اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi35-s

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 51cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

معمولا هنگامیکه قصد خرید محصولات شیشه ای را داریم، در ابتدا به نحوۀ نگهداری و کیفیت شیشۀ آن توجه می کنیم. به این خاطر که نگران شکسته شدن و آسیب دیدن محصول موردنظر در طول مدت زمان استفاده خواهیم بود.

این موضوع هنگام خرید یک اجاق گاز شیشه ای بیش از بیش مورد توجه و دقت خواهد بود. چرا که اجاق گاز همواره درگیر حرارت و گرمای زیادی است و بنابراین این میزان حرارت می تواند به تدریج عمر مفید گاز صفحه ای را نیز کاهش دهد.

نکته ای باید در خصوص محصول موردنظر عنوان کنیم، کیفیت و مرغوب بودن نوع شیشۀ به کار رفته است که حتما در ادامه در خصوص آن به طور مفصل صحبت خواهیم کرد. اما لازم است ابتدا در مورد مدل این گاز صفحه ای صحبت کنیم.

گاز رومیزی اخوان مدل Gi 35-s یکی از محصولات پرفروش شرکت معتبر اخوان می باشد. نوع قطعات درجه یک و ایرانی بکار رفته در این اجاق گاز در کنار ایمنی بالای آن، باعث شده تا خریداران همچنان از خرید چنین محصولی احساس رضایت کرده و حتی دیگران را به خرید گاز توکار اخوان مدل Gi 35-s تشویق کنند.

صفحۀ گاز مشکی مدل Gi 35-s اخوان از شیشه ای کاملاً مستحکم طراحی شده است. شیشه ای که به دلیل فرآیند صورت گرفته در تولید آن، از مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه برخوردار است. به این نوع شیشه ها اصطلاحاً شیشه سکوریت گفته می شود.

ویژگی این شیشه ها استحکام در برابر دمای بالای 250 درجه سانتیگراد می باشد. بدین معنی که اگر شما تمام شعله ها را با بیشترین توان حرارتی روشن کنید، هیچ ایراد و مشکلی در شکل ظاهری گاز رومیزی رخ نخواهد داد. از سوی دیگر، در صورت برخورد جسم سنگین یا ضربه به سطح شیشۀ گاز بادوام اخوان مدل Gi 35-s، شیشه دچار شکستگی خواهد شد که هرگز به اطراف پخش نمی شود مانند شیشۀ جلویی اتومبیل که اغلب با وارد شدن ضربه به اطراف پرت نمی شود. با وجود چنین ویژگی هایی، مطمئناً شما خرید گاز زیبای اخوان مدل Gi 35-s با ابعاد 50*86 سانتی متری را از دست نخواهید داد.

از اینکه یک اجاق گاز 5 شعله و کارآمدی مانند گاز شیشه ای اخوان مدل Gi 35-s انتخاب کرده اید، حتما خوشحال خواهید بود. به این دلیل که می توانید تنوع طبخ غذاهای مختلف و مدرن را بیش از بیش در نظر داشته باشید.

اما نکته ای باعث می شود شما برای همیشه در کنار این اجاق گاز احساس برتری و آشپز بودن حرفه ای را داشته باشید، نوع قطعات به ویژه سرشعله های ایرانی و باکیفیت آن خواهد بود. در حقیقت، سرشعله های گاز استاندارد اخوان مدل Gi 35-s از توان حرارتی بالایی برخوردارند که می تواند زمان آشپزی شما را در کنار مصرف انرژی گاز کمتر، کاهش داده و تهیه هر نوع غذایی برای شما مقدور باشد.

انفجارهای ناشی از نشت گاز در محیط خانه!

نشتی گاز و خساراتی که هرگز قابل جبران نخواهد بود!

همه و همه از مشکلات وسایل گازسوز به ویژه اجاق گازهای موجود در خانه ها است. اجاق گازهایی که به دلیل عدم استفاده از قطعه ای مهم به نام ترموکوپل، خطرات زیادی را برای مصرف کنندگان به دنبال دارند. عدم توجه به ایمنی و استاندارد سازی یک محصول، ممکن است برای مصرف کنندگان در طول مدت زمان استفاده، خطرآفرین باشد.

اما این مشکل با درایت و دقت طراحان و تولیدکنندگان شرکت معتبر اخوان به خوبی حل شده است.

استفاده از ترموکوپل فوق سریع در گاز توکار اخوان مدل Gi 35-s به خوبی نمایانگر این میزان دقت و ایمنی خواهد بود. وظیفه اصلی ترموکوپل در حقیقت، جلوگیری از انتشار گاز در فضای آشپزخانه می باشد به ویژه زمانی که شعله ها به طور ناگهانی دچار خاموشی شوند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

51cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

دارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi35-s
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi35-s
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن