگر شما به هر دلیلی در آشپزخانه حضور نداشته باشید، دیگر شاهد نشت گاز و روی دادن اتفاقات ناگوار نخواهید شد.

اما بهتر است بدانید که منظور از خاموشی ناگهانی، همان سرریز شدن مواد غذایی یا قطع گاز شهری است که ممکن است روی دهد.

اما از سوی دیگر شما می توانید امنیت را در جنس صفحۀ اجاق گاز بورنیک مدل کیانا نیز مشاهده کنید. چرا که عدم شکنندگی و مقاومت بالای شیشه سکوریت بکار رفته در این اجاق گاز، باعث می گردد که شما نگران شکسته شدن صفحه گاز نباشید.

بنابراین با این قابلیت صفحه اجاق گاز بورنیک، شما می توانید حتی به طور همزمان از روشن کردن شعله های اجاق گاز، نگرانی نداشته باشید و از تمام سرشعله ها برای طبخ غذاهای مختلف بهره ببرید.

در واقع اگر اجاق گاز شما از سرشعله هایی با توان حرارتی پایین برخوردار باشد، شما باید برای طبخ هر غذایی، زمان زیادی را در کنار اجاق گاز بایستید و این امر در دراز مدت باعث خواهد شد تا شما از آشپزی لذت کافی را نبرید.

بنابراین در کنار مزیتهایی که تا بدین جا به آنها اشاره کردیم، یکی از مزیتهای مهم دیگر اجاق گاز رومیزی بورنیک مدل کیانا، توان حرارتی بالای سرشعله های آن می باشد. یعنی اجاق گاز شما با صرف گاز کمتر، حرارت بیشتری تولید می کند که باعث خواهد شد تا غذای شما زودتر تهیه شود.

اگر دقت کرده باشید روی تک تک شعله های اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کیانا، شبکه هایی از جنس چدن استفاده شده است، در حقیقت این شبکه ها هم به عنوان محافظ سرشعله ها عمل می کنند هم به عنوان ارتفاع دهنده باعث می گردند تا حرارت به صورت یکسان ظروف را پوشش دهند.

برای آنکه بتوانید سرشعله ها را تنها در چند ثانیه روشن کنید، کافی است تا با چرخاندن ولوم کنترلها باعث جرقه زدن فندک گاز استاندارد بورنیک مدل کیانا شوید و بدین شکل از تمام توان حرارتی شعله ها برای پخت و پز غذاهای مختلف لذت ببرید.

به شما پیشنهاد می کنیم در کنار این محصول به ویژگی های اجاق گاز بورنیک مدل مینا نیز توجه کنید تا تصمیمی آگاهانه و دقیق را در نظر داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

60 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

سمت چپ

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کیانا
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کیانا
4,570,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن