گاز صفحه ای آروما مدل H 110

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 30X52cm
طول گاز: 30cm
جنس صفحه گاز: شیشه
جنس شبکه: چدنی
نوع شیشه: سکوریت
شعله پلوپز: دارد
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

با وجود عریض و طویل بودن بازار و تنوع محصولات، همیشه این طور نیست که آنچه دلخواه شماست پیدا شود و شما بتوانید آن را بخرید. شاید شما دوست داشته باشید روی اجاق گاز بزرگی با چند شعله ی تند و تیز آشپزی کنید، همزمان چند غذا طبخ کنید و برای مهمانی های بزرگ غذا تدارک ببینید. بله! اجاق گازهای باکیفیت زیادی هستند که همه ی اینها را همزمان در اختیار شما می گذارند. اما مشکل، آشپزخانه ی شماست! در آشپزخانه تان فضایی برای اجاق گاز وجود ندارد و به زحمت می توان یک وجب جا روی کابینت ها برای آن پیدا کرد!

ناراحت نباشید! ما یک اجاق گاز توکار به شما معرفی می کنیم که در همان یک وجب جا نصب می شود که می توانید همزمان، با مصرف کم و سرعت زیاد، روی آن دو غذا بپزید! اجاق گاز 2 شعله آروما H110! با ما همراه باشید و در ادامه ی مقاله به طور کامل اجاق گاز استاندارد آروما H110 را بشناسید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ی “مشاوره ی خرید گاز توکار” را مطالعه کنید.

نکته بسیار مهم که در خرید اجاق گاز نباید از آن غافل شد ایمنی آن است. هنگام نصب هر وسیله ی گاز سوز چند آزمون برای اطمینان از عدم نشت گاز استفاده می شود که یکی از آنها استفاده از کف صابون است. چطور می توان اجاق گازی خریداری کرد که امکان نشت گاز را از بین ببرد و نگرانی های مربوط به انفجار و آتش سوزی را برطرف کند؟!

کافی است شما اجاق گازی بخرید که ترموکوپل داشته باشد! روش کار به این صورت است که ترموکوپل به قطعه ای به نام بوبین متصل است. هنگام فشار دادن ولومِ اجاق گاز به جلو، بوبین را به عقب هل می دهیم تا جریان گاز وارد سرشعله شود و با جرقه ی فندک، شعله روشن شود. بعد از روشن شدن شعله، ترموکوپل گرم می شود و بوبین را عقب نگه می دارد تا مسیر عبور گاز باز باشد. اما به محض این که شعله خاموش شود، فارغ از این که دلیل خاموش شدن آن چیست، ترموکوپل سرد شده بوبین را رها می کند تا مسیر عبور گاز را ببندد و از این طریق امکان نشت گاز از بین می رود. خوشبختانه اجاق گاز صفحه ای آروما H110 ترموکوپل دارد! پس با خیال راحت آن را بخرید!

اجاق گاز توکار آروما H110 دارای صفحه ای شیشه ای است. این شیشه ی مشکی رنگ، سکوریت است و به دلیل حرارت دیدن در کوره، تا دمای 300 درجه سانتی گراد تحمل گرما را دارد و نمی شکند. برای افزایش ایمنی، در پشت شیشه ی اجاق گاز ایرانی آروما H110 نیز روکش آلومینیومی و چند لایه عایق قرار دارد. پس نگران آسیب دیدن آن در حین آشپزی نباشید!

ابعاد رویه ی اجاق گاز مدل H110 آروما 52*30 است و دارای سطحی صاف، صیقلی و زیباست.

یکی از دو شعله ی اجاق گاز تخت آروما H110 پلوپز است که در جلوی صفحه ی آن قرار دارد و دسترسی به آن راحت تر است زیرا صفحه ی مستطیلی اجاق گاز دو شعله H110 آروما به طور عمودی روی سطح کابینت قرار می گیرد. ولوم های اجاق گاز مشکی H110 آروما در قسمت میانی و جلو صفحه ی اجاق گاز قرار گرفته است. فندک این نوع گاز اتوماتیک است و به محض چرخاندن ولوم گاز، فندک ، با ایجاد جرقه به صورت فوری شعله را روشن می کند.

شما می توانید کلیه ی مدل های اجاق گاز آروما را ببینید.

یکی از مشقت های آشپزی، تمیز کردن اجاق گاز است. در مورد اجاق گاز H110 آروما این فضا بسیار کم است. از طرف دیگر اجاق گازهای شیشه ای مانند اجاق گاز ایمن آروما H110، بسیار آسان، با یک اسپری و یک دستمال تمیز می شوند! پس شما یک اجاق گاز آسان پاک شو دارید!

شبکه ی چدنی اجاق گاز مقرون به صرفه H110 آروما به طور جداگانه برای هر شعله و با فرم دایره ساخته شده است. جابجایی ساده ی چدنی ها، شست و شوی آنها و پاک کردن اجاق گاز را ساده تر هم می کند!
اجاق گاز آشپزخانه آروما H110تولید داخل است و کلیه ی قطعات آن ایرانی است. از این جهت قیمت بسیار مناسبی دارد و در صورتی که قطعه ای از آن دچار مشکلی شود می توان به راحتی و با کمترین هزینه آن را تهیه و تعویض کرد.
اجاق گاز مدرن H110 آروما بسیار کم مصرف است. سطح مصرف انرژی آن A است و از لحاظ اقتصادی استفاده از آن بسیار به صرفه است! با توجه به ارزان بودن اجاق گاز استاندارد آروما H110 خرید آن یک سرمایه گذاری پر سود برای خانواده است!

آروما برندی خارجی است که توسط بازرگانی آرمان ثبت شده است. بازرگانی آرمان در حال حاضر به عنوان نماینده ی انحصاری خاورمیانه ی چند برند معتبر، در زمینه تجهیزات آشپزخانه فعالیت دارد. گروه صنعتی آروما با دریافت گواهی نامه ی ثبت بین المللی در ایتالیا و اتحادیه ی اروپا و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا تلاش می کند کالایی با کیفیت و در خور مصرف کنندگان، تولید و عرضه نماید. در عرصه ی تولید اجاق گاز صفحه ای هم آروما مدعی است. علاوه بر این آروما برای مصرف کنندگان اجاق گازهایش، خدماتی در بهترین سطح تدارک دیده است! تمامی اجاق گازهای شیشه ای و استیل آروما به مدت یک سال تحت پوشش بیمه ایران می باشد. همچنین 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر از تعهدات آروماست که به شدت به آن پایبند است!

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

30X52cm

طول گاز

30cm

جنس صفحه گاز

شیشه

جنس شبکه

چدنی

نوع شیشه

سکوریت

شعله پلوپز

دارد

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

فندک اتوماتیک

دارد

کابل برق

دارد

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل H 110
گاز صفحه ای آروما مدل H 110
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن