اجاق گاز شیشه ای هادسون مدل G503

ویژگی‌ها
جنس صفحه: شیشه 8 میلیمتری مقاوم در برابر حرارت و ضربه (سکوریت شده)
ولوم: دوجزئی نسوز (باکالیت)
نوع ترموکوپل: سوپر تاپ تایم ORKLI اسپانیا
نوع پلوپز: وسط (DCC)
توان حرارتی مشعل ها: پلوپز: 4/3 کیلووات بزرگ: 3/8 کیلووات متوسط: 1/6 کیلووات قهوه جوش: 1/3 کیلووات
ابعاد: 530x 900 میلیمتر
الگوی برش: 490x 835 میلیمتر
برچسب انرژی: A
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز صفحه ای شیشه ای هادسون مدل G503 جنس صفحه: شیشه 8 میلیمتری _مقاوم در برابر حرارت و ضربه (سکوریت شده) _ولوم: دوجزئی نسوز (باکالیت)
چگونه گاز توکار هادسون را نصب کنیم؟
دقت داشته باشید که نکات ایمنی در درجه‌ی اول اولویت قرار دارند و با هرگونه اشتباه یا سهل‌انگاری خطر آتش‌سوزی و یا گازگرفتگی وجود دارد. از این رو این کار را با نهایت دقت انجام دهید و نکات ایمنی را به دقت رعایت کنید. این کار قرار نیست وقت زیادی از شما بگیرد و نهایتا 10 دقیقه طول می‌کشد. پس عجله نکنید و این مراحل را به دقت مطالعه کنید و سپس وارد عمل شوید.
موارد موردنیاز:آچار _پیچ گوشتی _لوله کانکتور منعطف گاز_نوار چسب تفلونی_صابون مایع_بست‌های اتصال
قدم اول: یک لوله کانکتور مناسب تهیه کنید.(نکته ایمنی: وقتی گاز را نصب می‌کنید نیاز به یک لوله اتصالی دارید. لوله‌ای که از شیر فلکه گاز تا خود محل اتصال اجاق امتداد داشته باشد و بهتر است این لوله از نوع منعطف خشک باشد. منعطف از آن جهت که نشکند و خشک از آن جهت که مسیر گاز قطع نشود.)معمولا لوله‌ِ‌ی نیم اینچی برای این کار توصیه می‌شود. سعی کنید حتی الامکان از لوله‌های طولانی برای اینکار استفاده نکنید و اجاق گاز را نزدیک شیر فلکه‌ی گاز داخل آشپزخانه قرار دهید تا طول لوله کمتر باشد. (هر چه طول لوله کمتر باشد ایمنی آن بیشتر است.)
قدم دوم: گاز را جلو بکشید. گاز را جلوتر بکشید و فاصله‌ی آن با دیوار را بیشتر کنید و فلکه‌ی قطع و وصل گاز را ببندید. معمولا یک ولوم قرمز رنگ پشت گاز وجود دارد که برای قطع و وصل جریان گاز کاربرد دارد. شیر فلکه‌ی گاز که قبلا بسته بود را هم مجددا چک کنید. از بسته بودن آن اطمینان حاصل کنید.
قدم سوم: دو سر لوله‌ کانکتور گاز را بپوشانید.با نوار تفلون هر دو سر لوله‌ها را کاملا بپوشانید. برای این کار باید دو قسمت از لوله‌هایی که نیاز به نوار تفلون دارند را پیدا کنید. دقیقا همانجایی که قرار است لوله‌‌ی کانکتور به گاز و قسمت لوله‌کشی گاز شهری متصل شود باید به طور کامل پوشانده شوند و اگر از لوله‌های نیم اینچی استفاده می‌کنید بهتر است ضخامت نوار تفلون چندان زیاد نباشد. اما در لوله‌های 0.75 اینچی ضخامت زیاد نوار تفلون پیشنهاد می‌شود.
قدم چهارم: لوله کانکتور را به گاز شهری و خود گاز متصل کنید.پوشش جلوی گاز شهری را بردارید و لوله را به آن وصل کنید. معمولا به دلیل وجود نوار تفلون و خشک بودن لوله این کار با کمی فشار انجام می‌شود. باید آن را با زور و فشار وارد کنید تا کاملا چفت و بست شود و تکان نخورد. حالا باید از بست‌های اتصال استفاده کنید و با استفاده از یک پیچ‌گوشتی و آچار آن را ببندید تا به طور کامل جلوی نشتی گاز گرفته شود. (دقت داشته باشید که‌ آن را درست در راستای لوله قرار دهید و کاملا صحیح نصب شده باشد در غیر این صورت امکان نشتی وجود دارد.)
قدم پنجم: از زانوهای 135 درجه استفاده کنید.در صورتی که می‌خواهید مسیر لوله‌ی خود را تغییر دهید و یا محل گاز شما به گونه‌ای است که مجبور هستید جهت لوله را عوض کنید می‌توانید با یک زانوی 135 درجه این کار را انجام دهید. زانو را به قسمت‌های اتصالی وصل کنید و سعی کنید آن را هم با نوار تفلون و بست‌های موجود خوب چفت و بست کنید. (بهتر است گاز را همیشه در امتداد لوله منعطف قرار دهید تا چندان دچار خمش و انعطاف نشود و جلوی جریان گاز گرفته نشود.)
قدم ششم: پیچ‌ها و مهره‌ها را خوب سفت کنید.باید مهره‌های را چند بار آچارکشی کنید تا کاملا با آن چفت و بست شوند و مطمئن شوید که هیچ قسمتی از گاز پیچ‌های هرز نداشته باشد. چرا که عموما بعد از تعمیر یا تعویض قطعات آن برخی پیچ‌ها هرز و از کار افتاده می‌شوند.
قدم هفتم: نشتی‌ها را چک کنید.آخرین مرحله چک کردن نشتی‌هاست و مهم‌ترین مرحله می‌باشد. باید به طور کامل از عدم نشتی گاز در قسمت‌های مختلف آن اطمینان حاصل کنید. برای این کار باید شیر گاز را در باز کنید و آن را روشن کنید. دقت داشته باشید که گاز حتما روشن باشد. در ابتدا به شعله‌ی آن خوب دقت کنید.( اگر خوب نمی‌سوزد یا ایراداتی دارد بهتر است به یک تعمیرکار زنگ بزنید تا مجددا آن را تعمیر کند. اما اگه شعله نرمال است باید لوله‌ها را چک کنید.)
تمام قسمت‌های لوله و مخصوصا اتصالی‌ها را به صابون مایع آغشته کنید، دقت کنید که هیچ نقطه‌ای بدون صابون مایع باقی نماند. در همین حال به دقت به تمام قسمت‌های لوله و مخصوصا محل اتصال نگاه کنید.اگر هیچ اثری از حباب مشاهده نکردید به این معناست که هیچ نشتی در اتصالات شما وجود ندارد و کار شما تمام است. (به همین سادگی. اگر همه‌ی مراحل را به درستی انجام داده باشید مسلما هیچ حبابی نخواهید دید.)پس از اتمام این کار حالا لوله‌ها و سایر قسمت‌های کفی را با یک دستمال تمیز کنید و گاز توکار را مجددا سر جایش بگذارید. حالا می‌توانید با خیال راحت از آشپزی خود لذت ببرید.
نصب گاز توکار هادسون ساده است و با چند مرحله‌ی ابتدایی راحت می‌توانید آن را راه بیندازید. تمام مراحل را به ترتیب انجام دهید و در عرض کمتر از 10 دقیقه گاز خود را آماده‌ی استفاده کنید.
نکات ایمنی را رعایت کنید تا بدون نگرانی و استرس از گاز خود استفاده کنید.
به جهت نصب با شرکت و شماره ی روی کارت گارانتی تماس حاصل فرمایید و مطلب ذیل فقط به جهت اشنایی با نحوه نصب میباشد.

توضیحات تکمیلی

جنس صفحه

شیشه 8 میلیمتری مقاوم در برابر حرارت و ضربه (سکوریت شده)

ولوم

دوجزئی نسوز (باکالیت)

نوع ترموکوپل

سوپر تاپ تایم ORKLI اسپانیا

نوع پلوپز

وسط (DCC)

توان حرارتی مشعل ها

پلوپز: 4/3 کیلووات
بزرگ: 3/8 کیلووات
متوسط: 1/6 کیلووات
قهوه جوش: 1/3 کیلووات

ابعاد

530x 900 میلیمتر

الگوی برش

490x 835 میلیمتر

برچسب انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز شیشه ای هادسون مدل G503
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن