گاز صفحه ای آروما مدل federico-ir-1

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه
نوع شیشه: سکوریت
طول گاز: 92 CM
ابعاد: 92×52 cm
ابعاد برش: 885X485mm
تعداد شعله: پنج عدد
جنس شبکه: چدنی
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اگر به دنبال اجاق گازی زیبا، کارامد، جادار، پر توان و خارجی می گردید این مقاله را تا پایان بخوانید. چرا که اجاق گاز صفحه ای آروما FEDERICO1 همان اجاق گازی است که شما می خواهید. خرید اجاق گاز رومیزی کار آسانی نیست چون بسیاری از ویژگی ها مانند توان شعله ها یا راحت بودن کار با آن چیزی نیست که شما در فروشگاه بررسی کنید و به نتیجه قطعی برسید. گرچه ابعاد اجاق گاز یا نوع شعله ها یا جنس رویه مواردی هستند که می توانید بلافاصله در مورد آنها تصمیم گیری کنید. دقت کنید که اجاق گاز شما سال ها در آشپزی همراه شماست و نباید کالایی خریداری کنید که به زودی مجبور شوید هزینه مجددی برای خرید اجاق گاز جدید به خانواده تحمیل کنید.

طول اجاق گاز 5 شعله FEDERICO1 آروما 92 و عرض آن 52 سانتی متر و رویه ی آن شیشه مشکی است. این اجاق گاز از رده اجاق گازهای پر طرفدار 5 شعله است. نکته ارزشمند در مورد اجاق گاز تخت آروما FEDERICO1 این است که نه تنها چهار نوع شعله کوچک، متوسط، بزرگ و پلوپز را دارد بلکه دارای دو شعله پلوپز است. کلیه این شعله ها تولید کارخانه ساباف ایتالیا هستند و نه تنها توان حرارتی بالایی دارند حرارت را به طور یکنواخت به ظرف غذا می رسانند. به این ترتیب همه جای غذا یکنواخت پخته می شود و یک جای غذا خام و جای دیگر سوخته نخواهد بود!

پنج شعله اجاق گاز مشکی آروما FEDERICO1 به طور متقارن روی صفحه قرار گرفته اند. یکی از شعله های پلوپز در وسط قرار دارد و دیگری در سمت چپ و جلوی اجاق گاز وارداتی آروما FEDERICO1. این چینش باعث می شود بین شعله ها فاصله حداکثری وجود داشته باشد تا بتوان به راحتی و همزمان با آنها آشپزی کرد بدون آن که روشن بودن یک شعله مانع استفاده از دیگری شود.

بکه چدنی یا محافظ های پنج شعله اجاق گاز صفحه ای آروما FEDERICO1 به صورت مربعی و جداگانه برای آنها ساخته شده اند و به همین دلیل شست و شوی چدنی ها یا جابه جایی آنها هنگام تمیز کردن اجاق گاز راحت است. اما چدنی شعله وک وسط یک ویژگی دیگر هم دارد. این شبکه مجهز به چدن آرام پز و چهار پر قهوه جوش است.

چدن آرام پز فاصله ظرف از شعله را بیشتر کرده میزان حرارت دریافتی ظرف را کمتر می کند و به این ترتیب سرعت پخت غذا را کاهش می دهد. چهار پر قهوه جوش به شما امکان می دهد در صورت نیاز ظروف کوچکی مانند قهوه جوش را روی شعله پلوپز بگذارید و از بخش داخلی آن به جای شعله کوچک استفاده نمایید.

اقبال عمومی به اجاق گاز توکار شیشه ای در حال افزایش است زیرا تمیز کردن رویه آنها بسیار راحت با استفاده از یک دستمال و یک اسپری انجام می شود.
در قسمت جلوی اجاق گاز رومیزی آروما FEDERICO1 ولوم‌ها در کنار هم قرار گرفته اند. فاصله مناسب آنها از شعله‌ها باعث داغ نشدنشان می شود.
جنس رویه اجاق گاز ایمن آروما FEDERICO1 سکوریت است. این نوع شیشه تا دمای 300 درجه سانتی‌گراد تحمل گرمایی دارد و در برابر شوک حرارتی مقاوم است. پس نگرانی در مورد احتمال شکستن رویه آن بی مورد است.

برای آسودگی خیالتان وسایل گازسوز مجهز به ترموکوپل، راه تامین امنیت شماست. روش کار ترموکوپل به صورت زیر است: سرِ فشنگیِ ترموکوپل، نزدیک سر شعله و انتهای آن متصل به قطعه‌ای به نام بوبین است. با روشن شدن شعله، ترموکوپل گرم می‌شود و بوبین را عقب نگه می‌دارد اما وقتی شعله به هر دلیلی مانند سررفتن غذا یا جریان باد کولر یا قطع شدن گاز شهری خاموش شود، ترموکوپل سرد شده، بوبین در مسیر جریان گاز قرار گرفته، آن را قطع می کند. بنابراین ترموکوپل اجاق گاز مدرن آروما FEDERICO1 مانع نشت گاز، گاز گرفتگی، انفجار و آتش سوزی می شود.

کلیه قطعاتِ اجاق گاز پلوپز دار آروما FEDERICO1 یعنی شعله پخش‌کن، ترموکوپل و فندک، ایتالیایی هستند و کیفیت آنها تضمین شده است.
اجاق گاز آروما مدل FEDERICO1 اجاق گاز کم مصرفی است زیرا مصرف انرژی آن در سطح A است. این ویژگی در طولانی مدت سبب صرفه جویی شما در مصرف گاز می شود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه

نوع شیشه

سکوریت

طول گاز

92 CM

ابعاد

92×52 cm

ابعاد برش

885X485mm

تعداد شعله

پنج عدد

جنس شبکه

چدنی

فندک اتوماتيک

دارد

کابل برق

دارد

جرقه زدن

دارد

ترموکوپل

دارد

شعله پلوپز

دارد (دو عدد)

محل شعله پلوپز

وسط و چپ

توان حرارتی پلوپز

3/8 کیلووات

رده مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل federico-ir-1
گاز صفحه ای آروما مدل federico-ir-1
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن