اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل مانا

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: شیشه
محدوده سایز: 30 سانتیمتر
شعله پلوپز: ندارد
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

همواره آشپزخانه به عنوان بخش مهمی از فضای خانه شناخته می شده است. به ویژه در خانه های امروزی که ساختار و معماری خاصی را در طراحی آشپزخانه ها در نظر می گیرند. آن هم به دلیل کوچک تر شدن فضای خانه و در همین راستا، کوچکتر شدن آشپزخانه ها را نیز به دنبال دارد.

بنابراین تهیه و تدارک لوازم مهم آشپزخانه ای مانند اجاق گاز، سینک، یخچال، هود و . . . ، باید در ابعاد و اشکال نسبتا کوچکی انجام بگیرد.

یکی از کالاهایی که از حضور آن در آشپزخانه نمی توان غافل شد، اجاق گاز می باشد. چرا که برای تهیه و طبخ خوراک، نیاز به وسیله گازسوزی مانند اجاق گاز را همه ما در طول روز خواهیم داشت.

بنابراین خرید از یک برند معتبر که تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است، بسیار حائز اهمیت می باشد.

اجاق گازهای بورنیک در مدلهای مختلف و باکیفیت بسیار مطلوب می توانند نیاز تهیه خوراک شما را رفع کنند.

از میان مدلهای مختلف اجاق گاز، گاز صفحه ای بورنیک مدل مانا که با طراحی به صورت دو شعله و در ابعاد کوچک 50*30 سانتی متری است، می تواند در آشپزخانه کوچک یک منزل یا اداره فضای مناسبی را به خود اختصاص دهد.

جالب است بدانید که گاز شیشه ای بورنیک مدل مانا از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. چرا که جنس صفحۀ بکار رفته در اجاق گاز بورنیک از نوع شیشه مقاوم سکوریت می باشد.

مزیت مهم این شیشه ها، مقاومت آنها در برابر ضربه و دمای بالاست. به صورتی که می توانند دمای بالای 250 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کنند.

پس نگران شکنندگی و کیفیت پایین جنس صفحه گاز صفحه ای بورنیک مدل مانا نباشید و خرید این کالای زیبا را در الویت رفع نیازهای خود قرار دهید

شاید شما تجربه گذراندن زمان های طولانی را برای طبخ غذاهای ساده یا مدرن را داشته باشید به خصوص اگر درگیر میزبانی از دوستان خود باشید، قطعاً این مشکل را در به جوش آوردن آب سماور داشته اید.

برای رفع این مشکل و معظل، شرکت بورنیک تلاش کرده است تا با بکارگیری محصولات باکیفیت آریا تک که تولید قطعات اصلی گاز استاندارد بورنیک مدل مانا را بر عهده داشته است. به خوبی اعتماد خریداران را نسبت به کارایی مفید قطعات مختلف این اجاق گاز جلب کند.

یکی از قطعات اصلی این اجاق گاز، فندکی است که با عایق بندی صورت گرفته، می تواند در کسری از ثانیه با چرخاندن ولوم کنترل های گاز توکار بورنیک مدل مانا، باعث روشن شدن سرشعله ها گردد.

اما در کنار فندک سرشعله های گاز رومیزی، نیز از نمونه تولیدات شرکت آریا تک است. سرشعله هایی که با توان حرارتی بالا سرعت طبخ غذاهای مختلف را بالا خواهد برد.

بدین شکل که با تولید گرمای بیشتر و مصرف گاز کمتر، باعث می گردد شما در کمترین زمان از آشپزی لذت ببرید.

اگر در طول روز ناگهان متوجه قطعی گاز شهری شده باشید در صورتی که غذای خود را روی اجاق گاز رها کرده اید و به کارهای دیگری می پرداختید، بنظر شما چه قطعه ای در اجاق گاز، می توانست از نشت گاز در محیط جلوگیری کند؟

یا چنانچه قصد خروج از منزل را داشته باشید آیا از روشن ماندن اجاق گاز خود نگران خواهید شد؟

در خصوص حفظ ایمنی گاز رومیزی بورنیک مدل مانا خیالتان آسوده باشد. با وجود گاز صفحه ای شما از خاموشی های ناگهانی سرشعله ها دیگر استرسی نخواهید داشت.

چرا که قطعۀ بکار رفته در گاز توکار بورنیک مدل مانا، بنام ترموکوپل، باعث می گردد تا در صورت خاموشی غیردستی و ناگهانی سرشعله ها، از انتشار گاز جلوگیری به عمل آید

بهتر است یادآور شوم که ممکن است توسط سرریز شدن مایعات، قطع گاز شهری یا جریان باد این خاموشی ناگهانی رخ دهد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

شیشه

محدوده سایز

30 سانتیمتر

شعله پلوپز

ندارد

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل مانا
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل مانا
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن