امتیاز بدهید

بررسی اسپرسوساز های برند روپل

اسپرسوساز های برند روپل، نوشیدنی های گرم و دلپذیری به نام اسپرسو تولید می‌کند. این نوشیدنی خوشمزه از گذراندن آب نزدیک به نقطه جوش از پودر قهوه فشرده در سبد و پس از عبور از یک فیلتر تولید‌‌ می‌شود. قهوه‌ای که به این روش به دست‌‌ می‌آید غلیظ بوده معمولا با یک کرم روی سطح آن همراه است. البته از این دستگاه تنها برای تهیه اسپرسو استفاده نمی‌کنند و با توجه به میزان حرارت آب  و سایر موارد‌‌ می‌توان برای ساخت مدل قهوه‌‌های دیگر نیز از آن استفاده نمود.

اسپرسوساز روپل مدل RPL-CM8010 یکی از مدل های برند روپل میباشد که در ادامه به آن میپردازیم.

اسپرسوساز روپل مدل RPL-CM8010

این اسپرسوساز با ابعاد 28 × 34 × 28 سانتی‌متر، وزن 6 کیلوگرم و بدنه استیل ضد زنگ طرفداران بسیاری داشته است. این دستگاه دارای یک پرتافیلتر 51 میلی‌متری به همراه بسکت‌های سینگل و دابل و یک استیم وند از جنس استیل ضدزنگ برای تهیه فوم شیر است. فشار بالای این دستگاه با توان 20 بار، به‌وسیله یک پمپ ایتالیایی باکیفیت تضمین شده و اسپرسوساز روپل را به یکی از دستگاه‌های خانگی قدرتمند برای تهیه انواع نوشیدنی‌های بر پایه اسپرسو مانند موکا، لاته، کاپوچینو و… تبدیل کرده است.

دستگاه اسپرسو روپل مدل 8010، دارای یک صفحه‌نمایش برای نشان‌دادن دمای آب و 4 دکمه‌ فشاری برای روشن و خاموش‌کردن دستگاه، تهیه اسپرسو تک شات و دو شات و بخاردهی به شیر است. با استفاده از یک صفحه چرخان در سمت راست دستگاه می‌توانید میزان بخاردهی را کم یا زیاد کرده و آن را به‌دلخواه در هنگام استفاده تنظیم کنید.

برای خرید اسپرسوساز 8010 روپل میتوانید به این لینک مراجعه نمایید.

.

اسپرسوساز روپل مدل RPL-CM8020 مناسب برای محیط های اداری و مصارف خانگی میباشد که علاقه مندان زیادی دارد.

RPL-CM8020

از دیگر ویژگی های اسپرسو ساز روپل RPL-CM8020 می توان به نازل بخار تمام استیل قدرتمند، مخزن آب با ظرفیت 1.5 لیتر، تمپر فلزی، پیچر استیل 350 میلی لیتر، سینی چکه گیر با قابلیت جدا کردن و قابلیت تنظیم میزان بخار اشاره کرد.

دستگاه اسپرسوی روپل مدل RPL-CM8020 قابلیت خاموشی خودکار پس از 29 دقیقه قطع فعالیت را داشته و انتخاب عصاره‌گیری سینگل و دبل همانند بسیاری از اسپرسوسازها به‌وسیله دکمه‌های فشاری کنترل می‌شود. بویلر به‌کاررفته در این اسپرسوساز از آلیاژ آلومینیوم دایکست ساخته شده و می‌توان گفت تفاوت قابل‌توجه مدل RPL-CM8020 با مدل RPL-CM8010 این برند در توان مصرفی این دو دستگاه است و مدل 8020 با توان 1350 وات قدرتمندتر از مدل 8010 است.

مخزن آب این دستگاه، حجمی معادل 1.8 لیتر داشته و از سینی روی این اسپرسوساز می‌توان برای قراردادن فنجان‌ها و گرم‌کردن آن‌ها استفاده نمود. به همراه دستگاه اسپرسوی روپل مدل RPL-CM8020، یک عدد تمپر فلزی، یک عدد پیچر استیل 350 میلی‌لیتری و دفترچه راهنمای فارسی نیز عرضه می‌گردد.

اگر قصد خرید این مدل از دستگاه اسپرسوساز را دارید همین حالا وارد این لینک شوید.

.

دستگاه اسپرسوساز روپل مدل RPL-CM8030 یک گزینه خوب برای افرادی است که به دنبال یک دستگاه اسپرسوساز خانگی با امکانات کامل و قابلیت تنظیمات گسترده هستند. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، این دستگاه می‌تواند به راحتی نیازهای مختلف شما را برآورده کند و به ساخت قهوه‌های با کیفیت و خوش طعم کمک کند

اسپرسوساز روپل مدل RPL-CM8030

روپل یکی از برندهای معتبر تولید کننده دستگاه‌های اسپرسوساز در بازار است. مدل RPL-CM8030 یک دستگاه اسپرسوساز خانگی با قابلیت ساخت قهوه اسپرسو، کاپوچینو، لاته و دیگر نوشیدنی‌های مشابه است.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید وارد این لینک شوید و پس از مطالعه و بررسی محصول اقدام به خرید کنید.

.

و یکی دیگر از مدل های آن 8080 میباشد که مدت زیادی است تولید آن متوقف شده است. بجز این مدل، میتوانید سه مدل دیگر را از سایت اینترنتی توکارکالا تهیه کنید.