اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi14

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 50cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

گروه صنعتی اخوان جم که از سال 1348 در حوزه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت دارد، امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای موجود در بازار شناخته می شود. همه با لوازم آشپزخانه اخوان آشنایی داریم و می دانیم که محصولات این برند جزو پرفروش ترین ها در بازار قرار دارند. اما محصولاتی که اخوان به تولید آن می پردازد، شامل سینک ظرفشویی ، هود آشپزخانه ، گاز رومیزی ، فر توکار و شیرآلات بهداشتی می باشند. شرکت اخوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اجاق گاز صفحه ای در خاورمیانه می باشد. این برند مدل های مختلف اجاق گاز صفحه ای خود را در چهار سری G، GI،V,OS و Z تولید می کند. هر کدام از سری های گاز اخوان دارای ویژگی های خاصی می‌باشند. تنوع مدل های اجاق گاز اخوان به گونه ای است که برای هر سلیقه و بودجه ای مناسب است.

سری گیتا اجاق گاز صفحه ای اخوان که به GI نیز معروف است، جزو محصولاتی است که قطعات اصلی آن ایرانی می باشد. البته قطعات الکتریکی آن مانند ترمینال، سیستم جرقه زن و سیم های ارتباطی ساخت کشور ایتالیا است. از نظر جنس بدنه سری گیتا اجاق گاز رومیزی اخوان به صورت شیشه ، استیل و ترکیبی از شیشه و استیل تولید می شود. همچنین مدل های مختلف سریGI دارای طراحی های مختلفی بوده و به صورت 2،3،4 و 5 شعله تولید می‌شود. اجازه دهید در مورد سرشعله و شیشه های این سِری برایتان بگوییم. سرشعله های سِری GI توسط شرکت های ریاضت و آریا تکنیک تامین می شود. همچنین شیشه هایی که در اجاق گاز شیشه ای سریGI وجود دارند، از تولیدات شرکت فراز جم می باشد. این سِری جزو محصولات اقتصادی اخوان بوده و اگر قصد ندارید برای خرید گاز رومیزی زیاد هزینه کنید، مدل پیشنهادی ما به شما سری گیتا یا GI اخوان است.کلیه مدل های اجاق گاز صفحه ای اخوان دارای 18 ماه گارانتی می باشند.

یکی از فاکتورهای خرید اجاق گاز صفحه ای ابعاد آن میباشد. در واقع یکی از سوالات متداولی که خریداران درباره گاز رومیزی دارند، این است که چه ابعادی را انتخاب کنند. بهتر است بدانید که بایستی گاز رومیزی خود را با توجه به اندازه محل نصب خود خریداری کنید. تصور کنید گازی در اختیار دارید که با فضای کابینت آَشپزخانه هم سطح باشد. در این حالت می توانید حدس بزنید که چقدر بر زیبایی فضای آشپزخانه شما افزوده خواهد شد. مدل هایی از گاز رومیزی که به صورت توکار هستند، داخل کابینت قرار می گیرند. همچنین باید بدانید که مدل های مختلف اجاق گاز صفحه ای دارای الگوی برش متفاوت میباشند.این بدان معنی است که برای نصب اجاق گاز صفحه ای خود باید طبق الگوی بُرش کابینت را برش دهید و برای این کار بهتر است از یک کابینت کار ماهر کمک بگیرید تا طبق الگوی بُرشی که وجود دارد، این کار را برایتان انجام دهد.

بدون شک شما نیز با ما هم عقیده هستید که اولین چیزی که در خرید گاز رومیزی جلب توجه می کند، جنس صفحه آن است. به طور کلی جنس صفحه اجاق گاز رومیزی از نوع شیشه، استیل و شیشه و استیل می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. البته جنس صفحه از منظری دیگر نیز قابل توجه است و آن ظاهر زیبایی است که به آشپزخانه شما می بخشد، پس باید اجاق گاز انتخابی شما با دکوراسیون آشپزخانه‌تان و وسایل موجود در آن همخوانی داشته باشد. از طرفی دیگر انتخاب نوع جنس صفحه اجاق گاز صفحه ای به میزان استفاده شما از آن و همچنین سلیقه شما بستگی دارد. جنس صفحه گاز رومیزی اخوان مدل Gi14 از نوع شیشه و استیل می باشد. بدلیل استفاده از ترکیب شیشه و استیل در طراحی این گاز نسبت به مدل های دیگر دارای زیبایی و جلوه خاصی میباشد. لازم به ذکر است که طراحی جنس صفحه محصول از شیشه بوده و ولوم های آن بر روی یک صفحه استیل قرار گرفته اند. طراحی این مدل ها به گونه ای است که به دلیل نمای شیشه ای خود به راحتی تمیز شده و از دوام و ماندگاری نمونه های استیل نیز برخوردارند. صفحه اجاق گاز Gi14 از نوع شیشه سکوریت نشکن مقاوم به حرارت ساخته شده و جنس استیل آن از نوع استیل استیل ضد زنگ است.

یکی از مواردی که در خرید گاز رومیزی از اهمیت بالایی برخوردار است، تعداد شعله های آن می‌باشد. مدل های مختلف گاز رومیزی به صورت ، تک شعله دو، سه، چهار ، پنج و شش شعله در بازار وجود دارند. بهتر است با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیز میزان مصرف خود و فضایی که برای نصب گاز رومیزی در نظر گرفته اید، تعداد شعله آن را انتخاب کنید. از طرفی هر چه تعداد شعله ها بیشتر باشد، قیمت گاز رومیزی بیشتر بوده و بایستی بودجه بیشتری برای آن اختصاص دهید. گاز رومیزی اخوان مدل Gi14 دارای 5 شعله بوده و شعله پلوپز آن نیز در وسط قرار گرفته است. شعله پلوپز برای قرار گیری ظروف بزرگ بر روی آن طراحی شده و نسبت به دیگر شعله ها از توان حرارتی بیشتری برخوردار می باشد.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین شعله ها در گاز توکار، شعله پلوپز آن می باشد. شاید با توجه به نام آن تصور کنید که این شعله فقط برای پختن پلو به کار می رود. اما تنها کاربرد آن برای پختن برنج نبوده و برای ظروفی که بزرگ بوده و نیاز به توان حرارتی بالایی دارند نیز از شعله پلوپز استفاده می شود. مزیت این شعله، توان حرارتی بیشتر آن نسبت به دیگر شعله ها می‌باشد. در واقع همین توان حرارتی بالا است که شعله پلوپز را قادر می سازد که بدون اینکه غذا سوخته و یا اینکه دیر بپزد، قابل استفاده شود. از طرفی دیگر می توان گفت که توان حرارتی برندهای مختلف گاز صفحه ای تقریبا یکسان بوده که در مورد گاز رومیزی اخوان مدل Gi14 می توان به توان 3.8 کیلو واتی آن اشاره کرد.

یکی از مهم ترین قطعات اجاق گاز، سرشعله آن می باشد. بهتر است اجاق گازی خریداری کنید که سرشعله های باکیفیتی داشته باشد. اما چرا سر شعله اینقدر اهمیت دارد؟ یکی از کاربردهای مهم سر شعله تنظیم یکنواخت حرارت است. علاوه بر آن می توان گفت که سرشعله باکیفیت به کاهش مصرف گاز نیز کمک می کند. در واقع امروزه تولیدکنندگان در محصولات خود از سرشعله ای استفاده می کنند که راندمان حرارتی بالایی داشته باشد.اجاق گاز اخوان مدل Gi14 از سرشعله های ایرانی بهره میبرد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

50cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

شیب دار

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

صفحه اجاق گاز Gi14 از نوع شیشه سکوریت نشکن مقاوم به حرارت ساخته شده و جنس استیل آن از نوع استیل استیل ضد زنگ است.
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi14
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن