آون توستر کومتای مدل 5045

ویژگی‌ها
رنگ:
ابعاد: 58*35 سانتی متر
ظرفیت: 50 لیتر
عمق: 45
مدار فرمان: مکانیکی
توان مصرفی: 2000 وات
چراغ داخلی: دارد
قابلیت تنظیم حرارت: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آون توستر ها از جدیدترین لوازم خانگی بازار می باشند که آشپزی را به مراتب ساده تر و سالم تر کرده است. آون توستر کومتای 5045 از مدل های باکیفیت و جدید بازار است. این آون توستر در زمینه ی کسب رضایت مشتری بسیار قابل توجه بوده است. آون توستر کومتای 5045 با قیمت مناسب و کیفیت بالا نسبت به رقبای دیگر حرف زیادی برای ارائه دارد.

آون توستر کومتای مدل 5045 با طراحی ساده و ظرفیت زیاد انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه با ظرفیت 50 لیتری، امکان آماده‌سازی حجم زیادی از غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند.

 

آون توستر کومتای مدل 5045

 

این دستگاه قابلیت جوجه‌گردان نیز دارد و به این منظور میله‌ی جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است حداکثر دمای قابل‌تنظیم 250 درجه‌ی سانتی‌گرادمیباشد زمان‌سنج تعبیه‌شده در دستگاه 60 دقیقه‌ای است و در پایان زمان مشخص، زنگ اطلاع‌رسانی به صدا درمی‌آید تا از سوختن غذا جلوگیری شود.

جنس بدنه ی آن از استیل بوده و در رنگ های استیل و مشکی در بازار موجود می باشد . شیشه ی جلویی آون توستر کومتای 5045 مخصوص بوده و جنس مخصوص آن باعث جلوگیری از هدر رفتن گرما می شود . شیشه ی جلویی دستگاه کاملا شفاف می باشد که باعث می شود مراحل پخت کاملا تحت کنترل باشد.

این آون توستر دارای گریل قابل تنظیم بوده و از فناوری هوای گرم با فن بهره می برد . این تکنولوژی پخت از سالم ترین روش های پخت غذا می باشد . آون توستر کومتای 5045 دارای جوجه گردان مخصوص خود است.

این محصول همچنان دارای ظرف مخصوص روغن گیر و توری گریل همراه محصول می باشد . این دستگاه دارای 3 قفسه داخلی می باشد که در صورت نیاز می توان ا آن ها استفاده کرد .

توضیحات تکمیلی

رنگ

ابعاد

58*35 سانتی متر

ظرفیت

50 لیتر

عمق

45

مدار فرمان

مکانیکی

توان مصرفی

2000 وات

چراغ داخلی

دارد

قابلیت تنظیم حرارت

دارد

جوجه گردان

دارد

کانوکشن

دارد

گرید مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آون توستر کومتای مدل 5045
آون توستر کومتای مدل 5045
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن