اجاق گاز رومیزی اخوان مدل Gi137

ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
جنس صفحه: شیشه
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 88cm
عرض: 51cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

یکی از مهم ترین بخش های یک آشپزخانه که در واقع قلب آشپزخانه می باشد ، اجاق گاز است. امروزه با توجه به اینکه اکثر آشپزخانه ها مدرن شده اند و یا از فضای کوچک تر و محدود تری برخوردارند ، استقبال از گازهای صفحه ای (یا رومیزی) افزایش یافته است. گازهای رومیزی برای نصب بر روی صفحه کابینت طراحی شده است. برای نصب گاز رومیزی باید برش با اندازه مناسب رو صفحه کابینت ایجاد گردد. اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل Gi137 دارای ۵ شعله و جنس صفحه از شیشه با لبه ابزار خورده با رنگ مشکی می باشد. ابعاد این اجاق گاز ۵۱*۸۸ سانتی متر می باشد.

قطعات اصلی استفاده شده در اجاق گاز Gi 137 اخوان ، ایرانی می باشد. لازم به ذکر است نوع شعله پخش کن پلوپز این گاز از نوع معمولی می باشد که استاندارد می باشد و محل پلوپز در وسط قرار داده شده است. جای ولوم این اجاق گاز تخت می باشد.

گاز صفحه ای اخوان دارای ۱۸ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور را دارا می باشد. لازم به ذکر است جهت اعمال گارانتی حتما باید توسط نصاب های مورد تایید شرکت اخوان اجاق گاز نصب گردد.

گروه صنعتی اخوان با طراحی و تولید بیش از ۱۵۰ مدل اجاق گاز صفحه ای در کشور پیشرو در طراحی و تولید این محصول بوده است و با بهره گیری از بهترین لوازم تامین شده از اروپا توانسته محصولی با گرید A در مصرف انرژی در متنوع ترین اشکال و مناسب با هر سلیقه ای ارائه نماید.

این گاز صفحه ای مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در ارتباط با تولید انواع گاز صفحه ای با ابعاد استاندارد 86 در 50 سانتی متر به تولید می رسد و قابلیت هماهنگی با رنگ کابینت های تیره و روشن را در هر آشپزخانه ای دارد. این مدل از گاز صفحه ای اخوان با نمای ظاهری شیشه مشکی رنگ به بازار عرضه می گردد که جنس شیشه به کار گرفته شده در ساخت آن از نوع نشکن بوده و در برابر حرارت و گرما مقاومت بالایی دارد. شیشه مشکی با زیبایی ظاهری خاصی جلوه می کند و در نهایت می تواند دکوراسیونی زیبا را در هنگام نصب به وجود آورد. در ضمن پس از تمیز کردن گاز بعد از پخت و پز زیبایی خود را مانند روز اول به دست می آورد. بر روی صفحه شیشه ای گاز پنج شعله در اندازه های مختلف تعبیه شده است که امکان پخت چندین غذا را برای برگزاری مهمانی ها و جشن های بزرگ فراهم می کند. وجود سر شعله هایی با ابعاد بزرگ و متوسط و کوچک در نتیجه سبب کارایی بهتر گاز برای تهیه پلو و غذاهای مختلف می شود.تمامی شعله های گاز صفحه ای مدل GI-137 مجهز به وک و شعله پخش کن از جنس چدن می باشند که از تکان خوردن شعله ها و قطع گاز به هنگام آشپزی پیشگیری می کند و با افزایش ایمنی محصول در نهایت رفاه افراد خانواده به ویژه خانم های خانه دار را تامین می کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

جنس صفحه

شیشه

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

88cm

عرض

51cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل Gi137
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل Gi137
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن