گاز برقی صفحه ای آروما مدل EGO 2

ویژگی‌ها
نوع اجاق: برقی
رنگ: مشکی
تعداد شعله: دو شعله
ابعاد: 30×cm50
ابعاد برش: 270X470mm
طول گاز: 30CM
جنس صفحه: شیشه
نوع شیشه: سرامیکی
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آیا به دنبال تحول خوب و بزرگی در آشپزخانه کوچک خود هستید؟ آیا از دیدن مدل های قدیمی گاز های 2 و 3 شعله خسته شده اید؟ می خواهید اجاقی را انتخاب کنید که ایمنی بالا را برای شما تضمین کند؟

پس با ما همراه باشید تا با گاز 2 شعله و برقی EGO2 آروما بیشتر آشنا شوید.

این گاز زیبای 2 شعله مناسب برای آشپزخانه های کوچک و نقلی شما در آپارتمان های امروزی است.

کیفیت خوب این اجاق برقی و همچنین سایز 30 در 50 سانتی متری آن، این اجاق گاز رومیزی را مناسب نصب در ادارات، شرکت ها و سازمان ها نیز کرده است.

بزرگترین مزیت اجاق برقی آروما EGO2 بر سایر مدل های اجاق گاز صفحه ای، تامین امنیت بالا در این اجاق آشپزخانه است.

هنگام پختن غذا با اجاق گازهایی با گاز طبیعی، بایست غذا را مستقیماً روی شعله‌ی آتش بپزید، که خود این اتفاق ذاتاً خطرناک است، زیرا هر جا آتش باشد، خطر سوختگی و آسیب دیدن وجود دارد و همین‌طور خطر آتش سوزی! آتش گرفتن وسایل قابل اشتعال اطراف، مانند پرده‌های نصب شده در آشپزخانه.

علاوه بر خطر مستقیم آتش، شما در کنارش ریسک نشت گاز هم دارید، بنابراین در هر خانه‌ای که اجاق گاز یا وسیله‌ی گازسوز دیگری داشته باشید، باید سنسور تشخیص آتش‌سوزی و نشت گاز نیز نصب کنید. البته با داشتن اجاق سرامیکی EGO2 از این بار اضافی به دور هستید.

آتش و سوختن هر ماده اشتعال‌زایی مانند گاز طبیعی، باعث تولید انواع گازهای بی‌بو و بی‌رنگ میشود. این دیده نشدن گازهای تولید شده، دلیل بی‌خطر بودن آنها نیست بلکه برعکس، ما با روشن کردن شعله‌های آتش اجاق گازهای قدیمی، خود را در معرض انواع گازهای خطرناک و سمی از جمله کربن منوکسید قرار میدهیم. پس خرید اجاق رومیزی EGO2 برای یک نفس راحت کشیدن هم مناسب است.

نکته دیگری که باید در زمینه ایمنی برتر این اجاق کاربردی بیان کرد این است که، نباید نگران جای نصب آن باشید. دیگر لازم نیست دغدغه شلنگ بلند انتقال گاز را داشته باشید. کافی است در نزدیکی مکان نصب یک پریز برق وجود داشته باشد.

جنس سرامیکی سطح اجاق برقی EGO2 هم دلیل دیگری بر ایمن بودن این اجاق زیباست. خاصیت سرامیک، عایق حرارتی بودن آن است. هنگام روشن بودن شعله‌های اجاق برقی EGO2، تنها ناحیه‌ی شعله‌ها داغ میشوند و به خاطر سرامیکی بودن سطح این اجاق، گرمای این نواحی به کل سطح آن منتقل نمیشود. پس با وجود این اجاق زیبا نگران سوختن اتفاقی انگشتان دستتان نباشید.

کنترل شعله ها در اجاق برقی آروما EGO2 کاملا لمسی است. یعنی برای کم و زیاد کردن حرارت شعله های برقی این اجاق آشپزخانه کافی است، محل مشخصی را بر روی صفحه سرامیکی لمس کنید و به این صورت کنترل دما را در دست داشته باشید.

نکته ی مهم: حتما به خاطر داشته باشید که در نوع برقی اجاق های آشپزخانه بعد از کم و یا زیاد کردن توان حرارتی شعله ها این تغییرات کم کم و به آرامی بر روی شعله ها اعمال می شود. مثلا وقتی شعله ای را خاموش می کنید مدت زمانی لازم است تا محل شعله سرد شود.

اجاق آشپزخانه EGO2 دارای یک شعله بزرگ در بالا و یک شعله کوچکتر در پایین است. با وجود کوچک بودن این اجاق برقی، وجود 2 شعله با 2 اندازه ی متفاوت، حق انتخاب خوبی برای ماست.
سرامیکی و مسطح بودن سطح اجاق مشکی EGO2 آروما علاوه بر زیبایی خاص باعث می شود، تمیزی این اجاق آشپزخانه به مراتب راحت تر از انواع قدیمی آن باشد.
همراه اجاق آشپزخانه برقی EGO2 آروما یک دفترچه ی راهنمای فارسی به شما تقدیم می‌ شود تا به راحتی بتوانید از این کالا استفاده بهتری داشته باشید.

یکی از شرایط انتخاب خوب کالا در هر زمینه ای، داشتن کیفیت عالی و اطمینان از کارآیی بالای آن کالاست.

شرکت خوب و معتبر آروما در سال 1396 مفتخر به دریافت تندیس برتر در زمینه تولید و فروش لوازم آشپزخانه شده است. که این نشانه ی دیگری از برتری کیفیت کالاهای تولیدی این شرکت است.

بهتر است بدانید که سرشعله های اجاق برقی آروما EGO2 از شرکت ایگو آلمان است و تولید این اجاق سرامیکی نیز تحت لیسانس کشور ایتالیاست.

همچنین شرکت مشتری مدار آروما این اجاق آشپزخانه را مانند تمامی مدل های اجاق گاز آروما، 555 روز گارانتی کرده است و علاوه بر آن شما می توانید از 10 سال خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید.

توضیحات تکمیلی

نوع اجاق

برقی

رنگ

مشکی

تعداد شعله

دو شعله

ابعاد

30×cm50

ابعاد برش

270X470mm

طول گاز

30CM

جنس صفحه

شیشه

نوع شیشه

سرامیکی

حرارت کل

3000 وات

جرقه زن

دارد

کابل برق

دارد

ترموکوپل

اتوماتیک

تایمر

ندارد

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز برقی صفحه ای آروما مدل EGO 2
گاز برقی صفحه ای آروما مدل EGO 2
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن