هود آروما مدل آرت art

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه فلت
سایز هود: 80 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی چند لایه
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
میزان صدا: سوپر سایلنت
صفحه کلید: لمسی
سنسور: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

شما هم مانند تمام بانوان هنر دوست ایرانی، علاقه به دیدن مناظر زیبا در خانه خود دارید؟!

چون وقت زیادی در آشپزخانه می گذرانید به دنبال یک زیبای خاص، برای آشپزخانه هستید؟ می خواهید طبیعت را در آشپزخانه خود حس کنید؟

با خرید هود آروما آرت می توانید یک تابلوی زیبا از طبیعت را در آشپزخانه خود داشته باشید. علاوه بر این، کارکرد عالی هود آروما مدل ART باعث تهویه ی خوب و سریع هوای آشپزخانه می شود، به صورتی که نفس کشیدن در هوای پاک طبیعت را برای شما تداعی می کند.

هود آرت آروما، یک هود شومینه ای با سایز 80 سانتی متر است که می تواند با زیبایی خود شما را مجذوب کند

هود آروما آرت از آن دسته هودهایی است که آنقدر بی صدا و آرام در گوشه ی آشپزخانه می نشیند، که گاهی فراموش می کنید، این تنها یک تابلوی از زیبایی طبیعت نیست! بلکه هودی است، که در حال تهویه ی هوای آشپزخانه ی شماست!

صفحه ی تاچ هود آروما باعث می شود وجود تکنولوژی را در قلب خانه ی خود باور کنید و استفاده از این تکنولوژی باعث راحتی بیشتر شما شود.

برای کنترل این هود هنرمندانه، لازم نیست که حتما به دم اجاق گاز خود بروید و قد بکشید، تا هود را خاموش یا روشن کنید. کافی است ریموت کنترل را بدست بگیرید و آنچه می خواهید را از دور بر روی این هود زیبا اعمال کنید.

آیا می دانید هود آروما مدل Art دارای سنسور دود و حرارت است؛ یعنی هر زمان حس کند که شما در معرض دود هستید یا حرارت هوای اطرافش بیش از حد معمول شده است به صورت اتوماتیک روشن می شود تا خطر را از شما دور کند.

درست است که زیبایی هود آروما Art آن را برای شما جذاب می کند، اما قدرت مکش خوب این هود قوی، باعث می شود نتوانید از آن دل بکنید!

موتور هود آروما مدل آرت از نوع توربو می باشد. موتور توربو در هود آشپزخانه دارای دو پرانه برای مکش بیشتر است. این موتور توربوی قوی باعث می شود شما مکش 1000 متر مکعب در ساعت را در بالاترین درجه ی مکش یعنی درجه ی 4 این هود زیبا تجربه کنید. اگر شما این هود قوی را با دور مکش 4 تنظیم کنید، می تواند هوای آشپزخانه ی 12 متر مربعی شما را در حدود 2 دقیقه کاملا تهویه کند.

این موتور توربو کاملا فلزی است. یعنی هم پوسته و هم پروانه های آن از فلز است تا در برابر حرارت تغییر فرم و شکل ندهد.

در این هود بی صدا برای محافظت از موتور فلزی، فیلتر های آلومینیومی چند لایه قرار داده شده است. این فیلتر های فلزی، مانع از ورود ذرات روغن و چربی به داخل هود می شوند و سلامت موتور آن را تضمین می کنند. لازم به ذکر است که این فیلترهای چند لایه به راحتی شسته می شوند و شما می توانید برای شست و شوی آنها از ماشین ظرفشویی هم کمک بگیرید.

اگر به دنبال هودی با ظاهر متفاوت می گردید مدل هود AR-D 1010 N آروما را نیز در نظر داشته باشید.

قابلیت خاموش شدن خودکار: این قابلیت از نوع مزیت های بسیار پر کاربرد در هود آشپزخانه ی آروما آرت می باشد. شما می توانید زمان لازم برای تهویه ی هوا را به هود خود بدهید و از آشپزخانه خارج شوید. این هود هوشمند در زمان مشخص شده، هوا را تهویه کرده و سپس به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

روشنایی مناسب: هود آروما مدل Art دارای لامپ های SMD است. این نوع لامپ ها دارای نور بیشتر و مصرف بسیار پایین تری نسبت به دیگر لامپ های به کار رفته در هود هستند و منبع روشنایی مناسب و خوبی را بر روی اجاق گاز آشپزخانه ایجاد می کنند.

شرکت آروما توجه بسیار زیادی به رضایت مشتری های خود دارد پس در تولید انواع هود آروما و انرژی مصرفی آن دقت زیادی را مبذول می دارد؛ از این رو میتوان گفت که درجه ی کیفی A برای هود زیبای آروما آرت نشان دهنده ی این توجه است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه فلت

سایز هود

80 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی چند لایه

قدرت مکش

1000 متر مکعب

میزان صدا

سوپر سایلنت

صفحه کلید

لمسی

سنسور

دارد

کنترل

دارد

تایمر

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل آرت art
هود آروما مدل آرت art
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن