گاز صفحه ای آروما مدل H 124

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 90×52 سانتی متر
ابعاد برش: 820x450mm
طول گاز: 90سانتی متر
جنس صفحه: شیشه
جنس شبکه: چدنی
نوع شیشه: سکوریت
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هر دفعه که وارد آشپزخانه می شوید، تمام توان و انرژی خود را جمع می کنید تا برای خانواده یتان بهترین ها را فراهم کنید. بهترین غذا و خوراکی را که یک مادر و کدبانوی نمونه می تواند برای عزیزترین هایش فراهم کند !

در این مسیر شما به بهترین ها نیاز دارید، مسلما اولین بهترین، قلب و روح مهربان شماست و اما در مرحله ی بعد بهترین مواد غذایی و بهترین وسایل!

وسایل توکار آشپزخانه از مهمترین ابزاری است، که به کمک شما می آید تا بتوانید برای اعضای خانواده غذایی مقوی درست کنید و مهمترین آنها اجاق گاز است. امروزه در بازار مدل های قدیمی ای وسیله ی پرکاربرد جای خود را به انواع اجاق گاز رومیزی داده است. اجاق گازهایی از جنس شیشه های نشکن هم جزء پرطرفدارترین ها هستند.

ما در این مقاله شما را با یکی از درخشان ترین آنها از برند خوش نام آروما آشنا خواهیم کرد .

این اجاق گاز شیشه ای مشکی با ابعاد 90 در 52 سانتی متر دارای 5 شعله ی پرتوان است که در آشپزی روزانه، کمک بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

اکثر مدل های اجاق گاز صفحه ای موجود در بازار از جنس شیشه هستند. این شیشه به رنگ های مشکی، سفید و یا حتی کرم است.

اما از رنگ این نوع اجاق گازهای توکار که بگذریم به ایمنی آن بایست توجه کنیم. مسلما وقتی با حجم بالای یک کالا در بازار مواجه می شویم و می بینیم که طرفداران خود را نیز دارد، حتما متوجه امن بودن آن نیز خواهیم شد. ما در این قسمت می خواهیم چرایی این امنیت را برای شما بشکافیم.

شیشه های بکار رفته در اجاق گاز صفحه ای مانند اجاق گاز مدل H124 آروما از نوع سکوریت است. کلمه ی سکوریت در انگلیسی به معنای امن می باشد. این نوع شیشه به معنای واقعی نیز امن است.

شیشه های سکوریت در کارخانه های مجهز در کوره های خاص تا دمای 800 درجه ی سانتی گراد حرارت می بینند و سپس به یکباره سرد می شوند. این عملیات زیر نظر کارشناسان فنی صورت می گیرد و باعث مقاوم شدن شیشه در برابر دمای 300 درجه و شوک گرمایی می شود .

خاصیت دیگر شیشه ی سکوریت بکار رفته در اجاق گاز آروما H124، هنگامی خود را نشان می دهد که این شیشه می شکند. شیشه ی سکوریت هنگام شکستن به حالت شن ریزه پودر می شود و در جا می شکند، نه مانند شیشه های معمولی که قطعه قطعه می گردند و به اطراف پرتاب می شوند.

اگر به دنبال اجاق گاز شیشه ای از جنس سکوریت و به رنگ سفید هستید ما اجاق گاز آروما مدل H118 را به شما معرفی می کنیم.

با خرید اجاق گاز رومیزی آروما H124، شما یک گاز رومیزی 5 شعله ی زیبا را به آشپزخانه ی خود وارد کرده اید.

این اجاق گاز پنج شعله دارای یک شعله ی پلوپز در وسط صفحه ی خود است و در دوطرف 4 شعله ی دیگر دو به دو چیده شده اند. سرشعله های اجاق گاز آروما H124 از شرکت معتبر آریا تک تهیه شده است تا با شعله های آبی و قوی آن، کیفیت را حس کنید.

ولوم های اجاق گاز صفحه ای آروما H124 از استیل و باکلیت است تا هم زیبایی خود را داشته باشد هم بر اثر گرما داغ نشود و آسیبی به دستان شما نرسد. این ولوم ها در وسط و پایین صفحه ی گاز تعبیه شده اند تا دسترسی به آنها راحت و آسان باشد .

با وجود اجاق گاز آروما H124 در خانه دیگر لازم نیست به دنبال کبریت و انواع فندک بگردید، این اجاق گاز مشکی و زیبا به فندک اتوماتیک مجهز است. کافی است ولوم را کمی به پایین فشار دهید و سپس بچرخانید، شعله ی آبی در خدمت شماست.

همیشه همراه با اجاق گاز و آتش، ترس از سوختن و آتش گرفتن هم بوده است. ممکن است با یک لحظه غفلت کل زندگی انسان به خاکستر تبدیل شود. با وزش یک نسیم که باعث خاموشی شعله اجاق گاز بشود و نشت گاز و …. .

نگران نباشید! با وجود اجاق گاز روزمیزی آروما مدل H124 نگران نباشید.

این گاز ایمن، به قطعه ای به نام ترموکوپل مجهز است که به هنگام خاموش شدن شعله ی اجاق گاز، خروجی لوله ی گاز آن سرشعله را می بندد و مانع نشت گاز و خطرهای احتمالی بعدی می گردد .

پس با خیالی آسوده، از آشپزی با اجاق گاز دوست داشتنی تان لذت ببرید

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

90×52 سانتی متر

ابعاد برش

820x450mm

طول گاز

90سانتی متر

جنس صفحه

شیشه

جنس شبکه

چدنی

نوع شیشه

سکوریت

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

کابل برق

دارد

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل H 124
گاز صفحه ای آروما مدل H 124
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن