اجاق الکتریکی رومیزی کوپرزبرگ مدل FT6VS16 W

ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد اجاق گاز: 45x510x580 سانتی متر
جنس: سرامیک شیشه ای
تعداد شعله: دو شعله
توان شعله پلوپز: 2.9 کیلو وات
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: سمت چپ
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز الکتریکی رومیزی کوپرزبرگ مدل FT6VS16 W، در رنگ سفید عرضه می‌شود که در کنار طراحی مدرن خود می‌تواند جلوه‌ای تازه را به آشپزخانه شما ببخشد. این محصول دارای رنگ بندی های دیگری نیز هست که می‌توانید در صورت تمایل به صفحه محصولات برند کوپرزبرگ رفته و رنگ های دیگر این محصول را مشاهده فرمایید.

ابعاد این اجاق گاز 58*51*4.5 سانتی‌متر می‌باشد که به صورت تو کار نصب می‌شود که نیازمند آن است که مشتریان عزیز قبل از خریداری این محصول، ابعاد آن را با آشپزخانه خود چک بکنند. محل پلوپز این اجاق گاز در سمت چپ واقع شده است و تعداد 4 شعله در این اجاق بکار برده شده است. جنس صفحه اجاق گاز از سرامیک شیشه‌ای می‌باشد که در کنار استیل بکار رفنه در نمای ظاهری آن باعث می‌شود که ما با یک محصول بسیار شکیل و بادوام روبرو باشیم.

اجاق گاز الکتریکی FT6VS16 W، دارای المت برقی و توان شعله 6.3 کیلووات می‌باشد، دو منطقه پخت و پز دوگانه در آن استفاده شده است که در مجموع خیال شما را از بابت کارایی و قدرت این محصول راحت می‌کند. از دیگر ویژگی های این محصول می‌شود به داشتن 9 سطح قدرت مختلف در کنار عملکرد گرمایشی خودکار و تایمر اشاره کرد. خاموش کردن ایمنی خودکار از دیگر ویژگی های بارز این محصول است که خیال شما را از بابت مسائل ایمنی راحت می‌سازد. در ضمن این محصول به تایمر و کنترل لمسی و نمایشگر سطح الکتریکی توان برای هر منطقه پخت و پز مجهز شده است.

در انتها می‌توان گفت اجاق گاز الکتریکی FT6VS16 W ،یک محصول بادوام بسیار بالا و امکانات بروز شده است که می‌تواند نظر هر کسی که به دنبال خرید یک اجاق گار الکتریکی هستند را به خود جلب بکند. این محصول همچنین دارای گارانتی 24 ماهه می‌باشد که این اطمینان را به خریداران عزیز می‌دهد که محصول انتخابی خود از تعهد بالای برند سازنده آن برخوردار بوده و حس یک خرید مطمئن را القا می‌کند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد اجاق گاز

45x510x580 سانتی متر

جنس

سرامیک شیشه ای

تعداد شعله

دو شعله

توان شعله پلوپز

2.9 کیلو وات

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

سمت چپ

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق الکتریکی رومیزی کوپرزبرگ مدل FT6VS16 W
اجاق الکتریکی رومیزی کوپرزبرگ مدل FT6VS16 W
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن