اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کیمیا

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: سمت راست
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

برای اینکه همیشه از خرید محصول موردنظر خود احساس رضایت داشته باشید، بهتر است پیش از خرید آن، اطلاعاتی در خصوص ویژگی های فنی و ظاهری محصول اطلاعاتی درست کسب کنید. سپس تصمیم قطعی و آگاهانه خود را برای خرید بگیرید.

این اتفاق مهم، امروز و در این مقاله با ارائه مطالبی کاملاً دقیق در خصوص گاز صفحه ای بورنیک مدل کیمیا روی خواهد داد. همانطور که به خوبی می دانید، امروزه استفاده از گاز رومیزی در آشپزخانه های با طراحی مدرن، بسیار رواج پیدا کرده است.

گازهای رومیزی در مدلهای متنوع و توسط شرکتهای معتبری در داخل کشور تولید می گردند که یکی از شرکت های موفق در این زمینه شرکت آروما با برند تولیدی بورنیک می باشد.

محصولات تولید شده توسط این شرکت، از حیث کیفیت و ماندگاری بسیار زبانزد بوده و مشتریان بسیاری از خرید گاز بورنیک، احساس رضایت داشته اند.

به طور حتم پس از خرید گاز صفحه ای بورنیک مدل کیمیا و نصب آن در محل موردنظر، از زیبایی ظاهری و رنگ مشکی که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه است، لذت خواهید برد. اما نکته ای که در کنار این زیبایی باید به آن بیشتر توجه کرد، جنس صفحۀ گاز رومیزی مدل کیمیا بورنیک با ابعاد52*88 سانتی متر، می باشد. صفحۀ این اجاق گاز از نوع شیشه سکوریت و مقاوم بوده که در برابر حرارت بالای 250 درجه سانتیگرادی و ضربه، بسیار مستحکم بوده و هرگز شاهد شکستگی یا تغییر شکل ظاهری آن در طول سالها استفاده نخواهید شد.

صرف زمان طولانی برای تهیه یک غذای مناسب و خوشمزه، در دراز مدت بسیار خسته کننده و غیرقابل تحمل خواهد شد. یکی از راهکارهای مهم برای حل این موضوع، استفاده از اجاق گازهایی است که از وجود سرشعله های باتوان حرارتی بالا بهره می برند.

برای درک این نکته، باید بگوییم شما با وجود چنین سرشعله هایی، تجربۀ آشپزی در زمان اندک و صرف انرژی کمتر در کنار بهره مندی از حرارت زیاد را خواهید داشت. این مزیتی است که آشپزان حرفه ای و قابل، حتما در خرید گاز رومیزی بورنیک مدل کیمیا به آن توجه خواهند کرد، چرا که پخت غذاهای متنوع و خوشمزه ای را به دنبال خواهد داشت.

ضمناً آنچه باعث می گردد تا از سرشعله ها در برابر فشار و سنگینی ظروف محافظت شود، گارد چدنی مقاوم در برابر حرارتی است که البته به عنوان ارتفاع دهنده نیز مورد استفاده است.

برای آنکه هنگام کار با اجاق گاز احساس امنیت بیشتری داشته باشید، حتماً باید از قطعات استاندارد و مرغوب آن مطمئن شد. یکی از این قطعات که باعث می گردد شما چنین احساسی داشته باشید، ترموکوپل فوق سریع می باشد.

ترموکوپل گاز توکار بورنیک مدل کیمیا، در حقیقت مانع از نشت گاز در صورت خاموش شدن ناگهانی سرشعله ها خواهد شد. به این شکل که اگر سرشعله ای به دلیل سرریز شدن مواد غذایی یا جریان باد خاموش گردد، این قطعه به کمک قطعه ای دیگر بنام بوبین همزمان و بلافاصله مانع از عبور جریان گاز می شود.

با این مزیت مهم گاز بادوام بورنیک مدل کیمیا، شما هرگز با اتفاقات ناگوار حاصل از آشپزی و نشت گاز مواجه نخواهید شد و در امنیت و آرامش به طبخ غذاهای مختلف می پردازید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

سمت راست

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کیمیا
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کیمیا
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن