اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کاملیا تویین

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد (دو عدد)
محل شعله پلوپز: قسمت راست و وسط
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

شرکت تولیدی و صنعتی بورنیک با تولید محصولاتی مدرن و به روز مانند گاز صفحه ای توانسته موفقیتهای قابل توجهی را در جلب رضایت و اعتماد مشتریان کسب نماید. باید یادآور شویم دلیل رضایت مشتریان این برند، به خاطر استفاده از یک کالای ایرانی و بسیار باکیفیت است.

یکی از نمونه اجاق گازهایی که توسط این شرکت به فروش می رسد، گاز رومیزی بورنیک مدل کاملیا می باشد. این اجاق گاز از قابلیتهایی چون جنس صفحه مقاوم، قطعات بسیار مرغوب ایرانی از برند معتبر آریا تکنیک و استاندارد برخوردار بوده که قصد داریم در این مقاله به طور مفصل به تک تک آنها بپردازیم.

یکی از مزایای مهمی که امروزه باعث گردیده تا استفاده از این نوع اجاق گازها رایج شود، نصب توکار آنها می باشد. در واقع، این روش باعث می گردد تا فضای کمتری از محیط آشپزخانه و کابینت درگیر گاز بورنیک شده و بنابراین طراحی و اجرای دکوراسیون نیز با زیبایی خاصی همراه خواهد بود. در نتیجه گاز 5 شعله بورنیک مدل کاملیا در ابعاد 52*88 سانتی متری می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما گردد.

برای آنکه از دیگر مزایای این اجاق گاز به خوبی آگاهی داشته باشید، بهتر است تا پایان مقاله را مطالعه کرده و در صورت تمایل مقاله راهنمای خرید گاز صفحه ای را نیز مطالعه کنید تا با آگاهی از نکات مهم، خریدی دقیق و مطمئن داشته باشید.

برای کار با هر محصولی، باید از میزان استاندارد بودن و ایمنی آن اطمینان حاصل کنیم. برای مثال در وسایل گاز سوزی مانند گاز رومیزی، بهتر است از وجود قطعه ای مهم بنام ترموکوپل و بست های نگهدارنده مطمئن شویم. مزیت قطعه ای مانند ترموکوپل هنگامیکه حائز اهمیت است که شما با نشت گاز در محیط خانه یا آشپزخانه مواجه شوید.

در واقع، وظیفه ترموکوپل به کار رفته در گاز استاندارد بورنیک مدل کاملیا، این است که از نشت گاز در صورت خاموشی ناگهانی سرشعله ها جلوگیری کرده و در نتیجه شما هرگز با اتفاقات ناگوار حاصل از انتشار گاز در آشپزخانه مقابله نخواهید کرد.

نکتۀ دیگری که در حفظ کیفیت گاز رومیزی بورنیک مدل کاملیا تویین بسیار مورد توجه است، جنس صفحه شیشه ای و مستحکم این اجاق گاز می باشد. در حقیقت، شیشۀ مورد استفاده در این اجاق گاز از نوع شیشه سکوریت بوده که در برابر دمایی حدوداً 300 درجه سانتیگرادی و همچنین ضربه، مقاومت خوبی از خود به نمایش می گذارد. ضمن آنکه، این شیشه ها به راحتی تمیز و سطح براقی مانند روز اول خواهند داشت.

از اینکه گاز رومیزی بورنیک مدل کاملیا تویین را خریداری کردید، حتما خوشحال خواهید شد، چرا که این اجاق گاز در ضمن حفظ نمای زیبا، باعث افزایش سرعت عمل شما هنگام آشپزی و طبخ غذاهای مختلف خواهد شد. برای مثال علاوه بر اینکه می توانید از تمام ظرفیت 5 شعله گاز بادوام مدل کاملیا بورنیک استفاده کنید، با استفاده از مزیت توان حرارتی بالای سرشعله ها، در اندک زمانی و البته با صرف کمترین میزان انرژی گاز، راندمان تهیه و پخت غذا را بالا ببرید.

لازم به ذکر است برای روشن کردن سرشعله های گاز استاندارد بورنیک مدل کاملیا، کافی است از فندک عایق بندی شده این اجاق گاز استفاده کنید تا در کسری از ثانیه شاهد روشن شدن شعله های اجاق گاز صفحه ای شوید. لازم به ذکر است این سرشعله ها توسط صفحه های چدنی کاملا در برابر ضربه و فشار سنگین محافظت خواهند شد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد (دو عدد)

محل شعله پلوپز

قسمت راست و وسط

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کاملیا تویین
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل کاملیا تویین
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن