گاز صفحه ای آروما مدل H 141

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 90×52 cm
ابعاد برش: 820x450mm
طول گاز: 92cm
جنس صفحه: شیشه
جنس شبکه: چدنی
نوع شیشه: سکوریت
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز یکی از مهم ترین تجهیزات در آشپزخانه است که به طور متوسط چندین ساعت از روز مورد استفاده قرار می گیرد تا با استفاده از آن غذاهایی خوش رنگ و لعاب را برای خود و اعضای خانواده طبخ کنیم.

اگر تا به حال چیزی در مورد راندمان حرارتی نشنیده اید پیشنهاد می کنم همین حالا مقاله ی مشاور خرید اجاق گاز را مطالعه کنید تا با آگاهی بیشتر خریدی سود آور و مفید را تجربه کنید.

اجاق گاز آروما H141 دارای سرشعله هایی با راندمان حرارتی بالا است که توسط شرکت ایرانی آریا تکنیک ساخته شده اند، این سرشعله ها با تولید حرارت بیشتر به شما کمک می کنند تا مجبور نباشید مدت زمانی طولانی را صرف پخت غذاهایی ساده کنید.

این اجاق گاز با طول 90 و عرض 52 سانتی متر بسیار مشابه اجاق گاز H142 آروما می باشد، شما می توانید با مشاهده ی مدل های مشابه این محصولات باهم، دیدی وسیع تر پیدا کنید و با مقایسه ی زوایای پنهان آن ها بهترین خرید را داشته باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از خرید اجاق گاز شیشه ای می ترسید و همیشه نگران شکستن آن هستید، بهتر است با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید تا شما را با کلیات موضوع آشنا کنیم.

شیشه ی مشکی به کار رفته در اجاق گاز رومیزی H141 آروما، نوعی شیشه ی سکوریت کاملا خاص است که در دمای بالای 800 درجه ی سانتی گراد ساخته می شود، به همین دلیل از سختی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

به همین دلیل است که این شیشه ها از سطحی کاملا صاف و صیقلی برخوردارند و به کمک یک دستمال مرطوب به آسانی تمیز می شوند و به ندرت خش بر می دارند.

اگر به لبه ی جلویی اجاق گاز شیشه ای آروما H141 دقت کرده باشید، خواهید دید که شیشه ی آن به سمت پایین ابزار خورده است تا مقاومت لبه ی اجاق گاز را افزایش دهد.
این کار نه تنها در زیبایی اجاق گاز رومیزی تاثیری مثبت دارد، بلکه باعث جلوگیری از لب پر شدنش نیز می شود.

فندک برقی اتوماتیک در اجاق گاز زیبا آروما H141 به شما این امکان را می دهد تا در کسری از ثانیه با پیچاندن ولوم استیلش، شعله را روشن کنید و برای پیدا کردن کبریت و فندک دچار سردرگمی نشوید.

ولوم همان دستگیره ی روشن و خاموش کردن است که در این اجاق گاز از استیل ساخته شده است، ولوم استیل دوام بسیار بالایی دارد و به راحتی خراب نمی شود و می تواند تا 260 درجه چرخش داشته باشد.

قطعه ی بعدی ترموکوپل است که جزو قطعات ایمنی در اجاق گاز صفحه ای محسوب می شود و نبود آن باعث خسارات جبران ناپذیری مثل آتش سوزی خواهد شد.

به دلیل حیاتی بودن این مسئله تمامی مدل های اجاق گاز آروما دارای این قطعه مهم هستند و دیگر نیاز نیست نگران باشید زیرا در هنگام نشت گاز با قطع جریان گاز به شعله پخش کن، مانع پخش آن در محیط می شود.

شبکه ی محافظ چدنی در این اجاق گاز از ظاهری بسیار جذاب برخوردار است که نمایی جالب توجه به آن داده است، این شبکه دارای روکشی از لعاب نسوز است که به شما این امکان را می دهد تا به آسانی آن را تمیز کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

90×52 cm

ابعاد برش

820x450mm

طول گاز

92cm

جنس صفحه

شیشه

جنس شبکه

چدنی

نوع شیشه

سکوریت

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

کابل برق

دارد

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل H 141
گاز صفحه ای آروما مدل H 141
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن